Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ersin kırmızı ile işaretlediğim yerden ayarlanıyor

[url]http://b1208.hizliresim.com/10/j/byzvm.jpg[/url]
Saolasın Fatih uğraşmşssn baya zahmet oldu...oradaki vidayı falan mı sıkmam gerekiyor ?

valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
o motordan bende de var ama o zincir korumasından yok :) Zincirin alt kısmı boşta , Fatih sonradan takmış olmalı onu...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sonradan takmıştı tat vermemiş olsa gerekki çıkardı gene :sunny:

---------- Post added at 02:00 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

Abi düzde çok güzel şehiriçindede aynen sürat olarak 10 km civarı fark ettiriyor da rampada tat vermiyor.Yada ben alıştım 14 dişli ile 80 le vuruyordum hiç düşüş olmadan hertürlü rampayı çıkıyordu.Zaten 6500rpm en iyi torku verdiği devir.Ama 16 ile 6000-6100 arası 80 gidiyor.Rampaya vurunca hız düşüyor.Vites küçültmek zorunda kalıyorsun.
O zaman senin siboplardan bi sıkıntın yok Fatihin de dediği gibi dişliyi orjinali çevir olsun bitsin :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:
Ya adem abi sen bu gidişle torunlarına bile şu titanı anlatırsın gibi görünüyo :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ya adem abi sen bu gidişle torunlarına bile şu titanı anlatırsın gibi görünüyo :queen:

yok mengü bıktım artık şu sorunsuz motordan :santa: titanı satıp şööle kendime bol bol bozulan, arıza veren bi motor alıcam :queen: varmı bi önerin? :sunny:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
valla bravo fatih şu motoru yapanlara. Daha yeni dikkatimi çekti. Eski kasa titanlar gibi (benim 96 da var) zincir muhafazası ful koruma. Ne yağmur görür, ne toz alır. 80 binde arka dişliyi geçen değiştirdim. Dahada giderdi. Bu ful korumanın çok faydasını gördüm ben. Kışın sudan, çamurdan korur, yazın toz, topraktan. Bu yüzden dişli zincir takımı daha az yıpranır ve daha az bakım ister :cat:

adem abi maalesef orjinalden titan gibi zincir koruma yok bende senin gibi düşünüp toz yağmur çamur için taktım zaten titan koruması o taktığım ancak orjinal olmadığından arka kısmından açık yerler kaldı yağmurda flan yine de batıyordu birde zincir temizlemede söküp takmayam deye çıkardım şuan belki kışın satılmazsa motor geri takarım.

Saolasın Fatih uğraşmşssn baya zahmet oldu...oradaki vidayı falan mı sıkmam gerekiyor ?

ersin şuan hatırlamıyorum işte bak orada 5 kademe var ve 2 de olması gerek orjinalde sen 3-4 e çıkar sertleşir o zaman :)

yok mengü bıktım artık şu sorunsuz motordan :santa: titanı satıp şööle kendime bol bol bozulan, arıza veren bi motor alıcam :queen: varmı bi önerin? :sunny:

adem abi cbf 150 al tam senlik :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cbf 150 gitmiyo fatih :santa: almam ama alırsamda 140 kesin yaptırırım ben o motora. Sonra kitler, krank kırar ve hurdaa :pl:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
10
Selamun Aleykum arkadaşlar bu da benim makine 1 hafta oldu alalı



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------


 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun. Yakışıklı bi duruşu var.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?

Motorun alt yapısı ybr alt yapısı aynı kalitede üretilmiş parçalarla toplanmış bir motor granaj kalitesi ybr den biraz düşük.stabil 90 gidebilirsin hiçbir sıkıntı çıkarmaz.Kontak kapatmadan Isparta-Manisa yapıyorum ben banamısın demiyor.Şimdi gelelim 3-5 bindeki motorun satılma mevzusuna.YBR de 3 bindeki motoru satmaya kalktımı bir kişi 2-3 günde satıyor ilan pek görülmüyor.Genel olarak değerlendirdinmi diyorsun herkes cok memnun kimse düşük km de motoru satmıyor.Ama aynı şey salcano için geçerli değil adam ilanı koyuyor 1 ay duruyor belki daha fazla.Bakılınca sıkıntılı gibi duruyor ama hiçbir sorun yok.Benimde motorum 5 binde ve bende satmayı düşünüyorum mesela ama bu satma mevzusu ne motordan ne benden kaynaklı tamamen maddi sıkıntılardan kaynaklı.Alıp binerim satmayı düşünmüyorum diyorsan alabileceğin en güzel makinalardan birisi.Şiddetle tavsiye ediyorum.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
öncelikle hayırlı bayramlar arkadaşlar allah nice güzel bayramlara ulaştırsın inş.

Selamun Aleykum arkadaşlar bu da benim makine 1 hafta oldu alalı

[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15g2.jpg[/url]
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]

hayırlı olsun kardeş güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim

arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?

kardeş sana öncelikle şöyle söyleyeyim 2004 ybr kullandıysan salcanada hiç yabancılık çekmessin sebebi motor yapısı zaten ybr ile aynı şase 2004 direksiyon 2 tarafada kilitleniyor far açma kapama 2004 le aynı aynaları amortisörler 2004 yani çoğu yeri 2004 ybrye özenerek yapılmış selesi daha geniş ben aldım alalı daha hiç servisine götürmedim kendim görüyorum birşey olduğunda sana tavsiyem elin yatkınsa bakımını kendin yap daha iyi olur yani illa servise gidecem deye kafanı yorma ben şiddetle tavsiye ederim aynı rapsy_09 arkadaşımız gibi bu hafta sonu alanyadan izniğe gidecem inş. bir gecelik kampa 700-750 km sadece gidişi var hiç korkmadan çıkarım yola :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
10
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun. Yakışıklı bi duruşu var.
Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

hayırlı olsun kardeş...Allah kaza bela vermesn....
Teşekkür ederim , motor 5 günlükken bizim burda kestel minübüsüne arkadan çarptım sol ayağım dizden aşağı şişti morardı ve göğüs kafesinde çatlak var ama o kadar ağır değil motorda pek bişey yok o halde yine motorla gittim hastahaneye şu an iyiyim Allah a şükür .

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

öncelikle hayırlı bayramlar arkadaşlar allah nice güzel bayramlara ulaştırsın inş.



hayırlı olsun kardeş güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim



kardeş sana öncelikle şöyle söyleyeyim 2004 ybr kullandıysan salcanada hiç yabancılık çekmessin sebebi motor yapısı zaten ybr ile aynı şase 2004 direksiyon 2 tarafada kilitleniyor far açma kapama 2004 le aynı aynaları amortisörler 2004 yani çoğu yeri 2004 ybrye özenerek yapılmış selesi daha geniş ben aldım alalı daha hiç servisine götürmedim kendim görüyorum birşey olduğunda sana tavsiyem elin yatkınsa bakımını kendin yap daha iyi olur yani illa servise gidecem deye kafanı yorma ben şiddetle tavsiye ederim aynı rapsy_09 arkadaşımız gibi bu hafta sonu alanyadan izniğe gidecem inş. bir gecelik kampa 700-750 km sadece gidişi var hiç korkmadan çıkarım yola :)
Teşekkür ederim.Bir şey sorcam bu arada bu gün 700 km oldu motor ve yağını değiştirdim opet 10w40 4 zamanlı ve ayrıyetten zinciri germeye çalıştım zinciri gerdikten sonra arka freni sıkınca balatadan ses gelmeye başladı bi yerde yanlışlıkmı yaptım acaba arka fren ayarı ilede oynadım biraz ondanmı oldu acaba bir de motorun lastiklerini michelin pilot sporty ile değiştirsem kış için de uygun olurmu sizce
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
arkadaşlar öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Konunuzu motosikletim olmadan once takıp ediyordum, motosıkletim varken de takıp ediyordum, motosikletimi sattım hala takip ediyorum.Bildiğiniz üzere bende 2004 mavi bir ybr vardı.Bir deli karsıma cıktı ve benden motoru ıstediğini soyledi ve bir hafta içinde o kişiye motorumu sattım.Model yükseltmek istiyordum çünkü.Fakat işler göründüğü gibi olmadı, evdekı hesap carsıya uymadı ve yuksek model ybr ler ınternettende baktıgım uzere almış başını gidiyor. fiyatlar en en aşağı 2500 maksimum 3500 3800. Breh arkadaş bu nedir dedım kendı kendıme.Ucuz motorun yuzune bakılacak halı yok kilometre desen 40.000'i devirmiş.İnsan almışken taze bişey almak istiyor. Baktım böyle olmayacak bende salcano almaya karar verdim.Zaten bu kararımı vermemde en büyük payı egelim43 abim ve fatih etkili oldu.Çok memnunlar motorlarından.Fakat gelgelelim edirnede ne salcano servısı var nede salcanoya binen.Onun için kararsız kaldım.İnternettekı ikinci el ilanlara baktıığımda da yepyenı henüz 3.000km 5.000 kmdeki motorların satıldığını gördüm. O an acaba dedim kendı kendıme.Acaba neden satıyorlar? Bi sorun olmadıgına ınanıyorum, öyle midir? Sonuc olarak siz ne dersiniz? Ufak sorunları var onu bılıyorum fakat halledılecegınden suphem yok. Eski ybr'em 110 görüyordu tabı bu onun canından bıraz yiyordu. ybrlerden motor yonunden bı farkı olmadıgına bende kanaat getirdim hız olarak da aynıdır umarım? 90-100km sabıt hızla arkama bakmam dogru mudur?
Yazdıklarını görünce kendi hikayemi okuyormuşum gibi geldi bir an :) aynı olayları bende yaşadım kız gibi 11.500km deki Ybr yi durduk yerde sattım ESD almak için fakat Fatihle tanışınca bindim onun motora YBR yle aynı bi motorla YBR den daha rahat sele ve YBr den daha cüsseli kaslı bi görünümü olduğunu farkettim Salcanonun:cat: vede aynı sen gibi evdeki hesap çarşıya uymadığı içinde Salcano aldım çokta memnunum:cat: Eğer düşünürsen hiç bekleme şiddetle tavsiye ederim:cat: netteki o 3-5bindeki ilanların pek çoğu maddi sıkışıklıktan dolayı olabilir,amma sen genede alacak olursan iyi araştırki sorundan yada sorunlu olmasından ziyade kmsi düşürülmüş falan kurcalanmış bi motora denk gelmeyesin:bounce:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Selamun Aleykum arkadaşlar bu da benim makine 1 hafta oldu alalı

[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15g2.jpg[/url]
[url]http://b1208.hizliresim.com/10/l/c15b6.jpg[/url]
Hayırlı uğurlu olsun maşallah gümüş gride yakıyo beeeehhh :cat: gerçi nazarlık olarak ufak bi tıklama yapmışın ama genede bi nazar boncuğu alda tak motoruna :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst