Biz hobbitler olarak, ben 67 kg/ artçım da en fazla 55-60 kg dır

bu durum bukadar fark bencede yaratamaz.
Son süratte 70km ler geçilemiyo pek İstanbul trafiğinde, zaten sen de pek son sürat denemiyormuşsun.
Geriye birtek gaz açma farkımız kalıyor gibi

Her vites geçişinde hızlanmalar yavaş yavaş yedirerek verilirse neden olmasın ki
Bi dene, bence garanti düşecek :cat: hem daha konforlu bi sürüş olur
Bu konuda alay konusu olduğum bi durumda var :mrgreen:
Artçımla aramızda, iyi iyi, gittikçe düşüyor ne güzel, sıfırlayalım artık km yi gibisinden konuşurken, benzinlikteki abi kulak misafiri olup sormuştu " 511km bi depoyla yapmadım de nolur dedi
bende, "Allah korusun abi 38 TL ile yaptım" dedim. Ben nekadar ciddi cevap verdimse ( tüm samimiyetimle, ciddiyetimle cevapladım aslında kendimce ), abimiz biz benzinlikten ayrılana kadar,
arkadaşlarıyla paylaştı topluca güldüler bu duruma, fena alay konusu olduk :mrgreen:
Inzell arkadaşımızın bu konuda deneyleri de vardı epey, hatta birini paylaşayım, beni de CB konusunda etkilemiştir almadan önce
[url]http://f1208.hizliresim.com/10/9/bnv9z.jpg[/url]