- Katılım
- 8 Ağu 2011
- Mesajlar
- 817
merhaba sayın ktm sahipleri forumu dikkatle takip ediyorum motorumu sattım ve tek hayalim duke 200 şuan birkaç video izledim 125 likle adam neler yapmış sizde bakın belki denemek isteyen olurbence olmalı
http://www.youtube.com/watch?v=liC8hBUObS0
o adam ktm stundcusu motora para vermiyor üste para alıyor
ben bu video yu seyrettikten sonra kesin almaya karar vermiştim :cat: jantlar ve şasenin turuncu olmasına hasta olmuştum benim motoruda bu şekilde jant ve şase boyayacam ama biraz eskisin ondan sonra.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
o adam ktm stundcusu motora para vermiyor üste para alıyor
ben bu video yu seyrettikten sonra kesin almaya karar vermiştim :cat: jantlar ve şasenin turuncu olmasına hasta olmuştum benim motoruda bu şekilde jant ve şase boyayacam ama biraz eskisin ondan sonra.
birde bunu seyret http://www.youtube.com/watch?v=BLDoUALTyVg&feature=related