- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
Teşekkür ederim Atilla Abi.Nihayet birisi cevap verdi.
Bir de şunu soracağım.Debriyajı tam bırakmıyor motor.Az biraz pay kalıyor elimle ileriye ittiriyorum levleyi.Bu neden olabilir?
---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:49 ----------
Abi motosiklet yağları bunlar,tam olarak hangisini diyorsun?
http://www.castrolmoto.com/tr/our_oils/bike_oils.php
kutunun üzerindeki enduro resmine dikkat edeceksin. Motosiklet yağı yazacak...
---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:04 ----------
AdmnEngineer den başka bir kişi daha bende de var derse içim rahatlayacak![]()
o ses bende de var. Daha önce bu konu konuşulmuştu farın hemen altındaki plastik parça yapıyor sanırım o cazırtı sesini.
---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------
@beyazıt60, BMW den memnunum gün geçtikce de daha çok seviyorum. Geçenlerde uzun yol yaptık. Toplamda 1200km. Yatağan festivaline gittik. Herneyse. 5litrenin altında yakıyor. 4,77lt gibi. Son hız daha tam deneyemedim 180km/h lere kadar çıktım. 220km/h son diye biliyorum.