Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Hadi hayırlısı :)
Artık sorun çıkarmaz ins..

Subap ayarı ve kayış değişiminin ardından motorun eski hızı yerine geldi.
Hatta bu akşam hafif eğimli yolda şıkıştırdım..
105 km'yi gördüm,motorun sesi de gayet iyiydi.
Sanırım ben çok hor kullanıyorum,iyi bile dayanıyor bana :)

hadi hayırlı olsun hocam..
darısı benim başıma...:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu mondial'in elinde de 2007 model 150zc'lerden amma çok varmış sata sata bitiremedi, daha geçen hafta bi tanesini ankara dışkapı bayii kasadan çıkartıp monte ediyodu.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu mondial'in elinde de 2007 model 150zc'lerden amma çok varmış sata sata bitiremedi, daha geçen hafta bi tanesini ankara dışkapı bayii kasadan çıkartıp monte ediyodu.
Tipi yakışıklı sayılır ya,o sebepten çok satarız diye düşünmüşlerdir :)
Şu anda piyasadaki en ucuz 150 cc scooter,sıfır almak isteyenlere..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Alınır da lastik parçaları hep sertleşmiş, çürümüş oluyo. Bir de fenni muayenesinin bitmiş olma sorunu var, sanırım 30 gün muayeneyle satıyolar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Alınır da lastik parçaları hep sertleşmiş, çürümüş oluyo. Bir de fenni muayenesinin bitmiş olma sorunu var, sanırım 30 gün muayeneyle satıyolar.
Öyle malesef,zaten pekte kaliteli sayılmaz,plastik aksam ve lastik parçaları..
Hatta hiç kaliteli değil...
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Amin amin ins hocam.
Siz zcyi sıfır mı aldınız şimdi kaç km'de?

7.000Wde aldım..şimdi 8.600 km de uğur kardeş..
tüm bakımlarını da yaptırdık ama nedense doyasıya binemedik bi türlü..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

Öyle malesef,zaten pekte kaliteli sayılmaz,plastik aksam ve lastik parçaları..
Hatta hiç kaliteli değil...

hatta berbat..:)
ama iki teker hocam..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
89
Egsozdan geliyor, gösterge panelinin jelatinini kaldırdım gösterge paneli gözükmüyor bir sürü ufak sorunlar :/
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu gidondaki far düğmelerinin,bulunduğu kutuların ikiside gevşedi,aynalar kımıl kımıl rüzgarda..
Bıktım bir aydır sorunlardan :jocolor:

Egsozdan geliyor, gösterge panelinin jelatinini kaldırdım gösterge paneli gözükmüyor bir sürü ufak sorunlar :/
Egzozun somun ve vidalarını değiştirmek lazım.
Sürekli olarak da sıkmak..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
gösterge camı 7 tl. kendiniz 8-10 vida sökerek değişebilirsiniz. km telini dikkatli çıkarın yeter. 2 tane de elektrik soketi var. geri takarken yanlış takmanız imkansız.

egzoz vidaları için civatacıya gidin, abi böyle böyle hep gevşiyor şuna en kaliteli civatanı ve somununu kullan deyin. ben neredeyse 1 sene somunları sıkmamıştım.

elinde imkanı olan varsa ön maşaları ybr yan sanayi maşalarıyla değişsin. hatta arka amortisörleri de. o zaman zcnin keyfini yaşarsınız.

vidaların gevşemesi amortisörler yüzünden.

zc parasına göre en iyi motosiklettir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sedat kardeşim,gösterge panelinin camını kendiniz değiştirirseniz,dikkatli olun,sökeceğiniz plastik aksam kırılabilir..
Dikkatli ve yavaş olmakta fayda var..

Bugün satış ilanını güncelledim,artık hayırlısı :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Sedat kardeşim,gösterge panelinin camını kendiniz değiştirirseniz,dikkatli olun,sökeceğiniz plastik aksam kırılabilir..
Dikkatli ve yavaş olmakta fayda var..

Bugün satış ilanını güncelledim,artık hayırlısı :)
Scotercıııı satta kurtul artık :)
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
65
Bende bir 150 zc sahibiyim. Bu motoru almayı düşünenler için motorumun iyi ve kötü yanlarından bahsedeceğim. Öncelikle kötü yanlarından bahsedeyim.
Birkere motor çin malı olduğu için temiz kullanmak gerekiyor artisliğe fazla gelemiyor. :)
150 cc olmasına rağmen 85 km/h hızın üstüne çıkamadım. Rüzgarı arkana aldımı hafif rampa aşşağı 100'ü görmesinin bir anlamı yok.
Sürekli vidaları gevşiyor. :)
150 cc'e göre bence çok yakıyor.
Salyangoz egzoz olmasıda motoru bir tuhaf gösteriyor. Zannedersem performansıda etkiliyor.
Silindir bloğunun dışı plastikle çevrelenmiş o yüzdende bir türlü kesemediğim bir zırıltı meydana geliyor.
Sürücü için selesi oldukca yüksek alışana kadar ayaklarınızı yere koymakta zorlanabilirsiniz. Arkadaki kişi ayağını yere deydirmeyi unutsun zaten.
Arkaya sepet koyarsanız arkadaki kişinin motora binip inmesi biraz zor olur. Çünkü Koltuğun arka tarafı daha da yüksek ve ayak koyma yerleri plastik oraya basıp üzerine çıkamaz çıkarsa plastik kırılır. benimkinde sağ taraf çatladı bile.
Uzun yol yapacaksanız belinize korse takın çünkü çok ağrıyor. Motorun üstünde 1 saat kaldığınızda sırt ağrısından duramıyorsunuz. Arkadaki kişinin hem sırtı ağrıyacak hemde poposu acıyacak. Yanlardan dışarı taşıyor arkadakinin poposu çok ince tasarlamışlar selenin arka tarafını. :)
Sürat konusunda bir süre sonra tatmin olmayacaksınız. Vitesli 150 cc bir motora geçmek isteyeceksiniz.

Motorumda gördüğüm iyi yanlar ise.

Çekiş konusunda fena sayılmaz. Dik rampayı iki kişi keçi gibi tırmanıyor.
Titreşimi bana göre az. Ama şu bel ağrıları yokmu ! ah ahh
Sinyal far sellektör düğmeleri rahat kumanda edebileceğiniz şekilde tasarlanmış.
Görüntüsü diğer çinli akranlarına nazaran daha cezbedici. Fakat bir sucu bu motoru alıpta su taşıyamaz. Ayak koyduğunuz yerin ortası bombeli ve dar
Koltuk altı bagaj yeri ıvır zıvır koymak için yeterli geliyor.
Kalkış yaptıktan sonra gaza fazla aslırısanız ileri atılmasıda güzel.
150 cc vitesli keeway ile kafa kafaya kalkıp bir süre öyle gidiyorlar tabi bi süre sonra keeway uzuyor. Vitesin avantajı.

Vitessiz motorlar hakkında ufak bir not düşmek istiyorum.
Vitessiz motor yüksek devirde çalışır bu yüzden çok yakar çok ısınır az hız hapar. Yarı otomatikte olsa vitesli motor alın kontrol sizde olmuş olur motorda değil.
Birdaha bu motoru alırmıyım. Çok düşeşe gelirse alır satarım binmek için almam.
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
18
Çok temiz bakmışsınız,1,500'den aşağı koymayın.
Temiz zclere hastayım :mrgreen:

Valla ugur kardeşim motora nazar değdi.. herkes sıfırmı bu kız gibi motor bir ciziği yok diye diye dün ölümden döndük.. bayramda kardeşimle köye gidelim dedik gittiğimiz yol dag yolu giderken hep rampa çıkıyon gelirken yokus iniyon kilometrelerce.. giderken canavar gibi çıktı maşallah ama dönerken yokuş aşagı inerken arka fren boşalmazmı arka boşalınca mecburen ön frene bastım ota attı bizi motordan denge kayboldu düştük el kol parçalandı tabi.. motorunda ön panel ve askılık felan olan o parçası kırıldı bugün siparişini verdim yenileri gelip takılacak:) anlayacagın nazara geldik heralde.. bu fren boşalması kötü bi sorun servis komple fren tertibatını değiş diyor oda 130 lira.. dedim kalsın şimdi. düzyolda yapmıyo yokuş aşağı yapıyo bu sorunu çünki..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Valla ugur kardeşim motora nazar değdi.. herkes sıfırmı bu kız gibi motor bir ciziği yok diye diye dün ölümden döndük.. bayramda kardeşimle köye gidelim dedik gittiğimiz yol dag yolu giderken hep rampa çıkıyon gelirken yokus iniyon kilometrelerce.. giderken canavar gibi çıktı maşallah ama dönerken yokuş aşagı inerken arka fren boşalmazmı arka boşalınca mecburen ön frene bastım ota attı bizi motordan denge kayboldu düştük el kol parçalandı tabi.. motorunda ön panel ve askılık felan olan o parçası kırıldı bugün siparişini verdim yenileri gelip takılacak:) anlayacagın nazara geldik heralde.. bu fren boşalması kötü bi sorun servis komple fren tertibatını değiş diyor oda 130 lira.. dedim kalsın şimdi. düzyolda yapmıyo yokuş aşağı yapıyo bu sorunu çünki..

Çok geçmiş olsun :pale:
Sizde çok önemli birşey var mı ?
Motor önemli değil size birşey olmasın..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
"Zc"ciler nasılsınız :)
Burada 3-5 kişi yazışıyoruz ama piyasada çok zc var..
23000'e 200 km kaldı.
Yağı castrol 10w40 ile değiştirdim.
Mükemmel sonuç verdi.
80-90 km hızlarda çok rahat gidiyor.
Tavsiye ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst