Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Öncelikle teşekkürler. Ben sivas tayım kuşadası çok uzak, bu çevrede en yakın malatya var.işte foruma yazıyorumda demekki kimse ucuza almadı.ona göre istanbula felan bakarım, oradaki akrabalarıma söylerim ama hangi bayi ucuza veriyor yazan yok.

Ben 3350 TL ye uzun bir pazarlık sonucu Çiftkurtlardan aldım. 1,5-2 ay kadar önceydi ! Halen bu fiyata bırakırlar mı bilemiyorum.

Başlığı okursanız daha da ucuza alan arkadaşlarımız vardı ve nerelerden aldıklarını yazmışlardı. Bu biraz bayii nin insiatifine, o anki stok tüketme isteğine... ... kalıyor!

Benim pazarlık anlamında en uyuştuğum bayii burasıydı, ellerinde çok fazla CB vardı o dönem ve güzel bir indirim yaptılar.

Hergün her an bile değişebiliyor bayilerin tutumları, bu yüzden kimse cevap veremez bu tür bir soruya, net bir şekilde.

Bence İstanbul dan şuan 3500 den en fazla 100 TL daha ucuza alabilirsiniz, o da yola, yakıta, çekilen eziyete değmez, bir yolunu buldunuzu farzedelim, iskonto yapacakları yada nekadar yapacakları kesin değil !

İskonto olayı tamamen bayilerin kendi karlarından nekadar fedakarlık edecekleriyle alakalı yani. Şöyle yapabilirsiniz, nakit olarak akrabanıza İstanbuldan almanıza değecek miktarı verirsiniz, atıyorum 3350 TL.

Her bayii ile gider görüşür, çay içer, laflar, 3350 düşen olursa alır. Bana telefonda kimse şu fiyat demedi. Arkadaşların daha ucuza aldığı bayilerde hep daha yüksek fiyat çekti. Bunun başka yolu yok bence !
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
Motordan yana sıkıntısı olan var mı arkadaşlar?int fiyatı 3650 daha ucuza alan varsa bayi isimi verebilir mi?

Ümraniye doğu&batı motor en uygun veren o 3350 ben aldım en uygn 3320 ye alan arkadaş vardı forumda aynı bayiden ama o fiyata ben zorladım vermediler dahada uygun fiyat veren bayi ben duymadım istanbul ve bursada

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

ferdinandd,o minderlerden var bende motoru aldğımda direk ondan bi tane aldım zaten:)ama bana çok hoş gelmiyor şuan çıksam uzun yola onla çıkıcam zaten ama koltuğu orjinal bi şekilde yapmak istiyorum...aklımda sünger kesitirmek var tam koltuğun kendi süngeri ölçülerinde bunu yapabilirlermi acaba sonrada kaplama...

ben orjinal istiyorum ama buda güzelmiş,tabi pahallı:)

http://www.feyizoglu.com/Hava-Destekli-Sele-Pedi_46552.html#0
Cbf nin koltuk uymazmı bizimkine acaba onun oturuş sürmedim ama durana oturdum rahat gibiydi. Valla en sıkıntı şu koltuk moraracak artık sertlikten :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ümraniye doğu&batı motor en uygun veren o 3350 ben aldım en uygn 3320 ye alan arkadaş vardı forumda aynı bayiden ama o fiyata ben zorladım vermediler dahada uygun fiyat veren bayi ben duymadım istanbul ve bursada

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------


Cbf nin koltuk uymazmı bizimkine acaba onun oturuş sürmedim ama durana oturdum rahat gibiydi. Valla en sıkıntı şu koltuk moraracak artık sertlikten :)

yok uymaz çok farklı cbfin koltuğu buna göre pamuk:)sertlikten şehir içinde bile yoruluyorum,şehir içinde de altımda minderle kullanmak istemiyorum orjinal bişeyler alsak pahallı gördük zaten tek çare koltuğu orjinal gibi yapabilecek döşemecide yumuşak sünger takmak:cat:

bu arada benim araştırmalarımda da en uygun d&b motordu plaka ruhsat hariç 3.350 herşey dahil 3.750...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ferdinandd,o minderlerden var bende motoru aldğımda direk ondan bi tane aldım zaten:)ama bana çok hoş gelmiyor şuan çıksam uzun yola onla çıkıcam zaten ama koltuğu orjinal bi şekilde yapmak istiyorum...aklımda sünger kesitirmek var tam koltuğun kendi süngeri ölçülerinde bunu yapabilirlermi acaba sonrada kaplama...

ben orjinal istiyorum ama buda güzelmiş,tabi pahallı:)

http://www.feyizoglu.com/Hava-Destekli-Sele-Pedi_46552.html#0

Bence hertürlü yaparlar da, sonrası ne olur bilinmez, orjinali kadar uzun ömürlü olurmu ki değiştirecekleri sünger :silent: kaliteli malzeme ile titiz iş yapan biyerse de bayağa pahalı olur yine iş.

Şöyle diyeyim ben orjinalinden ayıramıyacağın kalitede "barcelona chair" yaptırmıştım bir müşterimin isteği üzerine. Ama fiyatı orjinalin %75 ine mal olmuştu :queen:

Oturduğun bölge yanları kesmeden jel yapılırsa, üstü ince bi sünger + elyaf falan üstüne de aynı kaplamayı zımbalarlarsa maliyet e göre güzel konfor ve görsellik elde edilir bence.

Kullandıkça 2 malzeme arası çökme şu bu olursa selenin kaplamasında gözle hissediliyorsa durum berbatlaşa da bilir :) Bunu yaptırmış ve en az 1-2 senedir binen birinin selesini görmemiz lazım :mrgreen:

Yoksa şu tür çözümler cazip, 100 usd altı vergi de olmaz gümrükte, hediye paketi yaptırıp yollatırız :queen:

http://www.ebay.com/itm/AIR-HAWK-2-...cles_Parts_Accessories&vxp=mtr#ht_2506wt_1163
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
fiyat çok iyi ama motora baktırmak lazım sıkıntı olmasın servise göstermeden alma...yada motorun piyasası daha oturmadı bu fiyatlara bulunuyor:)ben olsam bu fiyata kesinlikle satmam:)

ferdinandd,evet motorun sana hissettirdikleri doğrudur çünkü bende aynı şeyleri hissediyorum bende sakin kullanıcıyım 4. viteste 60 kmyi hiç geçmedim motoru zorlamayı sevmiyorum kesinlikle motorun sesi tatlı tatlı geliyosa bende tatlı tatlı yol alırım ufak bi değişik ses gelse huylanırım:)rodaj yağından sonra motor sanki 5. vites 80 kmde sona gelmiş giib gidiyodu 90-100 yapıyodu ama rahat değil şuan bu düzeldi dediğim gibi viteslerin sonlarına çok rahat çıkıyor sürüş konforlaştı yani...birde şu koltuğa kuş tüyü bişeler bulsak uzun yollar beni bekler:)

1 litre yağ çıktı ben hiç ellememiştim rodaj yağına servis ne koyduysa o çıktı yani,motorum 2.000 kmde yağ sorunu yok ilerleyen kmlerde de ölçümleri tutucam yağ yakma varmı yokmu diye ama motoru aşırı zorlamadığımız sürece bu sorunun olacağını sanmıyorum...

Mücahit arkadaş

4. viteste 60 kmyi hiç geçmedim motoru zorlamayı sevmiyorum diyorsun, sonrasında viteslerin sonlarına çok rahat çıkıyor diyorsun. 60 km için gösterge 3. vitesi gösteriyor. 5 e geçmek için 85 gibi gösteriyor. Oysa sen 60 da 5 egeçiyorum diyorsun. Araba motor ne olursa olsun, yüksek devirde kullanmak zararlı olduğu kadar çok düşük devirde kullanmakta aynı. Bence çok düşük devirlerde kulanıyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

Öncelikle teşekkürler. Ben sivas tayım kuşadası çok uzak, bu çevrede en yakın malatya var.işte foruma yazıyorumda demekki kimse ucuza almadı.ona göre istanbula felan bakarım, oradaki akrabalarıma söylerim ama hangi bayi ucuza veriyor yazan yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

bide çok oyun dönüyor bu işte kimisi int fiyatından ucuza veriyor kimisi motorun koruma demirlerine para istiyor bu nasıl iştir gardaş anlamadım gitti.ben peşin alacağım indirim olayı olması zorunlumu bilmiyorum.iskonto olayı var mı yani?bilenler paylaşırsa sevinirim.

İstanbul da en ucuza alabileceğiniz bayi Ümraniye D&B motor, daha ucuzunu bulamazsınız, anahtar teslim 3.750, işlemleri kendiniz yapmak üzere 3.300-3.350 gibi alabilirsiniz.

Hemşehrilerimize yardım boynumuzun borcu, sonuçta Sivas'lıyız

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

Ümraniye doğu&batı motor en uygun veren o 3350 ben aldım en uygn 3320 ye alan arkadaş vardı forumda aynı bayiden ama o fiyata ben zorladım vermediler dahada uygun fiyat veren bayi ben duymadım istanbul ve bursada

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------


Cbf nin koltuk uymazmı bizimkine acaba onun oturuş sürmedim ama durana oturdum rahat gibiydi. Valla en sıkıntı şu koltuk moraracak artık sertlikten :)

3.320 ye aldığını yazan benim. Evet, Mayıs sonunda 3.320 ye aldım, şu anda fiyatlar aynı. Banada 3.350 den aşağı olmaz demişti, bir arkadaşın selamını söyledim, 3.320 ye verdi.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

[/COLOR]

İstanbul da en ucuza alabileceğiniz bayi Ümraniye D&B motor, daha ucuzunu bulamazsınız, anahtar teslim 3.750, işlemleri kendiniz yapmak üzere 3.300-3.350 gibi alabilirsiniz.

Hemşehrilerimize yardım boynumuzun borcu, sonuçta Sivas'lıyız

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------



3.320 ye aldığını yazan benim. Evet, Mayıs sonunda 3.320 ye aldım, şu anda fiyatlar aynı. Banada 3.350 den aşağı olmaz demişti, bir arkadaşın selamını söyledim, 3.320 ye verdi.[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

[/COLOR]

İstanbul da en ucuza alabileceğiniz bayi Ümraniye D&B motor, daha ucuzunu bulamazsınız, anahtar teslim 3.750, işlemleri kendiniz yapmak üzere 3.300-3.350 gibi alabilirsiniz.

Hemşehrilerimize yardım boynumuzun borcu, sonuçta Sivas'lıyız

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------



3.320 ye aldığını yazan benim. Evet, Mayıs sonunda 3.320 ye aldım, şu anda fiyatlar aynı. Banada 3.350 den aşağı olmaz demişti, bir arkadaşın selamını söyledim, 3.320 ye verdi.[/QUOTE]

ferdinandd seloo007 kdrsahin
hepinize ilgi alakalarınızdan dolayı teşekkürler.ben bayileriarayıp güzelce konuşıyım indirim olmassa tanışları yollayamam.bide istanbuldan gelme gitme var tabi bunuda söylemem lazım.bu hondanın bayi ağı çok kısıtlı erzincan tokat sivas kayseri yok.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Mücahit arkadaş

4. viteste 60 kmyi hiç geçmedim motoru zorlamayı sevmiyorum diyorsun, sonrasında viteslerin sonlarına çok rahat çıkıyor diyorsun. 60 km için gösterge 3. vitesi gösteriyor. 5 e geçmek için 85 gibi gösteriyor.
Oysa sen 60 da 5 e geçiyorum diyorsun. Araba, motor ne olursa olsun, yüksek devirde kullanmak zararlı olduğu kadar çok düşük devirde kullanmakta aynı. Bence çok düşük devirlerde kulanıyorsunuz.

Şahin, vites ara hızlanmalarında bi değişme oldu sanki diye, acaba hakikaten değişti mi diye, kararsız kaldım bende denedim bayağa bi fark etmiş gibi gelince de kendimi kandırmıyorum inşallah deyip bayağa km denedim, yağ fazla bilmemne derken bayağa ( 1 hafta ) yattı motosiklet diye bana öyle geliyor sandım, yine de başlıkta bu durumdan bahsettim, mücahitte denedi heralde ki onayladı bu durumu :)

Okadar da değil abi arada deniyorum :) Ama haklısın yüksek devir özürlüyüm ben galiba :pale: Otomobilde de 4500 deviri geçtiğim olmuştur ama,

nezaman dersen hatırlamam, gözüm en fazla 1-2 kere kaymıştır o devirlerde göstergeye .

Düşük devir tabiki zararlıdır ama, şimdi vitesi arttırıp dipgaz açıp kasmıyorum ki motoru.

Atıyorum 4. vites ile hızlanıyorum 60 km olduğumda bana yetiyorsa gideceğim yol için 5. vitese alıp 1mm bilemedin 2 mm gaz açıp,

5. viteste amacım sessizce motorun akışını düşürmeden ilerlemek. Hızlanmak değil yani. Böylede zararlı gibi gelmiyor nedense :pale:

Yada yanılıyormuyum :silent: 9-10.000 devirde 4. viteste 80-85 yapıyorsa, 4. vites 60-65 km en az 5000-6000 lerde değilmidir,

e zaten bizim maksimum torkumuzun "11 Nm / 6,000 dev./dak." en verimli zamanlarında vites atmak en mantıklı olanı değilmidir ki :pale:

O aralar zaten motor adrenalin sürüş tarzında gibi oluyor, keyif olarak haklısın gaza en ufak dokunuşta tepkiler muhteşemleşiyor, dahada zıplamaya en hazır olduğu zamanlar gibi:)

Ama sakin (fıtı fıtı) yolculukta en fazla 65 km de 4. viteste motor sesi bana resmen at 5. vitese de akalım kutsal rüzgara diyor gibi :mrgreen:

Yanılıyorsam bu konuda beni bilgilendirirseniz valla çok makbule geçer !!!
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kdrsahin,üstad sizin bahsettiğiniz devirsiz kullanma 5-6 bin devire gelmeden vites değiştirmeyle olur ama 3. viteste 4 tan sonra zaten 5-6 bin deviri geçmiş oluyor 4. viteste 60 kmden sonrasında da aynı şey devirli kullanmak sürekli redline sokup vites değiştirmek değilki bu hem yakıtı arttırır hemde motoru zorlar 4. viteste 60 kmde düz yolda 5. vitese atmak hem motoru zorlamaz hemde yakıt açısından ideal sürüş bence...bi ybr de bunları deneyebilirsiniz aşağı yukar çevirdikleri devir aynı ve bu sürüş tam devirinde oluyor...tabiki yüksek devirlerde de sürdüğüm oluyor ama yakıt konusunda en ideal sürüş bu bence..

yani vites sonlarına rahat çıkıyo dediğim öncekine göre evet sonuçta bunu deneme lüksü benim elimde tek tarz bi sürüş yapmıyorum:)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yağcı tayfa, her iki cümlenizden biri yağla ilgili. yağ konusunda bu kadar takıntılı olmayın honda için zaten yağ yakıyor söylentileri var millet iyice inanacak. Bu motor benzini oldukça her yere gidecek bi motor, yağ motoru çok aşırı zorlamayanlar için çok hayati değil yani böyle 60-70 gezecekseniz 400-500ml yağ olsa bile motorda bişey olmaz ki diyorsunuz fazla yağ konmuş.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Yağcı tayfa, her iki cümlenizden biri yağla ilgili. yağ konusunda bu kadar takıntılı olmayın honda için zaten yağ yakıyor söylentileri var millet iyice inanacak. Bu motor benzini oldukça her yere gidecek bi motor, yağ motoru çok aşırı zorlamayanlar için çok hayati değil yani böyle 60-70 gezecekseniz 400-500ml yağ olsa bile motorda bişey olmaz ki diyorsunuz fazla yağ konmuş.

ben titiz adamım böyle ufak şeyler bile rahatsı eder:)motor 2.000 kmde şuana kadar 1 ml bile yağ yakmadı yakarsa söylerim burdan:)
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
kdrsahin,üstad sizin bahsettiğiniz devirsiz kullanma 5-6 bin devire gelmeden vites değiştirmeyle olur ama 3. viteste 4 tan sonra zaten 5-6 bin deviri geçmiş oluyor 4. viteste 60 kmden sonrasında da aynı şey devirli kullanmak sürekli redline sokup vites değiştirmek değilki bu hem yakıtı arttırır hemde motoru zorlar 4. viteste 60 kmde düz yolda 5. vitese atmak hem motoru zorlamaz hemde yakıt açısından ideal sürüş bence...bi ybr de bunları deneyebilirsiniz aşağı yukar çevirdikleri devir aynı ve bu sürüş tam devirinde oluyor...tabiki yüksek devirlerde de sürdüğüm oluyor ama yakıt konusunda en ideal sürüş bu bence..

yani vites sonlarına rahat çıkıyo dediğim öncekine göre evet sonuçta bunu deneme lüksü benim elimde tek tarz bi sürüş yapmıyorum:)

Benmi yanlış biliyorum, km göstergesinde vites değiştirme gösteren yerde diyelim 3 yazan yerin sonunda iken red line başlangıcı mı oluyor, red line sonunu mu.
Ben ride line başlangıcı olarak biliyorum. Gerçi vites değiştirmek için o göstergeye tam uymuyorum, motor sesine göre dğişim yapıyorum fakat yinede doğrusunu bilsek iyi olur.
Bu arada uzun süredir motorcu olmama rağmen bu benim kullandığım ilk vitesli motosiklet, bunu da belirteyim.
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
mücahit kardes motorun yag yaktıgını nerden anlarız rica etsem fazla bilgim yok acemiyim daha
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Egzozdan beyaz duman atar motosiklet. Yağ seviyesinde motosikletle yol aldıkça seviye azalır vs.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yağ yakma için en basit ölçüm motordan çıkan yağı ölçmek,1 litre konmuştu 1 litre çıktı...

bu arada arkadaşlar bişey sorucam şuan yağ değişimi yaptım,motordaki yağı komple boşaltıp tekrar aynı yağı koysam sorun olurmu daha yeni yağ içindeki...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

bugun basın ekspres yoluna girerken bi cb gördüm lastikler mişlen birde eksoz vardı sesi mükemmel yurtdışından getirdiğini söyledi arkadaş,burda bulsam hemen alırım ama 950 tl dedi:)

siteye üyeysen motorun resimlerini görmek isteriz:)

tam resmini çekemedim güzel görünüyor...

 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar ben de 2000 km yi bugün itibari ile devirdim yağınıda bugün değiştirdim bazı arkadaşlardaki gibi çapak çıkmadı bende ve bugün yağı değiştirmeden ilk 110 km hızımı yapmış bulunuyorum şimdi içine 1 lt değil 800 ml koydum bakalım sıcaklık değeri düşecekmi hızında bir değişme olacakmı
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
yağ yakma için en basit ölçüm motordan çıkan yağı ölçmek,1 litre konmuştu 1 litre çıktı...

bu arada arkadaşlar bişey sorucam şuan yağ değişimi yaptım,motordaki yağı komple boşaltıp tekrar aynı yağı koysam sorun olurmu daha yeni yağ içindeki...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

bugun basın ekspres yoluna girerken bi cb gördüm lastikler mişlen birde eksoz vardı sesi mükemmel yurtdışından getirdiğini söyledi arkadaş,burda bulsam hemen alırım ama 950 tl dedi:)

siteye üyeysen motorun resimlerini görmek isteriz:)

tam resmini çekemedim güzel görünüyor...

[url]http://img269.imageshack.us/img269/7239/imag1461.jpg[/URL]

Bahsettiğin motor bu. Motoru ben biliyorum. Kendisiyle serviste tanışmıştık. Lastikleri taktırırken yanındaydım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-farkedilmeyi-sevenlere-92513818/detay
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
benden sonra kimse yazmamış:)

ya şimdi yine yağ sorusu ama yapcak bişey yok:)yağı değiştirirken ölçerek yağ koydum yağ çubuğundan ama bugün motor soğukken ölçüm yaptığımda aşağıdaki gibi çıktı yine mi fazla acaba üst çizgi eski hali alt çizgi yeni hali...?

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bikaç ml fazla herhalde :) Ben 760 ml kalacak kadar yağ kutusunun içinden çektim, 3-5 ml de kutudan sızmadığını farzedersem... :queen: Bu arada çıkan yağı, geçen çektiğime ekledim tam 1000 ml :cat:

Ya biraz fazla abarttık gibi +-50 ml hiçbir zarar vermiyor diye okumuştum Mücahit :) 5 dk çalıştır 3 dk bekle öyle ölç bukadar fark çıkmaması lazım 30-40 ml de :)

Bu arada buakşam ilk kez arkadaşlarla çıktım CBR Repsol 1000 / CBF 1000 / ve ben 125 :mrgreen: Yeşilköy sahil yaptık, sayıca daha fazla olsak aldığım keyif iyice büyürdü heralde :mrgreen:

Mecburen 65-70 i geçtim :pr: Umarım bidaha geçmek zorunda kalmam :cat: seneye festivallere en başından hazır olmak ve Manavgat, hatta Gürcistan dahil olmak üzere hepsine gidesim geldi bu akşam :queen:

Önerdiğin anahtar bugün tık diye açtı, ayrıca teşekkürlerimi sunarım Mücahit :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

Egzoza bayıldım bir de siyah olsaymış off, tüm commuterlerde tek beğenmediğim ( görsel olarak !, yoksa ses sevmem :) ) detay egzoz !



Şimdi gelelim dananın malum sesi çıkardığı konuya :queen:

Şu arkadaş depodaki stickeri nasıl söktü sizce??? Bende bayiden çıkardığım anda motosikleti tüm stickerları sökmüştüm fakat depodakinin üstüne atılmış deponun cilası :silent:



Yatırdı falan da boyattı mı diycem, Honda logosu tam olması gereken yerde gibi ve "only fuel" falan yazan o stickerları bir kere sökersek asla farkedilmeyecek kadar temiz yapışmaz ki !
Şu artçı tutamağının orasındaki grenajda da boya sıyrılmış gibi bi iz var onu da çözemedim :/

Bende hiç sevemedim o stickerı yahu :pr: sahibindende telefonu varsa yarın bi arayıp sorarım, bu saatte pek uygun olmaz heralde diye kendimi zor tuttuyorum :mrgreen:
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
7
Yorumlarınız için teşekkürler. Motoru tekrar inceledim gercekten temiz. Adamın da ilk motorumus düsmüs esinle birlikte ayagı kırılmıs karısının tövbe etmis motora satıyo o yüzden.Ama düşmesine ragmen sadece koruma demirinde çizik var.Bu da ne kadar işe yaradıgını gösteriyo.Agzını yokladım rodaj döneminle ilgili şimdi bile 60 km'yi geçmiyorum.Çünkü kullanmasını bilmiyorum dogru düzgün dedi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst