- Katılım
- 16 Tem 2010
- Mesajlar
- 3
tskler asukasan:rendeer:
---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 14:35 ----------
ben çok memnunum hiç bir şikayetim yok bakımlarını düzenli şekilde yaptırırsanız bi sorun çıkartmıyor benzin pompası hariciYa beyler vermeyin insanlara şu gazı ne zatı ne iyisi bunlar motor değil teneke... Nerde parçası ucuz kim demiş ?? Bir benzin pompası 557 tl varmi bundan bilginiz en pahalı grenaj bu motorda hondadan yamahadan pahalı bırakın insanları yanlış yönlendirmeyin vibrasyonun kıralı var bu motorda kalkarken titrer hergün bir bisey gelir basına... Aldınız bindiniz bari alacak olanların günahına girmeyin evlerden uzak Dursun bu aletler... O paranin üzerine koyun gidin 70 80.000 binde cbf tvs ybr alın bunun kadar uzerse bundan pahalı parça çıkarsa adam değilim... Aldım bindim sattım binmeyin bunlara binmeyin yürüyen tabut bunlar...