Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Tusubaza ben geldim gordum geziyorum

kismetse de seneye baska yere giiderim her senne ege olmaz ama harbi cok guzel yollar yapiyorum muhtesem yerrrler goruyorum enfes koylarda denize giriyorum hayatimda hiic boyle gezmemistim eglenmemistim

---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:50 ----------

Tusubaza ben geldim gordum geziyorum

kismetse de seneye baska yere giiderim her senne ege olmaz ama harbi cok guzel yollar yapiyorum muhtesem yerrrler goruyorum enfes koylarda denize giriyorum hayatimda hiic boyle gezmemistim eglenmemistim
ama adem ve ailesi cok sicak insanlar hic yabancilik cektirmediler bana
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tusubaza ben geldim gordum geziyorum

kismetse de seneye baska yere giiderim her senne ege olmaz ama harbi cok guzel yollar yapiyorum muhtesem yerrrler goruyorum enfes koylarda denize giriyorum hayatimda hiic boyle gezmemistim eglenmemistim

---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:50 ----------

Tusubaza ben geldim gordum geziyorum

kismetse de seneye baska yere giiderim her senne ege olmaz ama harbi cok guzel yollar yapiyorum muhtesem yerrrler goruyorum enfes koylarda denize giriyorum hayatimda hiic boyle gezmemistim eglenmemistim
ama adem ve ailesi cok sicak insanlar hic yabancilik cektirmediler bana
adem abiyle tanışmak nasip olmadı ..
ama şu net ortamında en cok tanışmak istediğim insan o =)
seneye bizim bu tarafa gel hacı sen
seninle bozcaada gökceada asos ayvalık dikili her tarafı karış karış gezeriz =) cadır kurar kamp yaparız
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Dün ilk defa benzin aldım, depoyu fulledim, ne kadar yaktığını ölçmek istiyorum. İlk 300km de 50tl gibi bir şey yaktı galiba, ikinci depoda net olarak ölçüp sonucu buraya yazarım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bendenmi kaynaklanıyo acaba? Sevgili dostlarla muhabbet çok güzel oluyor yahu. Sırf bu yüzden salcanoyu seçtim. Mondial, mc, mcx,mr veya kanuni windy s 150 seçebilirdim.boşver yahu bu saatten sonra hızlı gidipte ne olcek? Al bi ybr yerine salcano ,100 gitse yeter. Ama şu fatihi düzde sollamam lazım :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bendenmi kaynaklanıyo acaba? Sevgili dostlarla muhabbet çok güzel oluyor yahu. Sırf bu yüzden salcanoyu seçtim. Mondial, mc, mcx,mr veya kanuni windy s 150 seçebilirdim.boşver yahu bu saatten sonra hızlı gidipte ne olcek? Al bi ybr yerine salcano ,100 gitse yeter. Ama şu fatihi düzde sollamam lazım :queen:

aynen abi uzun yolda 80-90 benim için çok iyi bir hız hemde 2,2 gibi bir yakıt yakıncada 100 km de çok iyi oluyor

bu arada fatihi geçmen için nos takarız motora abi kısa sürede olsa geçersin :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Merhaba Arkadaşlar:rendeer: Milastaki arkadaş benim :king: :cherry: Adem seninlede daha yüzyüze tanışamadık:) İznini ayarlayabilirsen buluşuruz. Benim pek gazlamayla aram iyi değil. Motoru üzmeden kullanıyorum 90-100 'ü geçmiyorum yani rahat olun:p Fatih(F54) inş. beğenmişsindir buraları. Görüşmeden gitme sakın:) Kendinize iyi bakın görüşürüz:rendeer:



fat280 (fatih) Nasılsın neler yapıyorsun görüşemiyoruz artık:) Gelmiyormusun buralara gene:bounce: Görüşmek dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Fatih kardeş ,önerdiğin Pirelli Dura Action lastiği aldım...Lastik mükemmel bişey ,yol tutuşu süper ,yere çok güzel tutunuyorum şimdi :) Motorun gidişini fln bukadar değştreceğmi düşünmemştm...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu arada Arkadaşlar Akşehir'den Isparta Eğirdir'e bi gezi yaptım iki kişiydik ikimiz toplam 150 kg eşyalar falan 200 kg ,çıkmadığımız yokuş bırakmadık ...
Gitmeizi ısrarla tavsiye ediyorum ...fotoları ekliyorum ...
561465_4500666597842_1218366676_n.jpg

296456_4498862272735_1296012470_n.jpg

377958_4498866712846_1130599235_n.jpg

427851_4498871712971_1606340049_n.jpg

223137_4498873873025_301536284_n.jpg

550481_4498873273010_555827715_n.jpg


Buarada Eğirdir de kocamaaan plaj var , Telefonu emanete bıraktığım için Plajın fotolarını çekemedim ,okadar temiz ki yüzmeyen bin pişman ...Su tuzlu olmadığı için istediğin kadar su yut ,susuzluğunu gideriyo insan :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Merhaba Arkadaşlar:rendeer: Milastaki arkadaş benim :king: :cherry: Adem seninlede daha yüzyüze tanışamadık:) İznini ayarlayabilirsen buluşuruz. Benim pek gazlamayla aram iyi değil. Motoru üzmeden kullanıyorum 90-100 'ü geçmiyorum yani rahat olun:p Fatih(F54) inş. beğenmişsindir buraları. Görüşmeden gitme sakın:) Kendinize iyi bakın görüşürüz:rendeer:



fat280 (fatih) Nasılsın neler yapıyorsun görüşemiyoruz artık:) Gelmiyormusun buralara gene:bounce: Görüşmek dileğiyle:rendeer:

o celal ab, nasılsın ne yapıyorsun evet bayadır görüşemiyoruz sizin oralara gelesim var ama şu aralar hesap çarşıya uymuyor inş. ayarlarsam geleceğim kış gelmeden hakan hocamada slm söyle bu arada :)

ersin güzel yerler resimler güzel elinize sağlık devamını bekleriz bu arada sen ankarada mısın akşehirde mi
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
o celal ab, nasılsın ne yapıyorsun evet bayadır görüşemiyoruz sizin oralara gelesim var ama şu aralar hesap çarşıya uymuyor inş. ayarlarsam geleceğim kış gelmeden hakan hocamada slm söyle bu arada :)

ersin güzel yerler resimler güzel elinize sağlık devamını bekleriz bu arada sen ankarada mısın akşehirde mi
tatillerde Aksehire gelyrm Ailem orda ,ankarada okuyorum 9-10 ayım ankarada geçiyor...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. Akşam fatihle demin bi bodrum yaptık. Benimki galiba fatihin motoru hızlanana kadar öbür ışıkları buluyo. Şehir ici hızlanmalarda ybr zayıf kalıyor. Şehir içi fatihe iyi duman yutturuyom :queen: fatih diyoki hep böylemi sürüyosun? Eveeeett :pl:

bodruma salcano bayine gittik. Bu ne yav? :sunny: 1 tane cup var gerisi bisiklet:pr: yok kart verdiler falan. Bu numarayı ararsanız belki gibisinden falan. :pr: salcano alacaktık yok. Galiba titana devam gibi gözüküyor. Başka motor aklımda yok. Tvs apache var ama pahalı. Napsam acaba? Karar veremiyorum. Ybr alacağıma salcano alalım dedik, bulamadık. :pr: ybr yede o kadar para vereceğime tvs apacheye veririm o parayı. Fikir verin bana yahu?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bendenmi kaynaklanýyo acaba? Sevgili dostlarla muhabbet çok güzel oluyor yahu. Sýrf bu yüzden salcanoyu seçtim. Mondial, mc, mcx,mr veya kanuni windy s 150 seçebilirdim.boþver yahu bu saatten sonra hýzlý gidipte ne olcek? Al bi ybr yerine salcano ,100 gitse yeter. Ama þu fatihi düzde sollamam lazým :queen:
adem o vakit senin koylu tarzi motor alip onu 221 cc yapman lazim anca beni yakalarsin
ama 250 cc yaparsan belki geceersin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Merhaba Arkadaşlar:rendeer: Milastaki arkadaş benim :king: :cherry: Adem seninlede daha yüzyüze tanışamadık:) İznini ayarlayabilirsen buluşuruz. Benim pek gazlamayla aram iyi değil. Motoru üzmeden kullanıyorum 90-100 'ü geçmiyorum yani rahat olun:p Fatih(F54) inş. beğenmişsindir buraları. Görüşmeden gitme sakın:) Kendinize iyi bakın görüşürüz:rendeer:



fat280 (fatih) Nasılsın neler yapıyorsun görüşemiyoruz artık:) Gelmiyormusun buralara gene:bounce: Görüşmek dileğiyle:rendeer:
Evet yahu. Bi türlü tanışamadık :pr: pazar öğleden sonra bişeyler ayarlamaya çalışalım fatıhle.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Merhaba Arkadaþlar:rendeer: Milastaki arkadaþ benim :king: :cherry: Adem seninlede daha yüzyüze tanýþamadýk:) Ýznini ayarlayabilirsen buluþuruz. Benim pek gazlamayla aram iyi deðil. Motoru üzmeden kullanýyorum 90-100 'ü geçmiyorum yani rahat olun:p Fatih(F54) inþ. beðenmiþsindir buralarý. Görüþmeden gitme sakýn:) Kendinize iyi bakýn görüþürüz:rendeer:



fat280 (fatih) Nasýlsýn neler yapýyorsun görüþemiyoruz artýk:) Gelmiyormusun buralara gene:bounce: Görüþmek dileðiyle:rendeer:
ccelal buralar cok guzel iiyiki gelmisim tatil on numara geciyor cok guzel yerller gordum super yani
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tatillerde Aksehire gelyrm Ailem orda ,ankarada okuyorum 9-10 ayım ankarada geçiyor...

hmm anladım ersin :)

selam arkadaşlar. Akşam fatihle demin bi bodrum yaptık. Benimki galiba fatihin motoru hızlanana kadar öbür ışıkları buluyo. Şehir ici hızlanmalarda ybr zayıf kalıyor. Şehir içi fatihe iyi duman yutturuyom :queen: fatih diyoki hep böylemi sürüyosun? Eveeeett :pl:

bodruma salcano bayine gittik. Bu ne yav? :sunny: 1 tane cup var gerisi bisiklet:pr: yok kart verdiler falan. Bu numarayı ararsanız belki gibisinden falan. :pr: salcano alacaktık yok. Galiba titana devam gibi gözüküyor. Başka motor aklımda yok. Tvs apache var ama pahalı. Napsam acaba? Karar veremiyorum. Ybr alacağıma salcano alalım dedik, bulamadık. :pr: ybr yede o kadar para vereceğime tvs apacheye veririm o parayı. Fikir verin bana yahu?

adem abi buradan alalım sana salcanoyu :p hem alanyayı görmüş olursun otobüse biner götürürsün yada plakayı çıkartır gelirsin binerek gidersin rodajıda yapmış olursun yolda
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem abiyle tanışmak nasip olmadı ..
ama şu net ortamında en cok tanışmak istediğim insan o =)
seneye bizim bu tarafa gel hacı sen
seninle bozcaada gökceada asos ayvalık dikili her tarafı karış karış gezeriz =) cadır kurar kamp yaparız
gelirim aga ne demek oraya da gelmek isterim cunda yi da merak ediyorum
Yani
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
selam arkadaþlar. Akþam fatihle demin bi bodrum yaptýk. Benimki galiba fatihin motoru hýzlanana kadar öbür ýþýklarý buluyo. Þehir ici hýzlanmalarda ybr zayýf kalýyor. Þehir içi fatihe iyi duman yutturuyom :queen: fatih diyoki hep böylemi sürüyosun? Eveeeett :pl:

bodruma salcano bayine gittik. Bu ne yav? :sunny: 1 tane cup var gerisi bisiklet:pr: yok kart verdiler falan. Bu numarayý ararsanýz belki gibisinden falan. :pr: salcano alacaktýk yok. Galiba titana devam gibi gözüküyor. Baþka motor aklýmda yok. Tvs apache var ama pahalý. Napsam acaba? Karar veremiyorum. Ybr alacaðýma salcano alalým dedik, bulamadýk. :pr: ybr yede o kadar para vereceðime tvs apacheye veririm o parayý. Fikir verin bana yahu?
adem senin motorgercekkten guzel gidiyor rampa. Da kalkista super ama duzde de 120 yetse ama yetmiyor ac gözlù adem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst