- Katılım
- 5 Nis 2010
- Mesajlar
- 137
arkadaslar su motor hakkında ne düsünüyorsunuz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bagaj-cantasida-var-83584733/detay
3000 tl az degil mi
Sevgili kardeşim linke baktık ama sende fark etmişsindirki motorun önü farklıarkası farklı biraz dikkatli bakıncada başından bi kaza gectigi belli oluyor depo degişmiş buda demek oluyorki iyi bi kaza yapmış şaseside egilip dzelmiştir onun egerki böyle bir olayda gecmiş ise (yakından görmeden konuştugumuzu varsayarak) tat vermeyecektir biraz hız yapsan arkası ayrı önü ayrı gidecektir motorun ve büyük denge sorunu yaşarsın tabi secim senin biz sadece resimlerden gördügümüz kadarı ile yazıyoruz Ama tafsiye etmem