Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ARKADAŞLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR BENİM ZAT'IM 100KMDE 5 LİTRE YAKMAYA BAŞLADI ÖNDEKİ BENZİN GÖSTERGESİNİN OLDUĞU KAPAKTA PROBLEM YOK BENZİN KOKUSU GELMEDİĞİNDEN HORTUM DA ÇATLAK DEĞİL HAVA FİLTREİNİ TEMİZLETTİM SIKINTI YOK KARBURATÖR DE Mİ SIKINTI VAR ACABA BU ARADA ÜMRANİYEDE KULLANIYORUM BİLEN BİLİR SÜREKLİ BAYIR VAR BİR DE AZ DA OLSA TRAFİKTE DUR KALK YAPIYORUM ÖOTORUM 4 YILLIK MOTOR BAKIMINI YAĞINI EKSİK ETMİYORUM LÜTFEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM YOKSA YA MOTORCULAR YA BENZİNCİLER BENİ ÖPECEK

buji veya bobin eski olabilir, yani düzensiz ateşleme olabilir
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar 1000TL civarı İstanbul içi 150ZAT arıyorum. Motoru temiz vergi borcu olmayan muayenesi mümkünse devam eden motorlar öncelikli tercihim olacaktır. Telefon: 0544 715 64 55 mail:[email protected]

Arkadaşlar Ramzey motor almıştım ama arkadaşla gezerken küçük geldiği için tekrar sattım. 1000TL civarında motoru sağlam 150ZAT satmak isteyen varsa istanbul içi görüşebilirim. 1000TL'den fazla isteyenler birşey yazmasınlar...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
rune tebrik ederim ilanda hersey dogru..acıklanmıs..ins cabuk satarsınız.

sağol. aslında vergisi vs olmasa hiç satmam bile



hayırlısı olsun seninle özdeşleşen motorunu satıyorsun üzüldüm acıkcası
bu motorada neler yapılacagını senden ögrendim
sende benim gibi az ugraşmamışsın
hararet göstergesi cok güzel bir artı olmuş
bende ne zamandır düşünüyorum =)
çanta gibi givi mi kappa mı?

bende üzülüyorum, satmiyim diyorum ama nereye kadar tutucam elimde
çanta da kappa
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
abi hala kullanıyomusun harbiden nasıl dayandı o motor bukdr km ye hayret ettim valla bnde kullandım 4000 civariyken km sattım hemde yok paraya tebrik ederim valla
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
abi hala kullanıyomusun harbiden nasıl dayandı o motor bukdr km ye hayret ettim valla bnde kullandım 4000 civariyken km sattım hemde yok paraya tebrik ederim valla

nazar değmesin taş gibi hala. hatta bugün bi gaza geldi sanki:) kendi kendine 100e çıkıyor, sağlam rampayı 80le çıkıyor filan. kendini sattırmamayamı çalışıyor anlamadım:)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
zatımı satmış bulunmaktayım. bir devir kapandı resmen, yaklaşık 4 senedir beraberdim motorumla. aklıma geldikçede üzülüyorum ama yapacak birşey yok. umarım alan kişide iyi bakar.
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar 150ZAT ımı almış bulunuyorum. 600TL'ye aldım. Muayene devralma sigorta dahil 1000TL yi bulacak ki bu beni rahatlatır. Güzelde bi temizledimmi değmeyin keyfimize :) Ondan sonra bekleki yaz geldin :) Ufak tefek sorunlarım oluyor tabi ben eski bi ZAT kullanıcısı olarak bazılarını çözsemde bazılarını yinede yapamayabiliyorum..
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
nazar değmesin taş gibi hala. hatta bugün bi gaza geldi sanki:) kendi kendine 100e çıkıyor, sağlam rampayı 80le çıkıyor filan. kendini sattırmamayamı çalışıyor anlamadım:)
maşallahı var valla biraz kullanımdanda farkedior tabi bnim arıza çıkarmaya başladı 4000 civari bide gitmiyor 95-100 düz yolda çekilmiyor o yol e ilk aşk ilk heyecan sattım büyük sorun açmadan ilan vermiştim abinin biri ta silivriden geldi oğluyla 86 model jetta yla dizel otomatik vitesmiş heyret ettim :D bıraktı arabayı aldı motoru gitti istanbula o motorla :D
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
1
herkese merhaba aranıza yeni katıldım :thumleft:


BURSADA elinde satılık zat olan arkadaşlar bana ulaşırsa sevinirim 5352629999 :cat:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Herkese selamlar arkadaşlar,uzun zaman oldu burada olmayalı zat güzel motor zatı üzmediğiniz sıkıştırmadığınız süre ve bakımlarını düzenli yaptığınız süre pek sıkıntı vermez herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
runemagick dediklerine ilaveten benim de diğer bir tavsiyem mondial 150 hs karbüratörü taktırırsan 100km de 3lt altına düşersin ve mutlaka bir iyi bir benzin filtresi taktır çünkü karbürötöre kaçabilecek bir bislik tüm ayarları bozar gaz verirsin gaz yemez tekleme yapar stop eder benzini içer resmen vs.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
runemagick dediklerine ilaveten benim de diğer bir tavsiyem mondial 150 hs karbüratörü taktırırsan 100km de 3lt altına düşersin ve mutlaka bir iyi bir benzin filtresi taktır çünkü karbürötöre kaçabilecek bir bislik tüm ayarları bozar gaz verirsin gaz yemez tekleme yapar stop eder benzini içer resmen.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
runemagick dediklerine ilaveten benim de diğer bir tavsiyem mondial 150 hs karbüratörü taktırırsan 100km de 3lt altına düşersin ve mutlaka bir iyi bir benzin filtresi taktır çünkü karbürötöre kaçabilecek bir bislik tüm ayarları bozar gaz verirsin gaz yemez tekleme yapar stop eder benzini içer resmen.

motoru sattım ama:)
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
10
Arkadaşlar 2005 mode 150zat motorum var.Fethiye Ölüdeniz arası tırmanırken inanılmaz yavaşlıyor, hatta durcak zannediyorum. Sizce sorunu tam olarak neresindedir.
Bir de kaportayı değiştirmek istiyorum ne kadara mal olur.
Teşekkürler
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
varyatöre baktır derim.bunun dışında birçok sebebi de olabilir:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst