Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
20 değil 200 feda olsun gara gızıma benim :cat: ama tabikide bilelim başımıza ne geleceğini sağol Ademcim :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
deminki, arka sayfada kalan msjımı düzenleme yaptım abi. Tekrar okusana.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih gaza getirirse basarım. Veya bikaç yerde basarım. Yavaş yavaş gideriz ama şeytanda dürtükleyebilir yani :pl:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ver kırbacı ver kırbacı titana o zaman ama acıkda bana bırak daha Salco eksozu koklucak o :p
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
f54 fatihin herkese selamı var. Bakalım yarın 450 km kadar gezi planımız var. Hayırlısı. Yorulmuş. Yattı şimdi. Erken kalkmamız lazım. Herkese iyi geceler. :rendeer:

a.s. abi sende ona slm söyle bizden iyi gezin dikkatli :)

fatih gaza getirirse basarım. Veya bikaç yerde basarım. Yavaş yavaş gideriz ama şeytanda dürtükleyebilir yani :pl:

abi fazla gaza gelmen allah korusun tın tın gidin işte yarışmadan kimin geçeceği belli nasıl olsa :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok yarış değil bizimkisi. Ama ulen fatih bide tokatlıyomuş beni :santa: tabiki arada gaz denemelerimiz olur :pl:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tokatlayamasada tokatlamış gibi yapar o merak etme F54 o :queen:

---------- Post added at 01:17 ---------- Previous post was at 00:16 ----------

Fatih nerden gelmiş Adem sorsana Kütahya üzerinden yol 70-80 km kısa ordanmı gelmiş:silent:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Tokatlayamasada tokatlamış gibi yapar o merak etme F54 o :queen:

---------- Post added at 01:17 ---------- Previous post was at 00:16 ----------

Fatih nerden gelmiş Adem sorsana Kütahya üzerinden yol 70-80 km kısa ordanmı gelmiş:silent:
Abi işin rengi değişti :queen: adamın arkasından 130 la gittim yahu:santa: sabah zincirleri yağladık,09 00 da çıktık yola. Akşam eve 21.00 da girdik. Tamı tamına 12 saatçik, 450 km civarı yol gittik. Ben yalan söyleyemem. Fatihin motoru düzde 120 den aşağı düşmüyor. :santa: genelde beni tokatladı. Benimki. 110-120 arası gezerken düzde, fatih 120 ye kitliyo ibreyi. :sunny: yanlız rampalarda arkamdan kayboldu gitti:queen: rampada zayıf, düzde iyi kaçıyor. :cat: ahmet abi işin zor. Kalkışlardada kayboluyor arkamdan. 110 lara geliyorum biyerlerden çıkıp geliyor. Ülen fatih bana yapılırmı bu? :queen: ortalama gezi oldu. Birbirimizi tokatlayıp durduk. Şelaleye girdik, 2200 kusur metre dağa tırmandık (kros) dostum fatih bi tane yahu :cat:
fatih cg n güzel olmuş. Bide honda çıkartması yapıştır tam olsun. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Abi işin rengi değişti :queen: adamın arkasından 130 la gittim yahu:santa: sabah zincirleri yağladık,09 00 da çıktık yola. Akşam eve 21.00 da girdik. Tamı tamına 12 saatçik, 450 km civarı yol gittik. Ben yalan söyleyemem. Fatihin motoru düzde 120 den aşağı düşmüyor. :santa: genelde beni tokatladı. Benimki. 110-120 arası gezerken düzde, fatih 120 ye kitliyo ibreyi. :sunny: yanlız rampalarda arkamdan kayboldu gitti:queen: rampada zayıf, düzde iyi kaçıyor. :cat: ahmet abi işin zor. Kalkışlardada kayboluyor arkamdan. 110 lara geliyorum biyerlerden çıkıp geliyor. Ülen fatih bana yapılırmı bu? :queen: ortalama gezi oldu. Birbirimizi tokatlayıp durduk. Şelaleye girdik, 2200 kusur metre dağa tırmandık (kros) dostum fatih bi tane yahu :cat:
fatih cg n güzel olmuş. Bide honda çıkartması yapıştır tam olsun. :cat:

maşallah fatih abiyede slm söyle abi onun motoru zaten istanbulda da konuşuluyordu düzde 120 yi rahat yapıyormuş :)

honda yazısı var ya abiş başka ne honda yazısı olacak?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih gece 3 saat uyuyabildim. Sabah 9, akşam 21 gezdik. Çok yorgunum. Cepten giriyom. Farkedememişim:pr:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem nasıl tokatladım seni ama sana dedim abisi 155cc ile beni geçemezsin ama sakalımız yokki dinlemiyorsun beni
ademcim şaka bi yana motorun iyi hoş ama az kaçan çok yakan cinsten
ama çok güzel gezdik basa gaz ah ulen şu ybr de biraz da tork olsa bayırlarda da tutulmaz ama işte her güzelin bi kusuru vardır ybr nin kusuru azcık eksik tork yoksa canavar gibi
o bana salcano dumanı yutturacak adam a da selam motoru 120 yi geçmezse hiç boşuna yarışmayalım
çünkü her türlü yerim düzde rampa da

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

maşallah fatih abiyede slm söyle abi onun motoru zaten istanbulda da konuşuluyordu düzde 120 yi rahat yapıyormuş :)

honda yazısı var ya abiş başka ne honda yazısı olacak?
ABİSİ BEN BUGÜN ONA ÇOK DUMAN YUTTURDUM ONDAN KAFASI GÜZEL
HERŞEYE GÖREMEYEBİLİR HE DE GEÇ
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len adem nasıl tokatladım seni ama sana dedim abisi 155cc ile beni geçemezsin ama sakalımız yokki dinlemiyorsun beni
ademcim şaka bi yana motorun iyi hoş ama az kaçan çok yakan cinsten
ama çok güzel gezdik basa gaz ah ulen şu ybr de biraz da tork olsa bayırlarda da tutulmaz ama işte her güzelin bi kusuru vardır ybr nin kusuru azcık eksik tork yoksa canavar gibi
o bana salcano dumanı yutturacak adam a da selam motoru 120 yi geçmezse hiç boşuna yarışmayalım
çünkü her türlü yerim düzde rampa da
Hacı 2005 le yola çıkmadığıma bin pişman oldum.:pr: :queen: o senin hakkından gelirdi :pl:
ahmet abii hiç bulaşma pişman olursun bak benden söylemesi :queen: fatihin motorunun o kadar gideceğini hiç tahmin etmemiştim. Bugüne kadar görüp göreceğim en hızlı ybr. Okadar ybr tokatladım, fatihinki gibisini görmedim. :santa:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Tokatlayamasada tokatlamış gibi yapar o merak etme F54 o :queen:

---------- Post added at 01:17 ---------- Previous post was at 00:16 ----------

Fatih nerden gelmiş Adem sorsana Kütahya üzerinden yol 70-80 km kısa ordanmı gelmiş:silent:
AGA motorla uzun yola çıktım yolu hiç kısaltmayı sevmem en uzun yoldan geldim sakaryadan çıktım van erzurum malatya mersin antalya dan geçtim toplam 2200 km yol yapmışım bi günde
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Atmaaaa Fatih dinkardaşıyız :p adaşına sor bakiim benim motor düzde kaç yapıyomuş(Erdek gezisinde Bursa otobanı) :cat: ben kendimi anlatmayayım beni başkaları anlatsın :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ülem ben kendime apaçi gözüyle bakarken siz benden daha çok apaçi çıktınız yahu. :sunny: :santa: :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len oğlum bu sayfaya yazdıklarım neden gözükmüyor ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst