Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Teşekkür ederim Atilla Abi.Nihayet birisi cevap verdi.

Bir de şunu soracağım.Debriyajı tam bırakmıyor motor.Az biraz pay kalıyor elimle ileriye ittiriyorum levleyi.Bu neden olabilir?

---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:49 ----------

Abi motosiklet yağları bunlar,tam olarak hangisini diyorsun?

http://www.castrolmoto.com/tr/our_oils/bike_oils.php


pr_01_589_max.jpg


kutunun üzerindeki enduro resmine dikkat edeceksin. Motosiklet yağı yazacak...

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

AdmnEngineer den başka bir kişi daha bende de var derse içim rahatlayacak :)

o ses bende de var. Daha önce bu konu konuşulmuştu farın hemen altındaki plastik parça yapıyor sanırım o cazırtı sesini.

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

@beyazıt60, BMW den memnunum gün geçtikce de daha çok seviyorum. Geçenlerde uzun yol yaptık. Toplamda 1200km. Yatağan festivaline gittik. Herneyse. 5litrenin altında yakıyor. 4,77lt gibi. Son hız daha tam deneyemedim 180km/h lere kadar çıktım. 220km/h son diye biliyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Teşekkür ederim Atilla Abi.Nihayet birisi cevap verdi.

Bir de şunu soracağım.Debriyajı tam bırakmıyor motor.Az biraz pay kalıyor elimle ileriye ittiriyorum levleyi.Bu neden olabilir?

---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:49 ----------

Abi motosiklet yağları bunlar,tam olarak hangisini diyorsun?

http://www.castrolmoto.com/tr/our_oils/bike_oils.php
Debriyaj teli çok gevşek, debriyajı gerdirin biraz o zaman kolda boşluk kalmaz kendi kendine yerine gelir. Hem tel gevşekse debriyaj da tam ayırmayabilir vitesler zor geçer falan filan.
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
Usta cevabın için teşekkür ederim. Kredi kartı kullanmıyorum. Faiz ödemeye razıyım. Aslında cebimde nakitim varda onunda yeri var :) Krediyi motosiklet için çekicem ama eksik ekipmanım var ve b ehlityet var ona a2 eklicem. Bunun için biraz nakite ihtiyacım var. Bide şu var alacağım motor 3500 tl ama 4000 tl kredi çekmek istiyorum. Bayi böyle bi işe girermi yoksa direk bankadan çekmek zorundamıyım ? (alacağım motor mondial 150 mc)

cuİstanbuldaki Bayiler kredi işini yapıyorlar motoru kredi ile alabilirsin tüketici kredisinden daha ucuza mallour sana arac kredisi.Galiba artık mc üretmiyorlar mcx alabilirsin
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
41
abi kaç saattir geriden başlayarak okuyorum formu,bende de 90-100 de o titreme-arkayı görememe var.ne oldugunu araştıracagım.şimdi 960 km lerde benimki.yanlız ilk başlarda bu kadar titreşim yoktu yüksek devirlede
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
ümit_150_zc Ben topkapıya hüner motora gidiyorum. Ama çağlayandada servis varmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

ümit_150_zc Ben topkapıya hüner motora gidiyorum. Ama çağlayandada servis varmış

abi kaç saattir geriden başlayarak okuyorum formu,bende de 90-100 de o titreme-arkayı görememe var.ne oldugunu araştıracagım.şimdi 960 km lerde benimki.yanlız ilk başlarda bu kadar titreşim yoktu yüksek devirlede

Servise götür zincir bollasıncada titreme yapıyor normal değil dediğin makine garantili baksın servis
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
selamlar arkadaşlar. 5000 km ye yaklaştı benim mc. size bir sorum olacak. 3000/5000 devir arasında motordan yani benzin deposunun alt tarafından bi şıngırtı geliyor. zincir sesi gibi,ama bi türlü anlamadım nerden geliyor. 5000 devirden sonra kesiliyor. motor bloğunda ses yapacak bi sorun olabilir mi acaba? yoksa ön dişliden mi gelir? ama ön dişliyide kontrol ettim bi boşluk falan yok ses yapacak. var mı fikri olan acaba ?

farın altındaki plastik parça veya kornaların titreşimle koruma demirin varsa ona değerken çıkarttığı ses olabilir bunları bi kontrol et
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşırı ısınmadan dolayı ilk defa başıma geldi. Fren pedalına basınca nerdeyse yere değecek ama hiç etkisi yoktu. Tabi soğuyunca normale döndü. Ben hidrolik patladı sandım.

aşırı ısınmadan kaynaklı plastik hortumlardan sıkıntı olmuş olabilir.

fren boşaldı deyince bence mekanizma bıraktı kendini yerlere parçalar saçıldı neyim sandım :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamın Aleyküm arkadaşlar. Apache almayı düşünüyorum da bu motoru görünce biraz fikrim değişir gibi oldu. Bu motorun tam olarak hp,bg kavramında gücü nedir? nette 10.5 Kw yazıyor fakat ben bu kw cinsinden pek birşey anlamıyorum. Yani bu 10.5 Kw kaç bg yada Hp'ye tekabul ediyor? birde ben bu motorla uzun yol yapmayı düşünüyorum. Doğal olarak bazı yerlerde gaz açmak gerekicek. Bu motorun stabil olarak gidebildiği hız kaç km/h? Hız denemesi yapıldığında sol olarak çıktığı hız kaç km? Birde titreşim varmı acaba motorda? Gördüğünüz gibi bu motora yabancıyım ve nette pek fazla bilgiye ulaşamadım. Gerekli açıklamaları yapar, beni ayrıntılı şekilde bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Şimdiden yardımcı olacak olan herkese teşekkür ederim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle. Tekeriniz her daim düz bassın.

Mustafa.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Selamın Aleyküm arkadaşlar. Apache almayı düşünüyorum da bu motoru görünce biraz fikrim değişir gibi oldu. Bu motorun tam olarak hp,bg kavramında gücü nedir? nette 10.5 Kw yazıyor fakat ben bu kw cinsinden pek birşey anlamıyorum. Yani bu 10.5 Kw kaç bg yada Hp'ye tekabul ediyor? birde ben bu motorla uzun yol yapmayı düşünüyorum. Doğal olarak bazı yerlerde gaz açmak gerekicek. Bu motorun stabil olarak gidebildiği hız kaç km/h? Hız denemesi yapıldığında sol olarak çıktığı hız kaç km? Birde titreşim varmı acaba motorda? Gördüğünüz gibi bu motora yabancıyım ve nette pek fazla bilgiye ulaşamadım. Gerekli açıklamaları yapar, beni ayrıntılı şekilde bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Şimdiden yardımcı olacak olan herkese teşekkür ederim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle. Tekeriniz her daim düz bassın.

Mustafa.

Kardeşim git apache al bulaşma mondiale. Son hızı 120 km. Apaçinin son hızı 145 km. mcx de titreşim yok apache de biraz var.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır üye olmadan takip ettiği forma bugün üye oldum. İnşallah aracımı satınca bir MCX sahibi olmayıda düşünüyorum. MCX alma düşünceme sebep olan aktif form kullanıcı tüm arkadaşlarıma verdikleri bilgiler ve yorumları için teşekkür ediyorum. İleride yorumlar, yardımlarda bulunmak üzere şimdi hoş kalın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Aleyküm selam schmarık. Bende uzun araştırmalar ve formdaki arkadaşların verdikleri bilgiler ışığında bu motorsikleti almaya karar verdim. Yazdığın sorulara bilgim dahilinde cevap verebilirim. Tam olorak olmasada aşağı yukarı Kw 'yı Hp ye çevirmek için Kw x 1.36 =hp formülünü kullanabilirsin yani 10.5 x 1.36 = 14 hp. 2. soruna cevabı yine bu formun önceki sayfalarında saatte 100 km hızla uzun süreli yolculuklar yapabilirmişsin, Son hızı 120 hatta zorlanırsa 130 yapanlar olduğu söyleniyor, titreşimin olmadığını söylüyorlar. Fiyatına göre alınacak bir motorsiklet olduğunu düşündüğüm için bende bir mcx sahibi olmak istiyorum. İnş. sende bu kervana katılırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

Bende bu MC, MCX ve MCX RodadRacer arasındaki farkları merak ettim bilen arkadaş var mı?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
geçen sene bu zamanlar büyük bir zevkle aldğım motoru dün itibari ile 7500 kilometdere servis bakımlı olarak 2300 sıkı pazarlıklar içinde bir arkadaşa sattım ama yigidi öldür hakkını yeme mc çok güzel motor tekrar motor alacak olsam mc alırdım amma ikinci elinde hiç hareket yük altı ayda zor sattım hep ölücüler ikiden aşağı gözüyle bakıyorlar yenicecik motorlara hakkımızda hayırlısı bu kış motorsuz geçirecem seneye tekrar motor sevgisi depreşirse nasip diyecem mondi den belki bir daha motorsiklet almam tercihim herkez gibi honda yada yamaha olacak sanmayınki kaliteden yok kardeş ikinci el piyasından dolayı hepinize hayırlı forumlar dilerim
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır üye olmadan takip ettiği forma bugün üye oldum. İnşallah aracımı satınca bir MCX sahibi olmayıda düşünüyorum. MCX alma düşünceme sebep olan aktif form kullanıcı tüm arkadaşlarıma verdikleri bilgiler ve yorumları için teşekkür ediyorum. İleride yorumlar, yardımlarda bulunmak üzere şimdi hoş kalın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Aleyküm selam schmarık. Bende uzun araştırmalar ve formdaki arkadaşların verdikleri bilgiler ışığında bu motorsikleti almaya karar verdim. Yazdığın sorulara bilgim dahilinde cevap verebilirim. Tam olorak olmasada aşağı yukarı Kw 'yı Hp ye çevirmek için Kw x 1.36 =hp formülünü kullanabilirsin yani 10.5 x 1.36 = 14 hp. 2. soruna cevabı yine bu formun önceki sayfalarında saatte 100 km hızla uzun süreli yolculuklar yapabilirmişsin, Son hızı 120 hatta zorlanırsa 130 yapanlar olduğu söyleniyor, titreşimin olmadığını söylüyorlar. Fiyatına göre alınacak bir motorsiklet olduğunu düşündüğüm için bende bir mcx sahibi olmak istiyorum. İnş. sende bu kervana katılırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

Bende bu MC, MCX ve MCX RodadRacer arasındaki farkları merak ettim bilen arkadaş var mı?

MC 150si var 125 var MCX sadece 150 var arada pek fark yok. Mcx'in artıları arka fren disk, koltuk biraz daha uzun arka stop üçgen, yere biraz daha yakın, arka lastik daha geniş, koltuk anahtarla açılabiliyor başka farkı yok motor özellikleri mc150 ile aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst