EmrE_09 Katılım 15 Ağu 2012 Mesajlar 696 1 Eyl 2012 Konu Yazar #1 "Thank tiki thank thank" gibi nakarati war.yabanci.
NoMotorNoCry Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 15 Mar 2012 Mesajlar 667 1 Eyl 2012 #3 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Buldum buldum : http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI
yasin_942 Katılım 22 Mar 2011 Mesajlar 688 1 Eyl 2012 #5 ikiside değil bence bu http://www.youtube.com/watch?v=huOn-0lp7bQ
EmrE_09 Katılım 15 Ağu 2012 Mesajlar 696 1 Eyl 2012 Konu Yazar #6 yasin_942' Alıntı: ikiside deil bence bu http://www.youtube.com/watch?v=huOn-0lp7bQ Genişletmek için tıkla ... bu ulen buuuuuuuu Yasin karde_ ne kadar te_ekkür etsem az sana Diskoda dinlemi_tim.o kadar bass la bu _ark1ya asik olduydum
yasin_942' Alıntı: ikiside deil bence bu http://www.youtube.com/watch?v=huOn-0lp7bQ Genişletmek için tıkla ... bu ulen buuuuuuuu Yasin karde_ ne kadar te_ekkür etsem az sana Diskoda dinlemi_tim.o kadar bass la bu _ark1ya asik olduydum
yasin_942 Katılım 22 Mar 2011 Mesajlar 688 1 Eyl 2012 #8 bir şey değil bende radyoda duymuştum ordan buldum pal stationda top 40 ın en sonunda şuan
EmrE_09 Katılım 15 Ağu 2012 Mesajlar 696 1 Eyl 2012 Konu Yazar #9 BatuhanK' Alıntı: dang dang sarkinin ismi Genişletmek için tıkla ... öyleymis batuhan,iyi uydurmusum bende
BatuhanK' Alıntı: dang dang sarkinin ismi Genişletmek için tıkla ... öyleymis batuhan,iyi uydurmusum bende