Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
olum gözüküyo işte. Bilgisayar biraz antika. Format neyim gerekiyo galiba. İdare et be hacı. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hacı 2005 le yola çıkmadığıma bin pişman oldum.:pr: :queen: o senin hakkından gelirdi :pl:
ahmet abii hiç bulaşma pişman olursun bak benden söylemesi :queen: fatihin motorunun o kadar gideceğini hiç tahmin etmemiştim. Bugüne kadar görüp göreceğim en hızlı ybr. Okadar ybr tokatladım, fatihinki gibisini görmedim. :santa:
len adem 2005 2015 fark etmez sen yeter ki titan gibi tarihi eser bi motorla gel ben her türlü geçerim seni
tek rakibim ktm duke 200
abisi benim motordan çıkan yağı sana koyalım b ak beni nasıl geçiyon
keramet yağda abisi bor katkısı uçak benzini ne ararsan var benim motorda hazırlıklı geldim yani
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abilerim ahmet egelim43 abi sizin hepinizi yer deyem size erdeğe giderken bursa otobanında 120 yaptım yetişemedimn arkasından nasıl gidiyor öğle iyi açmış motoru :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
len adem 2005 2015 fark etmez sen yeter ki titan gibi tarihi eser bi motorla gel ben her türlü geçerim seni
tek rakibim ktm duke 200
abisi benim motordan çıkan yağı sana koyalım b ak beni nasıl geçiyon
keramet yağda abisi bor katkısı uçak benzini ne ararsan var benim motorda hazırlıklı geldim yani
Ağır ol molla desinler :p ne o öyle duke muke :p daha Salco eksozu koklucan sen :p noldu sesiniz çıkmiiii :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
f54 düzde sabit 120 ile gidiyor arkadaşlar. Test edilmiştir, okey verilmiştir. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem bu gece dudaklarının kenarına arko krem sürde uçuk çıkmasın :p ne o aklını başından almış YBR :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi yalan yok bugüne kadar düzde sabit 120 den aşa düşmeyen bi ybr ye denk gelmemiştim. İlk ve son olacak galiba. Aynamda arkamda çok kayboldu ama genelde rampalarda. Hayret benimki daha güçlü ama düzde 110-120 arası geziyorum, fatihinki 120 den bi gram aşa düşmüyo:sunny: rampada ybr 70 lere düşerken ben 95 ten aşa düşmüyorum. Tork meselesi galiba. Bulaşma fatihe düzde duman eder. Diğerlerini bilmem. 2005 le düzdede ifadesini alırım aman Abi gaza getirme beni. :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abi yalan yok bugüne kadar düzde sabit 120 den aşa düşmeyen bi ybr ye denk gelmemiştim. İlk ve son olacak galiba. Aynamda arkamda çok kayboldu ama genelde rampalarda. Hayret benimki daha güçlü ama düzde 110-120 arası geziyorum, fatihinki 120 den bi gram aşa düşmüyo:sunny: rampada ybr 70 lere düşerken ben 95 ten aşa düşmüyorum. Tork meselesi galiba. Bulaşma fatihe düzde duman eder. Diğerlerini bilmem. 2005 le düzdede ifadesini alırım aman Abi gaza getirme beni. :rendeer:

adem abi sen 96 model titanla mı geziyordun da 2005 e ne oldu :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcene :pl: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:

abi yalan yok bugüne kadar düzde sabit 120 den aşa düşmeyen bi ybr ye denk gelmemiştim. İlk ve son olacak galiba. Aynamda arkamda çok kayboldu ama genelde rampalarda. Hayret benimki daha güçlü ama düzde 110-120 arası geziyorum, fatihinki 120 den bi gram aşa düşmüyo:sunny: rampada ybr 70 lere düşerken ben 95 ten aşa düşmüyorum. Tork meselesi galiba. Bulaşma fatihe düzde duman eder. Diğerlerini bilmem. 2005 le düzdede ifadesini alırım aman Abi gaza getirme beni. :rendeer:
Adem noldu CBR 250 ler la diyemiyodu sana YBR yetti galiba Titanın canına ceddine :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Tamam adamın üstüne fazla gitmeyin acısı büyük :) Fatih bu arada hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar fatihe ayıp olmasın diye 96 yı almıştım. O kadar gideceğini tahmin edemiyodum. Cbr olayına gelince onu 2005 le virajlı çift şerit yollarda yemiştım. Ayrıca fatihin düzde beni geçtiği doğru. 120 den gram aşa inmiyo ibresi. Benimki 115 lerde gezerken. Rampa aşa olayına gelelim bazen ben onu, bazen o beni tutamadı motor kesiciye girecek diye. Rampa yukarı durum belli. Kayboluyor arkamda. Şimdi 2005 i biradere verdim. Fatihle gezmeye gittiler. Sonucu akşam yazarım. Sevgiler.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Tamam adamın üstüne fazla gitmeyin acısı büyük :) Fatih bu arada hayırlı olsun

teşekkürler ramazan :9

arkadaşlar fatihe ayıp olmasın diye 96 yı almıştım. O kadar gideceğini tahmin edemiyodum. Cbr olayına gelince onu 2005 le virajlı çift şerit yollarda yemiştım. Ayrıca fatihin düzde beni geçtiği doğru. 120 den gram aşa inmiyo ibresi. Benimki 115 lerde gezerken. Rampa aşa olayına gelelim bazen ben onu, bazen o beni tutamadı motor kesiciye girecek diye. Rampa yukarı durum belli. Kayboluyor arkamda. Şimdi 2005 i biradere verdim. Fatihle gezmeye gittiler. Sonucu akşam yazarım. Sevgiler.

adem abi benim 2005 de düzde 100 anca yapıyor inişde ve 115 anca yaptırdım piston sekman atmıştık daha sıkı olduğundan olur mu alışınca az artar mı hızı titancı sensin taktik ver bakalım :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Arkadaşlar bir sorum olacak.
Motoru düşük devir ve düşük viteste kullanırken (1-2-3 vites, 1-2 bin devir) debriyaj tarafından yaydan fırlayıp metale çarpmış gibi bir taklama sesi geliyor. Servis zincirin tam oturmaması yüzünden olabilir diyor, önemli değilmiş.Doğrumudur?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
teşekkürler ramazan :9



adem abi benim 2005 de düzde 100 anca yapıyor inişde ve 115 anca yaptırdım piston sekman atmıştık daha sıkı olduğundan olur mu alışınca az artar mı hızı titancı sensin taktik ver bakalım :)

segman piston atıpta bu hızları hemen yaptıysan vay o motorun haline :) hem çok yakar, hem az kaçar. Anlık olarak kesiciye sokmadan yaptıysan bişey olmaz. İlk 500 km de yağını değiştirki yeni segmanlardan çıkan çapaklar yağa karışıp motora zarar vermesin. İlk yağını 500 kmde, 2 ciyi ondan bin km sonra, 3 ve diğerlerini her 1500 km de bir değiştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

Arkadaşlar bir sorum olacak.
Motoru düşük devir ve düşük viteste kullanırken (1-2-3 vites, 1-2 bin devir) debriyaj tarafından yaydan fırlayıp metale çarpmış gibi bir taklama sesi geliyor. Servis zincirin tam oturmaması yüzünden olabilir diyor, önemli değilmiş.Doğrumudur?
Pek anlamadım ama zincir vuruyor olabilir. Gerginliğini kontrol et. Debriyaj tam kavramıyo olabilir. Dipte tutuyosa elciğin ordan biraz kasıver.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşlar bir sorum olacak.
Motoru düşük devir ve düşük viteste kullanırken (1-2-3 vites, 1-2 bin devir) debriyaj tarafından yaydan fırlayıp metale çarpmış gibi bir taklama sesi geliyor. Servis zincirin tam oturmaması yüzünden olabilir diyor, önemli değilmiş.Doğrumudur?

kendin diyorsun zaten 1-2 bin devire kadar motorun devrini düşürürsen tork yetersiz kaldığından gaza basınca toplay7ana kadar o sesi ve titreşi,m yapar sebebi devirsiz kalıyor motor o kadar devrini düşürme yoksa motora zarar verirsin

segman piston atıpta bu hızları hemen yaptıysan vay o motorun haline :) hem çok yakar, hem az kaçar. Anlık olarak kesiciye sokmadan yaptıysan bişey olmaz. İlk 500 km de yağını değiştirki yeni segmanlardan çıkan çapaklar yağa karışıp motora zarar vermesin. İlk yağını 500 kmde, 2 ciyi ondan bin km sonra, 3 ve diğerlerini her 1500 km de bir değiştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------


Pek anlamadım ama zincir vuruyor olabilir. Gerginliğini kontrol et. Debriyaj tam kavramıyo olabilir. Dipte tutuyosa elciğin ordan biraz kasıver.

anladım abi zaten çok da yakıyor şu aralar ondan demek arada basıyom abi ne edem unutuyom bir an eski motorum gibi aklıma geliyor sakin kullanırım artık ya sabır :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ilk segman atıldığında kesiciye sokarsan veya zorlarsan ilerde hep çok yakar. Ben 2005 le dipgaz artçılı yedeğe düşene kadar 380 km yol gidiyorum. Sen hiç denedinmi?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ilk segman atıldığında kesiciye sokarsan veya zorlarsan ilerde hep çok yakar. Ben 2005 le dipgaz artçılı yedeğe düşene kadar 380 km yol gidiyorum. Sen hiç denedinmi?

abi daha öğle pek sürmüyom ki bakalım satılmazsa uzun yol yaparsak deneriz
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet arkadaşlar 2005 i biradere verdim fatihle gezdiler.düzje hemen hemen aynı sabit 120 ile gidiyolar ama benim 2005 arada gene ybr nin arkaya düşmüş. :santa: rampada durum belli. Fatıhin yağını değiştirdik bugün.durumlar iyi yani ::gazla::

ARKADAŞLAR malum benim motor 17 yaşında. Sabit 110 la rahat gidiyor. Tek kisi veya artçılı farketmiyor. Torklu makine. Rektefeden ilk çıktığında 140 ları deviriyodu. Artık okadar gitmiyor. Max 130-135 arası. Gene bişeyler istiyo gibi geldi bana? :sunny: şimdi ben bu motora masrafmı edeyim, satıp başka motormu alayım? Bide yağ yakıyo standart hondalar gibı.rampalarda mükemmel. Düzde 110-115 arası sabit. Eğerki satarsam aklımda salcano wolf s veya tvs apache var. Ama aklımda tek renk var, gri. Apachi 4 bin kusur lira. Salco 2650 lira civarlarında. İyi Açılmış bi salcano düzde rahat 110 la gidiyomu, gidermi? Egelim ahmet abi ve fatihten özellikle cvp bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst