- Katılım
- 8 Ağu 2012
- Mesajlar
- 6
Saolasın Kaspınarlı kardeş.Motoru aldık, 2.günü sadece bir sigortasının yanması durumu oldu, gittik servise, yedeği varmış içinde,çocuk hemen değiştirdi.
Acemilikten midir bilmem şöyle bir sıkıntı var.Örneğin ışıkta durdum ve ışıklara gelmeden vites 2 de. bazı zaman 1.vitese indiremiyorum hemen boş vitese geçiyor.2.vitesde de kalmkıyor meret.yetkili servis 2 de kaldırma debriyajı elinde bana getirirsin dedi
Bu 1. vitese değil de direkt yukarı vites çıkartırken boştan 2 ye ya da 2 den boşa geçmesi nedendir acaba?Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Seyyah kardeş, tecrübelerini öğrenmek isterim.
Acemilikten midir bilmem şöyle bir sıkıntı var.Örneğin ışıkta durdum ve ışıklara gelmeden vites 2 de. bazı zaman 1.vitese indiremiyorum hemen boş vitese geçiyor.2.vitesde de kalmkıyor meret.yetkili servis 2 de kaldırma debriyajı elinde bana getirirsin dedi
Bu 1. vitese değil de direkt yukarı vites çıkartırken boştan 2 ye ya da 2 den boşa geçmesi nedendir acaba?Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Seyyah kardeş, tecrübelerini öğrenmek isterim.