KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
@umurcan hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız. Darısı benim başıma...:)
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
saat 12 gibi tophane uygun mudur_?

392023_483625014988766_445817195_n.jpg

539454_483624988322102_619022096_n.jpg

480516_483624488322152_605015019_n.jpg

377361_483624574988810_658777792_n.jpg

260142_483624611655473_1385916280_n.jpg

yukarıdaki resimler KTM hindistanın yaptığı etkinlikten, bizim distribütör sağolsun aldı paraları sesi soluğu çıkmıyo :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
olur hangi gün cumartesi günleri çalışıyorum öğleye kadar pazar boşum. özelden numaramı vereyim sana .
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
Ben de Çetincan'da üstüne oturdum baktım arka amortisör çok yumuşak geldi çöktü bayağı arkası, heralde ayarı öyleydi sertleştirilebiliyordur heradle.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
evet Pazar günü saat 1 olsun tophanede buluşalım, tüm arkadaşları bekleriz. hem motorun artıları eksileri, powerparts'lar hakkında konuşuruz.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
evet Pazar günü saat 1 olsun tophanede buluşalım, tüm arkadaşları bekleriz. hem motorun artıları eksileri, powerparts'lar hakkında konuşuruz.

buluşmayı etkinlik bölümündemi açsak ? almayı düşünen boyuma olurmu olmazmı diye düşünen veya yakından görüp fikir sahibi olmak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuş oluruz .
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
72
s a arkadaşlar 125cc de sanırım gri rengi var 200cc de gri rengi mevcut mu
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
72
bir arkadaşımız gri ve yeşil- mavi stikerları olduğunu yazmış daha önce ki sayfalarda bu stikerlar turuncu kısımlar için mi acaba merek ettim..duke 200 almayı düşünüyorum kısmetse
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
antalya serbest bölge de çalışan KTM duke lu arkadaşımız burdan mı acaba :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Ve önemli bir soru. Vites 2 den boşa geçerken yüzde bir gibi bir oranda zorluyor. Bu sıkıntıyı yaşayan sadece benmiyim?

benim duke 397 km şu anda ilk başlarda hiç boşa gecmiyordu ancak stop edersen boşa geciyordu şimdi azda olsa arada bir gecmeye başladı boşa, demek sadece bende sorun değilmiş bende sizlere sormayı düşünüyordum böyle sorun yaşayan varmı diye güneş yansımasını bende pazar günü yaşadım km saatine bakmayınca sorun olmuyor :)
kask olarak kapalı ls2 kullanıyorum şikayetim yok .

arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız

örneğin

5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz

pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın

bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız

örneğin

5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz



pratik çözüm
önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın

bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?

*orjinal topcase aparatını takarsan artçı selesi iptal. givinin var artçı selesini iptal etmeyen aparatı ama nerde bulunur bilmiyorum.
*vites boşa alamama bende de vardı, servise söyledim bir ayar yaptılar, daha kolay atılıyor ama gene de zor :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
@umurcan hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız. Darısı benim başıma...:)
Sağolasın kardeş :cherry: Ben 4 sene gibi bir zaman sonrasında alabildim sen kısa zamanda alırsın umarım. Bu arada kayseride yok bildiğim kadarıyla satan. Ankara'dan alacak olursan haber et de birşey lazım olursa yardım ederiz :cat:

Ben de Çetincan'da üstüne oturdum baktım arka amortisör çok yumuşak geldi çöktü bayağı arkası, heralde ayarı öyleydi sertleştirilebiliyordur heradle.
Fabrika çıkışı 6 sertlik derecesinden 3. de oluyormuş.

Benim boşa atmada değil de hızlıca 4-3-2 gibi debriyajı bırakmadan atarken arada kayboluyor gösterge oturmuyor vites yerine gibi birşeyler oluyor. Vites manetini az bırakınca şrak diye geçiyor :silent:
Yarın çetincana gideceğim orada bir sorarım da sanırım olmaması lazım falan diyecekler. Haftaya rodajım biter diye tahmin ediyorum o zaman ustaya soracağım
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Vites göstergelerinde bu gibi mevzuu bahislerin olması normal diye söylenir hep benim motorda da bazen 5 vites gözükmüyor bazen gösteriyor ama motorun gidişinde hiçbir problem yok 12 cc yeterli yeterli diyodum ama son zamanlarda 990smt falan aklımıda çelmiyor değil hani çünkü inanılmaz alıştım motora ve daha seri bişiler iyi gider aslında ama ktm fiyatlarıda malum hayırlısı süper duke r'da iyi bir tercih aslında ama bakalım hayırlısı siz olsanız ne seçerdiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst