Saolasın Fatih uğraşmşssn baya zahmet oldu...oradaki vidayı falan mı sıkmam gerekiyor ?ersin kırmızı ile işaretlediğim yerden ayarlanıyor
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/j/byzvm.jpg[/url]
o motordan bende de var ama o zincir korumasından yokvalla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
O zaman senin siboplardan bi sıkıntın yok Fatihin de dediği gibi dişliyi orjinali çevir olsun bitsin :cat:Abi düzde çok güzel şehiriçindede aynen sürat olarak 10 km civarı fark ettiriyor da rampada tat vermiyor.Yada ben alıştım 14 dişli ile 80 le vuruyordum hiç düşüş olmadan hertürlü rampayı çıkıyordu.Zaten 6500rpm en iyi torku verdiği devir.Ama 16 ile 6000-6100 arası 80 gidiyor.Rampaya vurunca hız düşüyor.Vites küçültmek zorunda kalıyorsun.
Ya adem abi sen bu gidişle torunlarına bile şu titanı anlatırsın gibi görünüyo :queen:valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
Ya adem abi sen bu gidişle torunlarına bile şu titanı anlatırsın gibi görünüyo :queen:
valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
Saolasın Fatih uğraşmşssn baya zahmet oldu...oradaki vidayı falan mı sıkmam gerekiyor ?
yok mengü bıktım artık şu sorunsuz motordan :santa: titanı satıp şööle kendime bol bol bozulan, arıza veren bi motor alıcam :queen: varmı bi önerin? :sunny:
cbf 150 gitmiyo fatih :santa: almam ama alırsamda 140 kesin yaptırırım ben o motora. Sonra kitler, krank kırar ve hurdaal:
arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?
Selamun Aleykum arkadaşlar bu da benim makine 1 hafta oldu alalı
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15g2.jpg[/url]
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]
arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?
Teşekkür ederimhayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun. Yakışıklı bi duruşu var.
Teşekkür ederim , motor 5 günlükken bizim burda kestel minübüsüne arkadan çarptım sol ayağım dizden aşağı şişti morardı ve göğüs kafesinde çatlak var ama o kadar ağır değil motorda pek bişey yok o halde yine motorla gittim hastahaneye şu an iyiyim Allah a şükür .hayırlı olsun kardeş...Allah kaza bela vermesn....
Teşekkür ederim.Bir şey sorcam bu arada bu gün 700 km oldu motor ve yağını değiştirdim opet 10w40 4 zamanlı ve ayrıyetten zinciri germeye çalıştım zinciri gerdikten sonra arka freni sıkınca balatadan ses gelmeye başladı bi yerde yanlışlıkmı yaptım acaba arka fren ayarı ilede oynadım biraz ondanmı oldu acaba bir de motorun lastiklerini michelin pilot sporty ile değiştirsem kış için de uygun olurmu sizceöncelikle hayırlı bayramlar arkadaşlar allah nice güzel bayramlara ulaştırsın inş.
hayırlı olsun kardeş güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim
kardeş sana öncelikle şöyle söyleyeyim 2004 ybr kullandıysan salcanada hiç yabancılık çekmessin sebebi motor yapısı zaten ybr ile aynı şase 2004 direksiyon 2 tarafada kilitleniyor far açma kapama 2004 le aynı aynaları amortisörler 2004 yani çoğu yeri 2004 ybrye özenerek yapılmış selesi daha geniş ben aldım alalı daha hiç servisine götürmedim kendim görüyorum birşey olduğunda sana tavsiyem elin yatkınsa bakımını kendin yap daha iyi olur yani illa servise gidecem deye kafanı yorma ben şiddetle tavsiye ederim aynı rapsy_09 arkadaşımız gibi bu hafta sonu alanyadan izniğe gidecem inş. bir gecelik kampa 700-750 km sadece gidişi var hiç korkmadan çıkarım yola![]()
Yazdıklarını görünce kendi hikayemi okuyormuşum gibi geldi bir anarkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?
Hayırlı uğurlu olsun maşallah gümüş gride yakıyo beeeehhh :cat: gerçi nazarlık olarak ufak bi tıklama yapmışın ama genede bi nazar boncuğu alda tak motoruna :bounce:Selamun Aleykum arkadaşlar bu da benim makine 1 hafta oldu alalı
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15g2.jpg[/url]
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]
Sağolasın teşekkür ederim en yakın zamanda takıcam nazarlığıHayırlı uğurlu olsun maşallah gümüş gride yakıyo beeeehhh :cat: gerçi nazarlık olarak ufak bi tıklama yapmışın ama genede bi nazar boncuğu alda tak motoruna :bounce: