Diğer Motoran MT 150 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
4
bende özşanal dan aldı acaba iyimi yaptım diye arşatırırken bu siteyi buldum çok teşekkürler sürüş yaparken video çekebilirsen teşekkür
ederim :cat:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
bende özşanal dan aldı acaba iyimi yaptım diye arşatırırken bu siteyi buldum çok teşekkürler sürüş yaparken video çekebilirsen teşekkür
ederim :cat:

Hayırlı olsun. Güle güle kullanmanızı dilerim. İleri de fırsatını yakalarsam, seve seve vidyo çekimlerini paylaşmak isterim. Bu arada İzmir'de misiniz? Foruma katılımcı olmanızı dilerim. Aramıza hoş geldiniz...

Saygılarımla
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
şu anda izmirde yaşıyorum :thumleft:

Şu anda derken :p? Fırsatımız olursa tanışalım. Bu arada motorla ilgili paylaşımlarınızı, ilerleyen zamanlar da paylaşmanızı isterim :). Siz teslim aldınız mı motoru? Bölge olarak hangi taraftasınız? Bana motoru teslim eden servis gerçekten çok kötüydü. Motorunuzu teslim almamışsanız, tesim almadan önce her yerine göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Gerekli görüldüğü taktir de, sizi kendi güvendiğim ustama yönlendirebilirim. Tekrardan hayırlı olsun motorunuz :)...
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
4
daha motoru teslim almadım uyarınız için teşekkür ederim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------

ustanızın dükkan adını adresini söylerseniz bana yardımcı olmuş olursunuz
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
daha motoru teslim almadım uyarınız için teşekkür ederim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------

ustanızın dükkan adını adresini söylerseniz bana yardımcı olmuş olursunuz

Kahramanlar da motomax var. Orada Ahmet usta diye sorarsanız herkes gösterir. Yanlız motomax mağazası iki adet. Biri satış (aşağıda kalan), diğeri ise servis (yukarı da kalan) hizmeti vermektedir. Siz yukarıda kalana gideceksiniz. Fuar kapasından kahramanlara giriş yaptığınız da sağ da arkada kalıyor. Orası Karen motor olarakta geçiyor.

İrtibat tel: Ahmet usta
532 285 52 71
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Kahramanlar da motomax var. Orada Ahmet usta diye sorarsanız herkes gösterir. Yanlız motomax mağazası iki adet. Biri satış (aşağıda kalan), diğeri ise servis (yukarı da kalan) hizmeti vermektedir. Siz yukarıda kalana gideceksiniz. Fuar kapasından kahramanlara giriş yaptığınız da sağ da arkada kalıyor. Orası Karen motor olarakta geçiyor.

İrtibat tel: Ahmet usta
532 285 52 71

+1 Bende tavsiye ederim güzel usta :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
GoPro Hd Hero 2 kameramın gelmesi üzerine yorgun da olsam hem kayıt almak, hem de nasıl bir performans alacağımı merak etmem üzerine ufak bir vidyo çekimi yaptım. Upload yeni bittiği için ancak paylaşabiliyorum :p. Kameramın açısını biraz aşağıda ayarlamaşım. Görüntü depo ile göstergelere odaklanmış olsa da, çokta rahatsız edici değil.

Konuyu takip eden arkadaşlar, motor hakkında ufak bir ip ucu alabilirler. İlerleyen zamanlar da çok güzel vidyoların yanında, mt 150'nin viraj kabiliyetini sizlere göstermek istiyorum. Şimdilik hoşcakalın :).

[yt]z9gozEYGTcQ&[/yt]

Saygı ve sevgilerimle.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
GoPro Hd Hero 2 kameramın gelmesi üzerine yorgun da olsam hem kayıt almak, hem de nasıl bir performans alacağımı merak etmem üzerine ufak bir vidyo çekimi yaptım. Upload yeni bittiği için ancak paylaşabiliyorum :p. Kameramın açısını biraz aşağıda ayarlamaşım. Görüntü depo ile göstergelere odaklanmış olsa da, çokta rahatsız edici değil.

Konuyu takip eden arkadaşlar, motor hakkında ufak bir ip ucu alabilirler. İlerleyen zamanlar da çok güzel vidyoların yanında, mt 150'nin viraj kabiliyetini sizlere göstermek istiyorum. Şimdilik hoşcakalın :).

[yt]z9gozEYGTcQ&[/yt]

Saygı ve sevgilerimle.

Mt150"R" ın viraj kabiliyetini merakla bekliyoruz :p Ben yaşadım ordan biliyorum forumda öğrensin :mrgreen:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Dün akşam buluşmamızdan bir vidyo sizlerle :p. Maalesef ki gece çekimim oldukça vasat. Sebebi ise kamerama sanırsam gece çekimi için özel mercek almam gerekiyor. İlerleyen zamanlar da daha yüksek kaliteli gece çekimleri yapıp, sizlerle paylaşacağım :).

[yt]uD7UiluZhgc[/yt]

Saygılar.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Dün akşam buluşmamızdan bir vidyo sizlerle :p. Maalesef ki gece çekimim oldukça vasat. Sebebi ise kamerama sanırsam gece çekimi için özel mercek almam gerekiyor. İlerleyen zamanlar da daha yüksek kaliteli gece çekimleri yapıp, sizlerle paylaşacağım :).

[yt]uD7UiluZhgc[/yt]

Saygılar.

Müzikler hoş, fakat hız mt150rr a göre biraz az kaçmış sanki. Hararet yapmasın küçük canavar :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Motorumun dün itibari ile 1.000 km. bakımını yaptırmış bulunuyorum. Genel kontreller yapıldı, yağ değişti ve en son olarak zincir gerginlik ayarına bakıldı. Yağ olarak kışın 10w40 shell ax7 (yarı sentetik). Yazın ise shell 15w50 ax5 (mineral) yağ ile motorun yağ ihtiyacını karşılayacağım. Motorumdan genel olarak memnuniyetim devam etmektedir.

Sormak istediğiniz bir husus olursa, lütfen çekinmeyin.

Saygılarımla.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Bugünkü buluşmamızdan bir kaç kare eklemek istiyorum. Az fotoğraf çekilmiş olsakta güzel ve eğlenceli sohbetler gerçekleştirdik. Bu arada arkadaşların morali maalesef ki bugün biraz bozuldu :p. Nedenini anlayacaksınız... :mrgreen:

Ege park önünden bir kare.

a6qua.jpg


Bu resim, İnciraltı semlarından.

v3kkl1.jpg


Son resim ise, moral bozukluğunun nedeni :p.

19qmq8.jpg
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
1
kardeşim mt 150 den bende de var bakıyorsun motora nazar değmesin bir sey sormak istiyorum sana zincirde yaglama yaptın mı hiç.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizim viper17 bu grumble'ın başındaki arkadaş mı :) bagaj demirini de çıkarmış bagajsız motora binilir mi ya :cherry:
a6qua.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst