Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2010
Mesajlar
3
tskler asukasan:rendeer:

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

Ya beyler vermeyin insanlara şu gazı ne zatı ne iyisi bunlar motor değil teneke... Nerde parçası ucuz kim demiş ?? Bir benzin pompası 557 tl varmi bundan bilginiz en pahalı grenaj bu motorda hondadan yamahadan pahalı bırakın insanları yanlış yönlendirmeyin vibrasyonun kıralı var bu motorda kalkarken titrer hergün bir bisey gelir basına... Aldınız bindiniz bari alacak olanların günahına girmeyin evlerden uzak Dursun bu aletler... O paranin üzerine koyun gidin 70 80.000 binde cbf tvs ybr alın bunun kadar uzerse bundan pahalı parça çıkarsa adam değilim... Aldım bindim sattım binmeyin bunlara binmeyin yürüyen tabut bunlar...
ben çok memnunum hiç bir şikayetim yok bakımlarını düzenli şekilde yaptırırsanız bi sorun çıkartmıyor benzin pompası harici :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
iyi günler arkadaşlar ben aranıza yeni katılan bir zatçıyım motorum 100km de aşağı yukarı 4-4.5 lt yakıyor 95 oktan acaba normal midir

motorun yeni ise normal. ilerleyen kmlerde dahada düşecektir ama motorunu zorlamaman lazım, düşük devirde kullanmaya çalış.
benim motorum şu an 100kmde 3,5lt yakıyor, krank değişiminden sonra rodaja fazla dikkat edemedim o yüzden böyle yakıyor, önceden 3,1-3,3lt arası yakıyordu.
uzun yolda ise; 2 hafta önce edirneye gittim (320km), arkada artçım ve bayağıda yüküm vardı, 2,9lt yaktı. 2 sene önce yine bir uzun yolda tek başıma 2,6lt yakmıştı.
 
Katılım
14 Ara 2011
Mesajlar
14
tskler asukasan:rendeer:

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 14:35 ----------


ben çok memnunum hiç bir şikayetim yok bakımlarını düzenli şekilde yaptırırsanız bi sorun çıkartmıyor benzin pompası harici :)

Bakım zamanını 1 km bile geçirmedim. Ilk 1000 km deki krank rulman arizasi dışında en ufak bir sorunum olmadı. Ben gayet memnunum. Ayrıca bu forum sayesinde çok şey öğrendim.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Bakım zamanını 1 km bile geçirmedim. Ilk 1000 km deki krank rulman arizasi dışında en ufak bir sorunum olmadı. Ben gayet memnunum. Ayrıca bu forum sayesinde çok şey öğrendim.

1000kmde krank rulman arızası olması garip. parça en baştan sorunluymuş demekki. benim o parça 30bin kmde iken bozulmuştu. (ki zaten motorun kendi kendine bozulan tek parçasıda o oldu)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
8
Herkese iyi günler foruma yeni üye oldum öncedende takip ediyordum 150 zat hakkında çok bilgi edindim.

Soru: Benim bir sorum olacak internette uzun zamandır araştırıyorum ama malesef bulamadım
benim 150 zatımın egsozun içi malesef dağıldı sürekli içinde taş varmış gibi ses geliyor
egsozu değiştiricem ama malesef çok pahalı egsozu onun yerine başka egsoz takmamı önerdi tamircim ve yoldada çok arkadaş gördüm
zat a farklı egzos takan bu işlemi nasıl yapabilirim hangi egsozu önerirsiniz yada aranızda zatın egzosunu değiştirmiş arkadaşlar varmıdır
acilen yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler iyi günler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Herkese iyi günler foruma yeni üye oldum öncedende takip ediyordum 150 zat hakkında çok bilgi edindim.

Soru: Benim bir sorum olacak internette uzun zamandır araştırıyorum ama malesef bulamadım
benim 150 zatımın egsozun içi malesef dağıldı sürekli içinde taş varmış gibi ses geliyor
egsozu değiştiricem ama malesef çok pahalı egsozu onun yerine başka egsoz takmamı önerdi tamircim ve yoldada çok arkadaş gördüm
zat a farklı egzos takan bu işlemi nasıl yapabilirim hangi egsozu önerirsiniz yada aranızda zatın egzosunu değiştirmiş arkadaşlar varmıdır
acilen yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler iyi günler

Mondialin Rs,Rf,Hs tiplerindeki scooterların egzozları olabilir belki..
Bende mondial 150 zcnin sürekli sorun cıkartan,salyangoz egzozunu bu tip egzozla değiştirdim,sorunsuz kullanıyorum.
Tabi Zat kullanan arkadaşlar daha doğru yönlendireceklerdir sizi...

Bahsettiğim egzoz budur..
EGZOZ-500x500.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
8
Mondialin Rs,Rf,Hs tiplerindeki scooterların egzozları olur sanırım.
Bende mondial 150 zcnin sürekli sorun cıkartan,salyangoz egzozunu bu tip egzozla değiştirdim,sorunsuz kullanıyorum.
Tabi Zat kullanan arkadaşlar daha doğru yönlendireceklerdir sizi...



evet bende genelde yolda değiştiren arkadaşlarda bu egsozu görüyorum
peki bu egzosun boğazı uyuyormu zat a yoksa kesip orjinaz boğazına ekmi yapmamız gerekiyor eğer öyleyse nerde yaptırabilirim tamircilerin iyi bi kaynak yapıcağını pek zannetmiyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
evet bende genelde yolda değiştiren arkadaşlarda bu egsozu görüyorum
peki bu egzosun boğazı uyuyormu zat a yoksa kesip orjinaz boğazına ekmi yapmamız gerekiyor eğer öyleyse nerde yaptırabilirim tamircilerin iyi bi kaynak yapıcağını pek zannetmiyorum
Malesef bilgim yok uyar mı uymaz mı diye...
Ama işi bilen bi ustaya giderseniz o halleder.
Ben, boğaz,egzoz,işçilik dahil 100 tlye halletmistim..
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
8
Malesef bilgim yok uyar mı uymaz mı diye...
Ama işi bilen bi ustaya giderseniz o halleder.
Ben, boğaz,egzoz,işçilik dahil 100 tlye halletmistim..

çok teşekkürler verdiğin bilgiler için :cat:

Peki arkadaşlar başka bilgisi olan yokmu yada zat'a egzos değişimi yaptıran :silent::silent::silent:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
8
iyi günler arkadaşlar benim motorumda yer yer çizikler var bir sprey boya alıp boyamayı düşünüyorum az çok tamir işlerinden anlarım bayağı da bir alet edevatım var deneyen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse sevinirim yada bu işi servis kaça yapıyor
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
iyi günler arkadaşlar benim motorumda yer yer çizikler var bir sprey boya alıp boyamayı düşünüyorum az çok tamir işlerinden anlarım bayağı da bir alet edevatım var deneyen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse sevinirim yada bu işi servis kaça yapıyor
Servisler ne yazık ki boyama işi ile uğraşmıyorlar.
Pasta cila da düşünülebilir çiziklerin derinliğine göre.
Pasta cila olmazsa da ideali çizik parçaların yenisi ile değişimi yapılabilir..
Oto-boyacılardan daha az maliyete gelir size.
Kendiniz boyamak isterseniz de forumda daha once boyama yapan arkadasların konularından istifade edebilirsiniz..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
8
Servisler ne yazık ki boyama işi ile uğraşmıyorlar.
Pasta cila da düşünülebilir çiziklerin derinliğine göre.
Pasta cila olmazsa da ideali çizik parçaların yenisi ile değişimi yapılabilir..
Oto-boyacılardan daha az maliyete gelir size.
Kendiniz boyamak isterseniz de forumda daha once boyama yapan arkadasların konularından istifade edebilirsiniz..

bilgi için teşekkürler fakat 328 sayfa tek tek bakmak baya vakit alacak neyse bu arada bu sabah 130 kilo bir arkadaşı zatıma bindirdim bende 85 kiloyum çok sükür yüzümü kara çıkarmadı ....
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
çok teşekkürler verdiğin bilgiler için :cat:

Peki arkadaşlar başka bilgisi olan yokmu yada zat'a egzos değişimi yaptıran :silent::silent::silent:

Ben tavsiye etmiyorum, çünmkü motorun tipi farklı olduğu için tipe uygun bir eksoz takılmış, evet takılan farklı eksozlar var sırıtıyor, orjinal eksozunuz bozuk veya dağılmış değilse ben takmayın derim, olmadı çıkma veya yenisini alın ama zat eksozu olsun...

---------- Post added at 11:50 ---------- Previous post was at 11:35 ----------

Arkadaşlar motorunu satan varsa uygun fiyatlı 150ZAT arıyorum, Ümraniye / İstanbul...
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
8
Ben tavsiye etmiyorum, çünmkü motorun tipi farklı olduğu için tipe uygun bir eksoz takılmış, evet takılan farklı eksozlar var sırıtıyor, orjinal eksozunuz bozuk veya dağılmış değilse ben takmayın derim, olmadı çıkma veya yenisini alın ama zat eksozu olsun...


malesef egzoz içi dağıldığı için mecburen değiştirmem gerekiyor ve bulduğum çıkmalarda malesef benim egzozumdan daha kötü vaziyette orjinelide 250 TL bi egzoza okadar para verilirmi zaten sorunlu bi egzoz zırt pırt patlayan çatlayan yerlerine kaynak yapmak gerekiyo o yuzden başka egzoz bakıyorum ve zatın orjinal egzozunuda almayı düşünmüyorum açıkçası o paraya egzoz yerine iki lastiği değiştiririm o yüzden egzosu farklı egzozla değiştiren varsa yada bilen varsa yardım istiyorum.
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Yuh ya ZAT eksoz 160TL filan, o fiyatamı çıkmış :) Bak eksozu yardır, içini komple boşalt, ses yapan kısımlar gitsin, uç kısmı dar olduğu için ses yapmayacaktır fazla sonra eksozu tekrar kaynattır. Olmadı sabret 2. el eksoz çıkar biyerlerden. Ama gerçekten şekil olarak uyabilecek bi eksoz bulursan onuda takabilirsin kardeş...
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar 1000TL civarı İstanbul içi 150ZAT arıyorum. Motoru temiz vergi borcu olmayan muayenesi mümkünse devam eden motorlar öncelikli tercihim olacaktır. Telefon: 0544 715 64 55 mail:[email protected]
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
8
Arkadaşlar 1000TL civarı İstanbul içi 150ZAT arıyorum. Motoru temiz vergi borcu olmayan muayenesi mümkünse devam eden motorlar öncelikli tercihim olacaktır. Telefon: 0544 715 64 55 mail:[email protected]

ben satıyorum motorumu borcu harcı yok muayenesi 2013 temmuz sonuna kadar devam ediyo 4500 km civarında siyah karbon kaplamalı grenajlarda 2-3 kırık var öncedende yazdığım gibi egzozun içinden ses geliyo :) bulamadım egzoz bi türlü orjinalide pahalı düşündüğüm fiyat 1,550 tl ümraniyeye çok yakınım yavuztürk mahallesindeyim pazarlık payı vardır ama önceliğim vitesli motorlarla takas yapmak (cup hariç) istersen gelip bakabilirsin motora incelersin motor başında pazarlık yaparız sanada uyarsa kısmetse satışını yaparız
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
8
ARKADAŞLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR BENİM ZAT'IM 100KMDE 5 LİTRE YAKMAYA BAŞLADI ÖNDEKİ BENZİN GÖSTERGESİNİN OLDUĞU KAPAKTA PROBLEM YOK BENZİN KOKUSU GELMEDİĞİNDEN HORTUM DA ÇATLAK DEĞİL HAVA FİLTREİNİ TEMİZLETTİM SIKINTI YOK KARBURATÖR DE Mİ SIKINTI VAR ACABA BU ARADA ÜMRANİYEDE KULLANIYORUM BİLEN BİLİR SÜREKLİ BAYIR VAR BİR DE AZ DA OLSA TRAFİKTE DUR KALK YAPIYORUM ÖOTORUM 4 YILLIK MOTOR BAKIMINI YAĞINI EKSİK ETMİYORUM LÜTFEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM YOKSA YA MOTORCULAR YA BENZİNCİLER BENİ ÖPECEK
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ARKADAŞLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR BENİM ZAT'IM 100KMDE 5 LİTRE YAKMAYA BAŞLADI ÖNDEKİ BENZİN GÖSTERGESİNİN OLDUĞU KAPAKTA PROBLEM YOK BENZİN KOKUSU GELMEDİĞİNDEN HORTUM DA ÇATLAK DEĞİL HAVA FİLTREİNİ TEMİZLETTİM SIKINTI YOK KARBURATÖR DE Mİ SIKINTI VAR ACABA BU ARADA ÜMRANİYEDE KULLANIYORUM BİLEN BİLİR SÜREKLİ BAYIR VAR BİR DE AZ DA OLSA TRAFİKTE DUR KALK YAPIYORUM ÖOTORUM 4 YILLIK MOTOR BAKIMINI YAĞINI EKSİK ETMİYORUM LÜTFEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM YOKSA YA MOTORCULAR YA BENZİNCİLER BENİ ÖPECEK

Benzin filtresinde kaçak olabilir belki ama o kadar yakıtı etkileyeceğini sanmam.
Eğer yokuşlarda ve kalkışlarda dipgaz kullanıyorsanız etkileyebilir..
Benim zc de kullanıma bağlı bazen 4 litre bazen 2,7 litre yakıyor,tamamen motorunuzun bakımlı olmasına ve sürüş şeklinize bağlı bir durum.
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar Ramzey QM125T-10D aldım muayenesi 2014 yılına kadar var diye. Şimdi zaten 1000tl lik zat isterken 1500-1800tl lik almam mümkün değildi öyle mesajlar atmanıza gerek yok teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst