- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #841
şimdi bak fatihim. Benim motor 60 binde iken, yani %100 orjinal iken, üstüne basa basa yazıyorum, 2004 model 12.5 hp ybr ler hariç, kalkışta, yokuşta, yokuş aşa gene tozunu attırıyodum. Biraz var fark. Tork ve hp olarak. Bu arada ybr salcano iyi motordur. Benimki efsane. Efsaneler ölmez. eski kasalar, yeni kasalara nazaran motoru biraz daha sorunsuzdur. Yeni kasaların vites araları uzundur
abi zaten sen kendin dedin 2004 ybr hariç diye senin 2004 titanın rakibi 2004 ybr dir 2005 ve sonrası cg lerinkide 2005 sonrası ybr demek istediğim bg hpleri aşağı yukarı aynı hızlarıda