Alanya Alara Çay'ı balık avı,Sapadere Kanyonu

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Alanya Alara Çayı, Alanya ile Manavgatı ıkıye bolen cay, Köprünun 200 mt ılerısıne balık tutmaya gıttım

Alara Çayında balık avı

Balık tutmaya geldim,ekmek, soğulcan,tavuk menü zengindi
Oltaları attık çaya

Beklemeye basladık

Karınca ve arıları beslemeyi unutmadık

Bedava tavuk var dediler geldik

2 saat geçmesine rağmen olatalarda kıpırdama yoktu, mınıbuscu geldı rasgele dedı, balık varmı diye sordu derken, zil çalmaya başladı

38.5 cm uzunlugunda yılan balığı eti lezzetlidir, yemenizi tavsiye ederim

Bu kargı açık büfe yaptım, ne gelen oldu nede selam veren

6 saat bekledım 1 adet yılan balığı çıktı

Buralar kötü yerlere benziyor

Kımbılır neler yapıyorlar ???

Sonu guzeldi önümden buyuk sıyah bır yılan geçti fotografını çekemedim

Alanya Sapadere Kanyonu
Alanyadan Gazıpaşa ıstıkametınede, Demırtaş beledıyesıne dogru gıderken Sapadere köyünde,Alanyadan 41 km uzaklıkta
Sapadere köyünde bulunan kanyon 750 metre uzunlugunda olup 400 metre yukseklıgıne sahıp
Tatlı virajlar,

Dıkkat edılmese gerekır bazı yerlerde yolu ıkıye bölen ağaçlar var



Uploaded with ImageShack.us
Karıda gorulen yola crosla gıtmek ısterdım

Havasının serinliği, insanı huzurlu ve mutlu ediyor


Uploaded with ImageShack.us
Yalnız olunca bu kadar oluyor

Yürüyüş parkurunun sağlamılığınız görmek için inceledim, sağlamdı, bazı tahtaları oynuyordu, okadar olur

Güzel bir manzara


Yalnız çekimin zorlukları

Küçük su birikintileri yüzmeye değer


Doğada dinlelebiceginiz otatontık cafe

Gözüme tesadüfen çarpmıştı, zirveden dökülen minik şelale

Dikkatımı çeken, bazı ağaçlara numara vermişler

Kus yuvası ve romantık ışığı

Kanyonun sonu, diğer tarafı varsa bende bilmiyorum


Namı değer kara jawa (gara cava)

Kanyonun gırısınde otoparkın altında yaptıkları havuz

Alanya Demiratlılar clübü üyesi, güvenlik maksimum


Yanınıza havlunuzu, sortunuzu mayonuzu almayı unutmayın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir gezi olmuş.yer harika.gitmeli,görmeli.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok güzel yerler. Tekerinize sağlık. Şelalelere bayılırım :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Tek başın olunca ancak bu kadar oluyor, resimleri daha hızlı küçülteceğimiz,tavsiye edebileceğiniz web sitesi var mı?
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok güzel bir yer yılan balığı hiç yemedim tadını gerçekten merak ediyorumm
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
1
alanya gerçekten çok güzel bu yüzden alanyadan kopamadım ve 1 seneye yakın burada yaşıyorum yolunuz düşerse hbr verin
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
burnumuzun dibinde gidemiyoruz...yazık daha nereler var kimbilir...elinize sağlık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst