KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız

örneğin

5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz

pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın

bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?

şu anda 1250 km deyim o sorun kalmadı 1 le 2 arasındaki mesafe çok hasas o kadar çok az kaldırınca boşa giriyor daha önceleri sertti boşu bulmak sorun oluyordu şimdi normal.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Sağolasın kardeş :cherry: Ben 4 sene gibi bir zaman sonrasında alabildim sen kısa zamanda alırsın umarım. Bu arada kayseride yok bildiğim kadarıyla satan. Ankara'dan alacak olursan haber et de birşey lazım olursa yardım ederiz :cat:
Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem :))
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
arkadaşlar bakıma gidip hava filtresi değiştiren olursa eskiyi bir poşete koyup (üstünüz toz olmasın :) ) bana mesaj veya iletişim bilgilerinde telefonum var haber verirseniz elden gelip alayım .numune olarak lazım bendekini sökersem bende hava filtresi kalmıyor.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem :))

Valla pek anlamadım da ben bu cuma Ankara'ya geliyorum. Sonrasında duruma göre görünebilirim istersen sana :wiinkk:
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
4
merhaba,

seyir halinde iken vitesi hızlıca 6'dan 1'e düşürebiliyorken, dururken bu işlemi çok yavaş yapabiliyorum; normal midir?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
4
Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.

6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum

cevap için teşekkürler
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bugün yağışlı havada kullandım motoru lastikler beni düşündürüyordu yağışlı havada kayar diye ama tam tersi oldu yağışlı havada yol tutuşu daha iyi lastiklerin.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum

cevap için teşekkürler

Zaten 6 dan 1' e direkt olarak geçirebileceğin bir teknoloji henüz yok manuel viteslerde :) motosiklette bilindiği gibi şanzuman ayrı bir yerde değil ve motor yağıyla yağlanıyor, bu yüzden rölanti haricinde ve hareket halinde vitesin daha kolay geçmesi normaldir. Genellikle her motor rölantide çalışırken yüksek viteslerden kalkış vitesine zor geçer kafanı takma. durmadan önce kademeli olarak vitesi düşürmen gerekir, yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

Yalnız sormak istediğim şeyler var:

Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

Teşekkürler. Saygılar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
...yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...

Oradaki gaz açmanın sebebi parçaları yağlamak değil yanılmıyorsam. Debriyaj sıkılıyken gaz açarak motor parçaları arasında hareketlenme ve titreşim yaratıyorsun, ozaman birşekilde daha kolay geçiyor zorlanan vites. Benim önceki motorum da aynı durum oluyordu. Zaten birkaç saniyeliğine gaz açmamış olmanız parçalar üzerindeki yağın akıp gideceği ve yağsız kalacakları anlamına gelmez. Motor yağı bukadar çabuk süzülen bir yağ değilgir(neredeyse hiçbir yağ bukadar çabuk süzülemez zaten). O yüzden gaz açmaktaki amaç yağlama yapmak değil diye düşünüyorum.

Bir de gaz açmadığımız zaman motorun yağlamayı kestiğinden de emin değilim. Yoksa sabahları motorumuz ısınsın diye rölantide çalıştırıp bekliyoruz. Tüm gece(hatta çok daha uzun süre) beklemiş motorda yağ süzülmüş oluyor. Ozaman rolantide çalışırken yani biz gaz vermezken motor yağlama yapmıyor mu? :silent:

Evet özgür, bu sorunların cevabını derhal masamda görmek istiyorum :p
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Evet patron cevapları rapor halinde sunuyorum :) motor çalıştığında krank milindeki denge ağırlığı denen parçalar vasıtasıyla kartere süzülmüş olan yağı tıpkı bir kepçe gibi aşağıdan alıp pistonu ve piston kolunu yağlıyor. bu yağlama rölantide çok düşük olurken gaz açtığımızda artıyor, ama şanzuman için söylediğin doğru yalnız ben hala yüksek devirde oluşacak yağ basıncının da buna etki ettiği kanaatindeyim :bounce:
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
yaz kış motor kullandığım için orjinal lastikler bana güven vermediği için http://www.motolastik.com/Urun/Pirelli-160-60R17-69V-MT60-RS-CORSA-pmu26215.html
bu lastikleri almayı düşünmüştüm ama bugün test ettim orjinal lastiklerin yağmurda yol tutuşu kuru havadadaki yol tutuşundan daha iyi o yüzden eskiyene kadar değiştirmekten vaz geçtim ama değiştirme zamanı gelince bunları alacam.
 
Katılım
6 Tem 2012
Mesajlar
13
merhaba arkadaşlar, gidon kilidi konusunda yardımcı olabilicek var mı bi türlü beceremedim bu aletin gidonunu kilitlemeyi :)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
teşekkürler sabah deneyeyim tam çeviriyorum muhtemelen kilit kısmında anahtarı çekemiyordum :)

KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

Yalnız sormak istediğim şeyler var:

Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

Teşekkürler. Saygılar.
 
Katılım
6 Tem 2012
Mesajlar
13
KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

Yalnız sormak istediğim şeyler var:

Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

Teşekkürler. Saygılar.

Motoru alalı 3-4 gün oldu ama şöyle söyleyeyim her parça stokta yok sanırım eski sahibi motoru yan yatırmış grenaj değişmiş problem yok ama yan ayna ve ayak freni stokta yok gelmesi 1 ayı bulur yaklaşık dediler ama ileride ne olur bilmem muhtemelen stoklara girer diye düşünüyorum ama.

yanlış hatırlamıyorsam komple ayna kolu 25-30€ civarındaydı aynı şekilde ayak frenide ama sadece aynanın camı çatladıgı için pek problem etmedim.

benim olduğum şehirde de servis yok ama servisin söylediği şu ana kadar arıza yapan motor gelmedi
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?
bu arada 120/90-17 de arka lastikmiş:)) anakee 2 takamıyoruz yani:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst