bende özşanal dan aldı acaba iyimi yaptım diye arşatırırken bu siteyi buldum çok teşekkürler sürüş yaparken video çekebilirsen teşekkür
ederim :cat:
şu anda izmirde yaşıyorum :thumleft:
daha motoru teslim almadım uyarınız için teşekkür ederim :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------
ustanızın dükkan adını adresini söylerseniz bana yardımcı olmuş olursunuz
Kahramanlar da motomax var. Orada Ahmet usta diye sorarsanız herkes gösterir. Yanlız motomax mağazası iki adet. Biri satış (aşağıda kalan), diğeri ise servis (yukarı da kalan) hizmeti vermektedir. Siz yukarıda kalana gideceksiniz. Fuar kapasından kahramanlara giriş yaptığınız da sağ da arkada kalıyor. Orası Karen motor olarakta geçiyor.
İrtibat tel: Ahmet usta
532 285 52 71
GoPro Hd Hero 2 kameramın gelmesi üzerine yorgun da olsam hem kayıt almak, hem de nasıl bir performans alacağımı merak etmem üzerine ufak bir vidyo çekimi yaptım. Upload yeni bittiği için ancak paylaşabiliyorum. Kameramın açısını biraz aşağıda ayarlamaşım. Görüntü depo ile göstergelere odaklanmış olsa da, çokta rahatsız edici değil.
Konuyu takip eden arkadaşlar, motor hakkında ufak bir ip ucu alabilirler. İlerleyen zamanlar da çok güzel vidyoların yanında, mt 150'nin viraj kabiliyetini sizlere göstermek istiyorum. Şimdilik hoşcakalın.
[yt]z9gozEYGTcQ&[/yt]
Saygı ve sevgilerimle.
Mt150"R" ın viraj kabiliyetini merakla bekliyoruzBen yaşadım ordan biliyorum forumda öğrensin :mrgreen:
ahahaah... MT 150 ''RR'' demek istedin her halde...
Dün akşam buluşmamızdan bir vidyo sizlerle. Maalesef ki gece çekimim oldukça vasat. Sebebi ise kamerama sanırsam gece çekimi için özel mercek almam gerekiyor. İlerleyen zamanlar da daha yüksek kaliteli gece çekimleri yapıp, sizlerle paylaşacağım
.
[yt]uD7UiluZhgc[/yt]
Saygılar.