Adana Mt Karboğazı Kampındaydı

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar merhaba,
29 Eylül günü 1 gece konaklamalı olarak çıktığımız kamp gezisine ait görseller aşağıda.
Az öncesine kadar nerede ise tamamını yükledim. Çok güzelde bir rapor hazırladım. Ama sona yaklaştığımda hepsi silindi.
Bir daha yazıp yorumlamaya yüreğim yok. Sizler kendinizce yorumlayın. Toplam 300 Km. lik gezimiz ve kamp süresince
katılan arkadaşlarımın sohbet ve paylaşımları için teşekkür eder, Muzaffer kardeşimizin kamp alışverişi için gösterdiği
performansa saygı duyar, keyifli nice kamp ve gezilerde buluşmak dileği ile keyifli seyirler dilerim. Diğer arkadaşların çektiği
fotolar elime geçerse onlarıda yüklerim.
_MG_0001.jpg

_MG_0002.jpg

_MG_0003.jpg

_MG_0004.jpg

_MG_0006.jpg

_MG_0007.jpg

_MG_0008.jpg

_MG_0010.jpg

_MG_0011.jpg

_MG_0012.jpg

_MG_0013.jpg

_MG_0014.jpg

_MG_0015.jpg

_MG_0016.jpg

_MG_0018.jpg

_MG_0019.jpg

_MG_0020.jpg

_MG_0021.jpg

_MG_0022.jpg

_MG_0024.jpg

_MG_0025.jpg

_MG_0027.jpg

_MG_0034.jpg

_MG_0031.jpg

_MG_0035.jpg

_MG_0036.jpg

_MG_0037.jpg

_MG_0039.jpg

_MG_0041.jpg

_MG_0042.jpg

_MG_0045.jpg

_MG_0046.jpg

_MG_0049.jpg

_MG_0052.jpg

_MG_0053.jpg

_MG_0055.jpg

_MG_0056.jpg

_MG_0057.jpg

_MG_0058.jpg

_MG_0059.jpg

_MG_0060.jpg

_MG_0061.jpg

_MG_0063.jpg

_MG_0064.jpg

_MG_0064.jpg

_MG_0065.jpg

_MG_0067.jpg

_MG_0068.jpg

_MG_0069.jpg

_MG_0070.jpg

_MG_0071.jpg

_MG_0072.jpg

_MG_0073.jpg

_MG_0074.jpg

_MG_0078.jpg

_MG_0079.jpg

_MG_0080.jpg

_MG_0082.jpg

_MG_0083.jpg

_MG_0084.jpg

_MG_0086.jpg

_MG_0087.jpg

_MG_0088.jpg

_MG_0089.jpg

_MG_0091.jpg

_MG_0092.jpg

_MG_0093.jpg

_MG_0095.jpg

_MG_0096.jpg

_MG_0097.jpg

_MG_0098.jpg

_MG_0099.jpg

_MG_0100.jpg

_MG_0101.jpg

_MG_0102.jpg

_MG_0103.jpg

_MG_0104.jpg

_MG_0105.jpg

_MG_0106.jpg

_MG_0107.jpg

Bu fotoğraflar gezinin başlangıcına ait ama sıralama kayması ile sona kaldı.
_MG_9996.jpg

_MG_9997.jpg

_MG_9999.jpg

IMG_0510.jpg

IMG_0511.jpg

IMG_0512.jpg
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Model çeşitliliği çok hoş olmuş touring - enduro gösterisi gibi maşallah... :)

Oturaklı ve keyifli bir gezi olmuşa benziyor, tekerinize sağlık.. Fazer'i FZ6 alıyorum kısmetse, ama şu 8'leri gördükçe dürtüyolar sanki :mrgreen: Tekeriniz düz bassın.. :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Fotoğraflardan çok güzel bir hafta sonu geçirdiğiniz belli oluyor,mangal olayı da adamın iştahını getiriyor hem de açık havada...
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Model çeşitliliği çok hoş olmuş touring - enduro gösterisi gibi maşallah... :)

Oturaklı ve keyifli bir gezi olmuşa benziyor, tekerinize sağlık.. Fazer'i FZ6 alıyorum kısmetse, ama şu 8'leri gördükçe dürtüyolar sanki :mrgreen: Tekeriniz düz bassın.. :cat:

Sağolasın,
Evet çeşit bol, her katagoride motor var gurupta, bu vesile ile hepsini denemiş oluyoruz.
Fazer' in şimdiden hayırlı olsun. Allah gönlüne göre versin. Ama Fazer 8' i de tavsiye ederim.:cat:

---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:16 ----------

Fotoğraflardan çok güzel bir hafta sonu geçirdiğiniz belli oluyor,mangal olayı da adamın iştahını getiriyor hem de açık havada...
Paylaşım için teşekkürler.

Sağolun,
Gerçekten güzel bir hafta sonu oldu. Adanalı olup mangal keyfinden uzak kalmak ne mümkün.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
TRANSALP İLE TENNERE SUPER..ÇIKMIŞLAR HASTASIYIM

HEM DOĞAYA İLE UYUMLU NEDE OLSA ENDURO :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dostlarımın bu neşelerine ortak olmak vardı ama ne yazıkki c.tesi 20.00 a kadar çalışınca olmadı.güzel bir birliktelik,uyumlu bir kamp.daha nicelerine hep beraber inşallah.:cat:
yusuf kardeşime de fotolar için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
507
Yusuf abi ellerine sağlık.. Fotolar çok güzel. Keyifli bir gezi olduğu her halinden belli...
Ama sen duuuurrrr.. Benim de katılacağım geziler olacak elbet :c))
Katılamadığım tüm gezilerin acısını çıkaracağım o zaman...
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Maşallah çok güzel bir ortam olmuş.Katılamadığım için çok üzgünüm,en kötü gününüz böyle olsun inşallah.Paylaşım için teşekkürler.:cat::cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yine Adana yine güzel bir gezi , katılmayı isteyip katılamamanın hüznü ile inceledim resimleri ,
en kısa sürede tanışmak kaynaşmak dileğiyle...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Tekerinize sağlık yine güzel bir gezi düzenlemişsinizz:cat:

Fotograflar için teşekkürler baba:cat::rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
dostlarımın bu neşelerine ortak olmak vardı ama ne yazıkki c.tesi 20.00 a kadar çalışınca olmadı.güzel bir birliktelik,uyumlu bir kamp.daha nicelerine hep beraber inşallah.:cat:
yusuf kardeşime de fotolar için teşekkürler.:rendeer:

Bora başkanım,
Katılabilseydin ayrı bir renk katardın. Kısmet,ne diyelim.

---------- Post added at 10:40 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

Maşallah çok güzel bir ortam olmuş.Katılamadığım için çok üzgünüm,en kötü gününüz böyle olsun inşallah.Paylaşım için teşekkürler.:cat::cat:

Eyvallah Mustafa hocam,

---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

Yusuf'um eline saglik paylasim icin, cok guzeller.....

Recep kardeşim,
Birlikte keyifli nice gezi ve kamplara diyorum.

---------- Post added at 10:44 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

yine Adana yine güzel bir gezi , katılmayı isteyip katılamamanın hüznü ile inceledim resimleri ,
en kısa sürede tanışmak kaynaşmak dileğiyle...

Kapımız ve gönlümüz her zaman açık, bekleriz.:cat:

---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:44 ----------

Tekerinize sağlık yine güzel bir gezi düzenlemişsinizz:cat:

Fotograflar için teşekkürler baba:cat::rendeer:

Eyvallah oğlum,
Tatil döneminde gelince seninlede bir kamp yaparız inşallah.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Ekip sağlam. kamp yeride maşallah sağlam yere kapak atmışsınız daha ne olsun :mrgreen:

paylaşım için sağolasın :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yusuf abi, ellerin dert görmesin, güzel karaler yakalamışsın, keşke yorumlarında olsaydı daha güzel olacaktı. Neyse buna şükür. Nice gezilere... :thumleft:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Dostluk,motorlar,mekan,yemekler,sohbetler herşey harika,orada olmak lazım,tebrikler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst