KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
merhaba sayın ktm sahipleri forumu dikkatle takip ediyorum motorumu sattım ve tek hayalim duke 200 şuan birkaç video izledim 125 likle adam neler yapmış sizde bakın belki denemek isteyen olur :D bence olmalı
http://www.youtube.com/watch?v=liC8hBUObS0

o adam ktm stundcusu motora para vermiyor üste para alıyor :)

ben bu video yu seyrettikten sonra kesin almaya karar vermiştim :cat: jantlar ve şasenin turuncu olmasına hasta olmuştum benim motoruda bu şekilde jant ve şase boyayacam ama biraz eskisin ondan sonra.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

o adam ktm stundcusu motora para vermiyor üste para alıyor :)

ben bu video yu seyrettikten sonra kesin almaya karar vermiştim :cat: jantlar ve şasenin turuncu olmasına hasta olmuştum benim motoruda bu şekilde jant ve şase boyayacam ama biraz eskisin ondan sonra.

birde bunu seyret http://www.youtube.com/watch?v=BLDoUALTyVg&feature=related
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
19
arkadas gelmeyen suzıkı inzumaya 40 sayfa yorum yapılmıs,
gelen duke 200 sayfasında arayıp bulabilirsen adam bul,sevgili cemaati muslimin arada sırada birseyler karalayında
benim gibi bu motoru takip edenler birseyler ogrensin.
saygılar..............
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Mesela merak ettiğin ne var duke hakkında? Çünkü son hız olsun, ivmelenme olsun, oturuş pozisyonu, gösterge paneli, selenin konfor durumu vs hakkında aslında hep yazdılar kullananlar. Ama tabi etkinlik açısından vasatlar dukeciler şöyle buluşsalar iki fotoğraf koysalar hiç fena olmazdı:)

inazumadakiler boş konuşuyo sayfa ondan doluyo:p burası kısa ve öz sansasyonel haber yok burda neyse o gelecek dediler geldi:D
Orda vay ne zaman gelecek vay gelecekti fiyatı şu olacakmışta...:)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Ama tabi etkinlik açısından vasatlar dukeciler şöyle buluşsalar iki fotoğraf koysalar hiç fena olmazdı:)

haklısın bizimkilerde iş yok :):) hiç kimseden ses cıkmadı buluşma yeri zamanı hakkında .
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
29667310151135425928886.jpg

30508510151135423373886.jpg

40414210151135424278886.jpg

54973410151135425483886.jpg

39454710151135426598886.jpg

42174410151135424583886.jpg

30924010151135423643886.jpg

30491710151135425028886.jpg

56436710151135422928886.jpg

39353610151135426278886.jpg

29514910151135423943886.jpg

40083810151135427623886.jpg


---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 20:59 ----------

evet beyler resimler yüklenmiştir :) bu arada 125 ve 200 duke toplantısı için bu pazar günü uygun olan var mı? varsa mesajımdan sonra adını yazıp bi liste başlatsın beni de ekleyip, ben avrupa tarafındayım ama karşıya da geçerim yer önemli değil.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
VE 4 yıllık bir bekleme sonrasında ben de İzmir Çetincandan kaptığım Duke 200 ile motoruma kavuştum! :queen:
Fotoğraf makinem olmadığı için foto atamıyorum lakin resimlerdekilerin biraz daha kirli ve 45 plaka olanı işte :mrgreen: plaka dışında herşeyi 10 numara valla nazar değmesin
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@xawa Koruma takozları (ön taraf) motor bloğuna mı sabitli yoksa bana mı öyle geldi. ??
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
@ syanur tam orda ufak bir civata yuvası var sanırım oraya bağlamış, orası biraz zayıf gözükmüştü bana, onun yerine şaseyi tutan civatalardan biri daha uzunuyla değiştirilip oraya takılabilir takoz.

@ umurcan hayırlı olsun üstad, tekerin düz bassın

---------- Post added at 11:35 ---------- Previous post was at 11:28 ----------

Xawa resimde gördüğüm kadarıyla senin de radyatör sürekli kirli duruyo :) ona paslanmazdan bir plaka felan mı yaptırsak ne dersin, pazar günü konuşuruz detaylı

 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
[/COLOR]Xawa resimde gördüğüm kadarıyla senin de radyatör sürekli kirli duruyo :) ona paslanmazdan bir plaka felan mı yaptırsak ne dersin, pazar günü konuşuruz detaylı[/QUOTE]

hava akışını kesmiyecek bir şey yapmak lazım.

ebay de gördüğüm takozları baz aldım 2 tane modelde oraya takmışlardı .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@xawa Benim önceki motorumda da aynı yerde, bloğun üst kısmında, üst kapağın altında, aynı şekilde bir yuva vardı. Ancak bir yan yatma anında bildiğin bloğa yüklenicek o takoz. Bana hiç mantıklı gelmedi. Şasenin de yatay yüke zayıf olan bir kısmına bağlamamak gerek diye düşünyorum. Genelde şasenin diğer tarafıyla da bir bağlantı sağlanıyor, aksi taktirde şase tek taraflı biraz zayıf kalıp yamulabilir...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
@xawa Benim önceki motorumda da aynı yerde, bloğun üst kısmında, üst kapağın altında, aynı şekilde bir yuva vardı. Ancak bir yan yatma anında bildiğin bloğa yüklenicek o takoz. Bana hiç mantıklı gelmedi. Şasenin de yatay yüke zayıf olan bir kısmına bağlamamak gerek diye düşünyorum. Genelde şasenin diğer tarafıyla da bir bağlantı sağlanıyor, aksi taktirde şase tek taraflı biraz zayıf kalıp yamulabilir...

yamulmaz motor bloğuda da aynı yere bağlı 2 cm ye 9 cm parca düşünün 3 adet vida yeri yapmışlar 2 sine motor 1 boşta ona taktım resim cektim yakın plan akşama eklerim .
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
@xawa Benim önceki motorumda da aynı yerde, bloğun üst kısmında, üst kapağın altında, aynı şekilde bir yuva vardı. Ancak bir yan yatma anında bildiğin bloğa yüklenicek o takoz. Bana hiç mantıklı gelmedi. Şasenin de yatay yüke zayıf olan bir kısmına bağlamamak gerek diye düşünyorum. Genelde şasenin diğer tarafıyla da bir bağlantı sağlanıyor, aksi taktirde şase tek taraflı biraz zayıf kalıp yamulabilir...

yamulmaz her halde motor bloğuda da aynı yere bağlı 2 cm ye 9 cm parca düşünün 3 adet vida yeri yapmışlar 2 sine motor 1 boşta ona taktım resim cektim yakın plan.
imag0495y.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

1000 km bakıma ata motoya gittiğimde sordum oraya olur ve şase zarar vermez dediler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst