Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137

Sevgili kardeşim linke baktık ama sende fark etmişsindirki motorun önü farklıarkası farklı biraz dikkatli bakıncada başından bi kaza gectigi belli oluyor depo degişmiş buda demek oluyorki iyi bi kaza yapmış şaseside egilip dzelmiştir onun egerki böyle bir olayda gecmiş ise (yakından görmeden konuştugumuzu varsayarak) tat vermeyecektir biraz hız yapsan arkası ayrı önü ayrı gidecektir motorun ve büyük denge sorunu yaşarsın tabi secim senin biz sadece resimlerden gördügümüz kadarı ile yazıyoruz Ama tafsiye etmem
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Merhaba arkadaşlar,

Aranızda karbüratöre senkron ayarı yaptırmış olan var mı? Yaptırmış olan arkadaş var ise bu 5000-7000 devir arasındaki hafif titreşimi azaltıyor mu? Bilgisi olan arkadaş var mı acaba?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.

Kronik demeyelimde kullanıcı hatasından dolayı kaynaklanan bir durum söz konusu. Bende motosikletimi ilk aldığımda aynı şekilde boşa geçmeme sıkıntısı vardı. Debriyaj manetinden ve Motorun üstünde bulunan debriyaj telinin son noktasından yaptığım ayarlama ile boşa geçme sorunu ortadan kalkmıştır. Denemenizi tavsiye ederim. Bir de şu var, Kimi kullanıcılar Debriyaj maneti en uçta kavramasını seviyor daha çok bu durumlarda boşa geçme sorunu oluyor. Tam ayıramıyor çünkü. Benim manetim tam sıkılı durumdayken yarım Cm kadar bıraktığımda motosikletim kavrıyor ve harakete başlıyor. Sölediğim gibi denemenizi tavsiye ederim..

Saygılar..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Karburatör Körüklerinin değiştirilmesi. 2006 model körükleri Kore'den getirtmiş olduğumuz Yeni 0 km körüklerle değiştirdim :p
Yapmak isteyenlere fikir olma açısından resimler aşağıdadır..

Saygılarımla..

30481610151107658389672.jpg

37674510151107660469672.jpg

39151510151107662169672.jpg

42017110151107656969672.jpg

52430910151107661404672.jpg
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
72

Arkadaşlar çıplak halini bu hale getirmek tahmini nekadar tutar.olurmu olursa nasıl olur?Bilen abiler yardım ederse cok sevinirim .


bikepics-1409045-full.jpg


bikepics-1409044-full.jpg
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
sinyaller minik bir grenajla yağ radyatörüne bağlanmış. ufak bir yan yatırma, düşürme durumununda gidon ters tarafta kalırsa radyatör hasar görüp yağ akıtabilir. bu durumda da moturu kaldırıp yolunuza devam edemezsiniz. sinyalleri daha güvenli bir noktada konumlandırmalı bence.

resimdeki motosiklet karbürotörlü modellerden ve motor bloğu orjinalinde gri. sahibi sonradan siyaha boyatmış. jantları da güzel bir renk bulup boyatsaymış daha cici görünürdü diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik :) )
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik :) )
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık :)

Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin :) Aramıza hoşgeldin...

Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..

Saygılar..
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
14
Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin :) Aramıza hoşgeldin...

Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..

Saygılar..
Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam.
900 tl bi öğrenci için astronomik bi rakam , daha uygun yollu olarak halletmenin bir imkanı yok mudur :)
19 yaşındayım, ilk motorum ve dünden beri biniyorum :) Ehliyetim var ama Türkiye'de ehliyet almak için motosiklet kullanmayı bilmeye gerek yok biliyorsunuz :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takip ettigim ve hayalim olan kırmızı gt'me nihayet kavuştum.2. El 2009 model olmasına rağmen şansıma gercekten temiz bir makineye sahip oldum.Ve ilk izlenimim 150'lik Asya motordan sonra gercek bir motora bindiğimi hissettim.gecmis dönemlerde yazmış olduğunuz olumlu bilgiler ile bu motoru almama vesile olduğunuz için hepinize teşekkür ederim :)
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
14
Arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takip ettigim ve hayalim olan kırmızı gt'me nihayet kavuştum.2. El 2009 model olmasına rağmen şansıma gercekten temiz bir makineye sahip oldum.Ve ilk izlenimim 150'lik Asya motordan sonra gercek bir motora bindiğimi hissettim.gecmis dönemlerde yazmış olduğunuz olumlu bilgiler ile bu motoru almama vesile olduğunuz için hepinize teşekkür ederim :)
Hayırlı olsun, güle güle bin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Bu arada aranızda İzmir'de ikamet eden var mı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst