ninja 300 ile ilgili soylentiler artiyor ve son duyuma gore 2013 ninja 300 modeli ilk olarak Amerika ve sonra da tum Avrupada satisa konulacak ve ninja 250nin yerini alacak, yeni kasa ninja 250 uzakdogu pazari ile sinirli kalacak, Amerikanin en cok satilan 5 modelinden biri olan ninja 250, cbr250 ciktiktan sonra sallanmis, tum dunyada satislari yariya yakin azalinca, koklu bir degisim yapildi, Avrupa icin 250cc beklentisini de 300cc olarak yapmislar, 250cc baslangic ehliyetine uygun olmasina ragmen ( avrupada 33 beygir siniri varmis ) 300cc olarak devam karari alinmis, 39beygir olacak ve fiyatlandirmasi cbr 250yi bitirecek cinstenmis, yalniz turkiyeye girisi bayagi bir yuksek olacak vergilerden dolayi da, hondanin da buna karsilik bir suprizi var, yeni cbra hazir olun.
sozun ozu

ninja 300 maalesef gercek oluyor, ninja 250 ise Avrupa ve Amerikada sonlaniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:16 ----------
ufak bir not: henuz gercek 300cc resimleri yok, nettekiler photoshop ama 300cc olayi gercek

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:19 ----------
http://www.gaadi.com/blog/kawasaki-ninja-300r-and-400r-to-be-launched-in-2013
250cc 32beygir
300cc 39beygir
400cc 43 beygir
300cc-400cc farki yok gibi, bakalim neler gorecegiz 2013te nasip olursa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:24 ----------
kawasaki 300cc ile hondanin 250ccsini ve yeni gelecek honda 400cc nin onune kesmek istiyormus
