Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
Biz hobbitler olarak, ben 67 kg/ artçım da en fazla 55-60 kg dır :) bu durum bukadar fark bencede yaratamaz.

Son süratte 70km ler geçilemiyo pek İstanbul trafiğinde, zaten sen de pek son sürat denemiyormuşsun.

Geriye birtek gaz açma farkımız kalıyor gibi :) Her vites geçişinde hızlanmalar yavaş yavaş yedirerek verilirse neden olmasın ki :)

Bi dene, bence garanti düşecek :cat: hem daha konforlu bi sürüş olur :)

Bu konuda alay konusu olduğum bi durumda var :mrgreen:

Artçımla aramızda, iyi iyi, gittikçe düşüyor ne güzel, sıfırlayalım artık km yi gibisinden konuşurken, benzinlikteki abi kulak misafiri olup sormuştu " 511km bi depoyla yapmadım de nolur dedi :)

bende, "Allah korusun abi 38 TL ile yaptım" dedim. Ben nekadar ciddi cevap verdimse ( tüm samimiyetimle, ciddiyetimle cevapladım aslında kendimce ), abimiz biz benzinlikten ayrılana kadar,

arkadaşlarıyla paylaştı topluca güldüler bu duruma, fena alay konusu olduk :mrgreen:

Inzell arkadaşımızın bu konuda deneyleri de vardı epey, hatta birini paylaşayım, beni de CB konusunda etkilemiştir almadan önce :)

[url]http://f1208.hizliresim.com/10/9/bnv9z.jpg[/url]


Evet Bu sabahtan itibaren başladım sakin kullanmaya artık 70 te 5 e takmıyorum 5 vites 50 km le gidiyorum sakin sakin nekadar gidebilirim bilmiyorum ama :)
Bende dün motorcu tanıdığıma gittim abi dedim 1 lt yağ var cekelim 200 ml kullanım kılavuunu getir dedi baktı evet dedi fazla şırınga ile cekti yağ cubuğunu kontrol ederek yanlız şu 2-3- dk calıştırdıktam sonra karterdeki yağı motor ve şanzımana basacağı için cubuk biraz az göstermezmi ben yağı cektikten sonra 5 dakika falan bi yol gittim durup ölçtüğümde beklemeden yağ cubuğunun en alt cizgisindeydi yağ biraz bekledikten sonra süzülünce normale dönüyor tabi.
birde motorcu abi motorun hala rotaj yapıyor bak demir tozları var dedi şiringadan yağı yağ tablasına bastığında üsttarafta ince bi grilik görünüyor 1800 km de motor hala rotaj yapıyor ilginc.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Evet Bu sabahtan itibaren başladım sakin kullanmaya artık 70 te 5 e takmıyorum 5 vites 50 km le gidiyorum sakin sakin nekadar gidebilirim bilmiyorum ama :)
Bende dün motorcu tanıdığıma gittim abi dedim 1 lt yağ var cekelim 200 ml kullanım kılavuunu getir dedi baktı evet dedi fazla şırınga ile cekti yağ cubuğunu kontrol ederek yanlız şu 2-3- dk calıştırdıktam sonra karterdeki yağı motor ve şanzımana basacağı için cubuk biraz az göstermezmi ben yağı cektikten sonra 5 dakika falan bi yol gittim durup ölçtüğümde beklemeden yağ cubuğunun en alt cizgisindeydi yağ biraz bekledikten sonra süzülünce normale dönüyor tabi.
birde motorcu abi motorun hala rotaj yapıyor bak demir tozları var dedi şiringadan yağı yağ tablasına bastığında üsttarafta ince bi grilik görünüyor 1800 km de motor hala rotaj yapıyor ilginc.

bende az önce yağını değiştim motorun tam 2.000 e gelmesini bekledim:)motor sıcakken direk açtım alt vidayı ilk başta su gibi çıkmaya başladı sonra normale döndü hava aşırı sıcak bu 10-40 incemi geliyo acaba?

neyse castrol 10-40 yağ koydum çıkan yağ tam 1 litre içinde çapaklarda var dediğin gibi hala rodaj yapıyor motor....

birde yağı doldururken sanki böyle kıl gibi bişe gözüme ilişti ama tam anlamadım bi zararı olurmu motora nerden geldi onuda bilmiyorum:)

motor sanki zorlanarak çalışıyodu rahatladı ve viteslerin sonlarına rahat rahat çıkabiliyo şuan...buda titreşimi bi nebze azaltıyor..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet sabahtan itibaren başladım sakin kullanmaya artık 70 te 5 e takmıyorum, 5. vites 50 km le gidiyorum sakin sakin nekadar gidebilirim bilmiyorum ama :)
Bende dün motorcu tanıdığıma gittim abi dedim 1 lt yağ var cekelim 200 ml, kullanım kılavuzunu getir dedi, baktı evet dedi fazla, şırınga ile cekti yağ cubuğunu kontrol ederek, yanlız şu 2-3 dk calıştırdıktam sonra karterdeki yağı motor ve şanzımana basacağı için cubuk biraz az göstermezmi ben yağı cektikten sonra 5 dakika falan bi yol gittim durup ölçtüğümde beklemeden yağ cubuğunun en alt cizgisindeydi yağ biraz bekledikten sonra süzülünce normale dönüyor tabi.
Birde motorcu abi motorun hala rotaj yapıyor bak demir tozları var dedi. Şırıngadan yağı yağ tablasına bastığında üst tarafta ince bi grilik görünüyor, 1800 km de motor hala rotaj yapıyor ilginc.

Ben 4. viteste maksimum 60 km de ki sese kadar zorlayabiliyorum psikolojik olarak :)

4. vites 70 biraz fazla değil mi ki? Gerçi bende çok acemiyim ama 80 de zaten redline geliyor diye 4. vitesi 70 e çıkarmadım hiç, 5 e atıp iyice rahatlatıp 60-65-70 aralığında yağ gibi akıyor CB :)

Benimde motorun içinde bir paket margarin (200-250 gr) fazladan varken bile durup ölçtüğümde diplerde çıkıyordu 2-3 dk süzülünce de tavan yapıyordu bildiğiniz üzere :) Doğrusu 2-3 dk bekleyip ölçmek.

Başlığımızın ortalarına doğru esasen 2500 lere kadar rodaj sürer denilmiş. 1000 km de en sakıncalı parçalar atıldığından risk ortadan kalkıyor fakat 2500 lere kadar çok zorlamayınız yine de demişler.

Bu durum hassas ölçekte 4000-5000 km lere kadar gidiyormuş. Motor açılma denilen olay bu mu acaba :)

Bende az önce yağını değiştim motorun, motor sıcakken açtım alt vidayı, başta su gibi çıkmaya başladı, sonra normale döndü. Hava aşırı sıcak bu 10-40 incemi geliyo acaba?

Neyse castrol 10-40 yağ koydum çıkan yağ tam 1 litre, içinde çapaklarda var, dediğin gibi hala rodaj yapıyor motor....

Birde yağı doldururken sanki böyle kıl gibi bişe gözüme ilişti ama tam anlamadım bi zararı olurmu motora nerden geldi onuda bilmiyorum:)

motor sanki zorlanarak çalışıyodu rahatladı ve viteslerin sonlarına rahat rahat çıkabiliyo şuan...buda titreşimi bi nebze azaltıyor..

Eline sağlık Mücahit :) Motor normal sıcaklığında iken tahliye edin denmiş zaten, bizi yarım saat bi saat bekletiyorlardı tahliye için, buz gibi oluyordu motor. Bunun için daha sıvı geliyordur sana heralde.

Tam 1 lt çıktı demişsin! Önceden 200 gr yağ çekmişmiydin içinden peki ???

Kıl durumu hakkında en ufak bilgim yok ama kolaylıkla yanabilecek ve atılacak bişey olduğundan sıkıntı olurmu ki, toz toprak desen neyse de :) +1 Bu soruyu bende sormuş olayım bilir kişilere ???

motor sanki zorlanarak çalışıyodu rahatladı ve viteslerin sonlarına rahat rahat çıkabiliyo şuan... buda titreşimi bi nebze azaltıyor.

Bende kendimden şüphe eder olmuştum bu bilgi iyi oldu, sen bayağa tecrubelisin sonuçta elinden birsürü motosiklet geçti, en ufak detayı daha rahat farkedebiliyorsun.

Kendi kendime " bezle silsen depoyu - farı, rahatladı serileşti diyeceksin ferdi bukadar abartma demiştim" :queen: Ama inan aynı, hatta tıpatıp aynı etkiyi hissettim :cat: Senden gelen onay iyi oldu bu yüzden :rendeer:
Bende hazırlanıp çıkayım, yeni yağ alayım. 2150 km lerdeyim, geçen gün çubukla seviye ölçerken yağın durumu gayet iyi gibiydi ama içimde kalmasın jestim olsun CB' me :cherry:
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
18
eski yerinden bahsetmiyorsun umarım zira zaten dükkan boştu ama honda tabelası duruyordu. geçen gün birileri daha bahsetmişti. gerçi benim motorun son bakımınıda yaptırdım daha servisle işim olmaz . hondanın eski çalışanlarıda arkadaşım parça zaten piyasada gani ama motoru yeni olan arkadaşlara ilaç gibi olur alanyalılar gelip yalandan bir bakım yapıp 40-50 lirayı kapıp gidiyordu alel acele. bana gece karanlıkta sibob ayarı yapmışlardı. düşün gerisini.
dogrudur eski yerin yan tarafı öyle ya gece sibob ayarı mıolur hiç hiç olmazsa elimizin altın da bi servis olur ya sıfır oldugu içi mecmur servise gidecegiz artık yapacak bişey yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Antalya gibi Türkiye nin motor kullanımı en yoğun olan bir ilde Honda bayi olmaması ilginç
vardı da abi 3 4 yıl önce kapandı alanya da var işte oda nekadar da olsa uzak bişey oldugun da ugraş dur hiç olmazsa şimdi merkezde olacak heran gibi bişey oldu mu direk gideriz artık
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
selam arkadaslar bende yeni 1000 bakımını yaptırıp yagı degişttirttim. 800 ml koydular. motor gercekten dahada rahat caslısıyor gibi sanki. bacagıma motordan gelen ısıyıda hissetmedim gibi sanki
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Motordan yana sıkıntısı olan var mı arkadaşlar?int fiyatı 3650 daha ucuza alan varsa bayi isimi verebilir mi?
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar,yeniyim. Ben de cb125 almak istiyorum. Satan birisinle tanıştım.Motor 4200lerde.Koruma demiri+su geçirmez navigasyon+arka çanta+3 kask 3000 TL istiyor.Pazarlıgı daha konusmadık ama 2800e düşer gibime geliyo.Sizce iyi mi?Motoru kullananların yorumu nedir?(Ayrıca ilk motorum olcak bunu da geçmiyim) Bir de adam rodajda düzgün kullanmadıysa motoru aldıgımda hissedilebilir güç eksikliği yaşar mıyım? Ya da ben normal sakin bir şekilde kullanınca motor kendini tazeler mi? Fazla bilgim yok nasıl sormam gerektiğini de tam bilmiyorum o yüzden.Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Merhaba arkadaşlar,yeniyim. Ben de cb125 almak istiyorum. Satan birisinle tanıştım.Motor 4200lerde.Koruma demiri+su geçirmez navigasyon+arka çanta+3 kask 3000 TL istiyor.Pazarlıgı daha konusmadık ama 2800e düşer gibime geliyo.Sizce iyi mi?Motoru kullananların yorumu nedir?(Ayrıca ilk motorum olcak bunu da geçmiyim) Bir de adam rodajda düzgün kullanmadıysa motoru aldıgımda hissedilebilir güç eksikliği yaşar mıyım? Ya da ben normal sakin bir şekilde kullanınca motor kendini tazeler mi? Fazla bilgim yok nasıl sormam gerektiğini de tam bilmiyorum o yüzden.Şimdiden teşekkür ederim.

Motorda kaza, vuruk çizik yoksa, temizse bu fiyat çok çok iyi.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Merhaba arkadaşlar,yeniyim. Ben de cb125 almak istiyorum. Satan birisinle tanıştım.Motor 4200lerde.Koruma demiri+su geçirmez navigasyon+arka çanta+3 kask 3000 TL istiyor.Pazarlıgı daha konusmadık ama 2800e düşer gibime geliyo.Sizce iyi mi?Motoru kullananların yorumu nedir?(Ayrıca ilk motorum olcak bunu da geçmiyim) Bir de adam rodajda düzgün kullanmadıysa motoru aldıgımda hissedilebilir güç eksikliği yaşar mıyım? Ya da ben normal sakin bir şekilde kullanınca motor kendini tazeler mi? Fazla bilgim yok nasıl sormam gerektiğini de tam bilmiyorum o yüzden.Şimdiden teşekkür ederim.

fiyat çok iyi ama motora baktırmak lazım sıkıntı olmasın servise göstermeden alma...yada motorun piyasası daha oturmadı bu fiyatlara bulunuyor:)ben olsam bu fiyata kesinlikle satmam:)

ferdinandd,evet motorun sana hissettirdikleri doğrudur çünkü bende aynı şeyleri hissediyorum bende sakin kullanıcıyım 4. viteste 60 kmyi hiç geçmedim motoru zorlamayı sevmiyorum kesinlikle motorun sesi tatlı tatlı geliyosa bende tatlı tatlı yol alırım ufak bi değişik ses gelse huylanırım:)rodaj yağından sonra motor sanki 5. vites 80 kmde sona gelmiş giib gidiyodu 90-100 yapıyodu ama rahat değil şuan bu düzeldi dediğim gibi viteslerin sonlarına çok rahat çıkıyor sürüş konforlaştı yani...birde şu koltuğa kuş tüyü bişeler bulsak uzun yollar beni bekler:)

1 litre yağ çıktı ben hiç ellememiştim rodaj yağına servis ne koyduysa o çıktı yani,motorum 2.000 kmde yağ sorunu yok ilerleyen kmlerde de ölçümleri tutucam yağ yakma varmı yokmu diye ama motoru aşırı zorlamadığımız sürece bu sorunun olacağını sanmıyorum...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
fiyat çok iyi ama motora baktırmak lazım sıkıntı olmasın servise göstermeden alma...yada motorun piyasası daha oturmadı bu fiyatlara bulunuyor:)ben olsam bu fiyata kesinlikle satmam:)

ferdinandd,evet motorun sana hissettirdikleri doğrudur çünkü bende aynı şeyleri hissediyorum bende sakin kullanıcıyım 4. viteste 60 kmyi hiç geçmedim motoru zorlamayı sevmiyorum kesinlikle motorun sesi tatlı tatlı geliyosa bende tatlı tatlı yol alırım ufak bi değişik ses gelse huylanırım:)rodaj yağından sonra motor sanki 5. vites 80 kmde sona gelmiş giib gidiyodu 90-100 yapıyodu ama rahat değil şuan bu düzeldi dediğim gibi viteslerin sonlarına çok rahat çıkıyor sürüş konforlaştı yani...birde şu koltuğa kuş tüyü bişeler bulsak uzun yollar beni bekler:)

1 litre yağ çıktı ben hiç ellememiştim rodaj yağına servis ne koyduysa o çıktı yani,motorum 2.000 kmde yağ sorunu yok ilerleyen kmlerde de ölçümleri tutucam yağ yakma varmı yokmu diye ama motoru aşırı zorlamadığımız sürece bu sorunun olacağını sanmıyorum...

Yağ aldım fakat durumu biliyorsun :queen:

Yağı boşaltabilirsem sağlıklı bi şekilde, bende ölçüm yaparım. Ama durumda hiçbir sıkıntı yok gibi çünkü belli miktar çektim, ve geride kalan çubuk kontrolü ile net olarak olması gerektiği yerde!

Ben 250-300 km yaptım hiçbir sorun olmadı, sadece feribotta dinlendim, bir de benzin aldım. Ama daha uzun yollarda olur mu bilemiyorum henüz.

Ikea da altı kaymaz silikonlu yuvarlak formda füme bir sünger üstü ince halımsı bişey görmüştüm.

Sandalyeye koydum denedim bayağa rahattı ama sele altı bağlantısı falan ayarlamak lazım :) Birde içindeki sünger motosiklette uzun oturmalara dış etkenlere falan gelirmi gelmezmi hiç bilemedim :)
Şöyle daha profesyonel bişey olsa da bende alsam ama onlarda şimdilik çok pahalı geliyor :)

Mesela şu jel topun ufak ufak bir araya getirilmesinden oluşanlar var :mrgreen:



Yada jel petek sele pedleri,



Birde profesyonel bi kaplama ona :





Tadından yenmez ama şehir içi için lüks :) Uzun yol planı çıksın, günü yaklaşsın tutuşup belki bir denenebilir sele üstünde :) Baktık konfor muazzam hemen bi döşemeciye gidip... :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
46
antalya ya yeni bayi ve servis açılıyor bugün mevlana kavşagından geçerken gördüm hayırlı olsun dedim cumartesi faliyete tam olarak geçecegiz dediler.
Kardeş telefon numarasını öğrenirsen burdan yazarmısın. Alanyadaki Bayi'e sordum ellerinde cbf150 kalmamış. Antalya bayisi belki açılışa özel bir şeylerde yaparlar. Ispartadan gidip alırız. Tek aradığım peşin fiyatına taksit şu %6-8 komisyon olayına takıntılıyımda.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Merhaba arkadaşlar,yeniyim. Ben de cb125 almak istiyorum. Satan birisinle tanıştım.Motor 4200lerde.Koruma demiri+su geçirmez navigasyon+arka çanta+3 kask 3000 TL istiyor.Pazarlıgı daha konusmadık ama 2800e düşer gibime geliyo.Sizce iyi mi?Motoru kullananların yorumu nedir?(Ayrıca ilk motorum olcak bunu da geçmiyim) Bir de adam rodajda düzgün kullanmadıysa motoru aldıgımda hissedilebilir güç eksikliği yaşar mıyım? Ya da ben normal sakin bir şekilde kullanınca motor kendini tazeler mi? Fazla bilgim yok nasıl sormam gerektiğini de tam bilmiyorum o yüzden.Şimdiden teşekkür ederim.

Bu ekstralara rağmen bu fiyata nasıl satıyor ki ya acaba ? 2-3 aylık motosiklet !

Navigasyonu uzun yol v.s için keyfi taktıysa çok iyi fiyat bence, ama navigasyon deyince aklıma nedense taksi / kurye v.s geliyor :pale:

Bencede mutlaka göster, ve kullanıcı adı soyadı biliyorsan nette bi arat. Kurye şirketine bağlı falan ise ismi çıkabilir karşına !!!

Gerçi kurye o motosikletin canını çıkarmadan satmaz, sevmese, beğenmese de maddi ince hesaplardan dolayı önce bi canını alır, 4200 km ile kurtulamaz motosiklet bence :mrgreen:

Keyfi işe git gel, kullanılmışsa bir de navigasyon ile uzun yol ise tadından yenmez :) Motosikletim olmasa o fiyata alırdım :cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
46
eski yerinden bahsetmiyorsun umarım zira zaten dükkan boştu ama honda tabelası duruyordu. geçen gün birileri daha bahsetmişti. gerçi benim motorun son bakımınıda yaptırdım daha servisle işim olmaz . hondanın eski çalışanlarıda arkadaşım parça zaten piyasada gani ama motoru yeni olan arkadaşlara ilaç gibi olur alanyalılar gelip yalandan bir bakım yapıp 40-50 lirayı kapıp gidiyordu alel acele. bana gece karanlıkta sibob ayarı yapmışlardı. düşün gerisini.
Kardeş ben Hondaya mail atmıştım. Hani şu sitdeki form var ya iletişim formu onu doldurmuştum. Ispartada niye bayi yok en azından servi olsa demiştim. Honda Türkiye bana telefona döndü o zaman bana Antalyada daha önce servis olduğunu Bayi ve servis olarak Antalyada çalışma yapıldığını 3-4 haftaya kadar netleşiceğini söylemişti. Bu konuşma ramazanın başındaydı.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Ben almadım ancak kuşadası MNR nakit alımda 3500 tl bırakırım dedi.

Öncelikle teşekkürler. Ben sivas tayım kuşadası çok uzak, bu çevrede en yakın malatya var.işte foruma yazıyorumda demekki kimse ucuza almadı.ona göre istanbula felan bakarım, oradaki akrabalarıma söylerim ama hangi bayi ucuza veriyor yazan yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

bide çok oyun dönüyor bu işte kimisi int fiyatından ucuza veriyor kimisi motorun koruma demirlerine para istiyor bu nasıl iştir gardaş anlamadım gitti.ben peşin alacağım indirim olayı olması zorunlumu bilmiyorum.iskonto olayı var mı yani?bilenler paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
Ben 4. viteste maksimum 60 km de ki sese kadar zorlayabiliyorum psikolojik olarak :)

4. vites 70 biraz fazla değil mi ki? Gerçi bende çok acemiyim ama 80 de zaten redline geliyor diye 4. vitesi 70 e çıkarmadım hiç, 5 e atıp iyice rahatlatıp 60-65-70 aralığında yağ gibi akıyor CB :)

Benimde motorun içinde bir paket margarin (200-250 gr) fazladan varken bile durup ölçtüğümde diplerde çıkıyordu 2-3 dk süzülünce de tavan yapıyordu bildiğiniz üzere :) Doğrusu 2-3 dk bekleyip ölçmek.

Başlığımızın ortalarına doğru esasen 2500 lere kadar rodaj sürer denilmiş. 1000 km de en sakıncalı parçalar atıldığından risk ortadan kalkıyor fakat 2500 lere kadar çok zorlamayınız yine de demişler.

Bu durum hassas ölçekte 4000-5000 km lere kadar gidiyormuş. Motor açılma denilen olay bu mu acaba :)


Ben biraz Aktif kullanmaya başladım Rotajdan sonra ondan dolayı arada deniyorum 4. viteste göstergede son 90 gösteriyor onu denemedim Ama 3 te 70 i gördüm ama motor acayip titriyor tabi sürekli değil arada motoru acmak için yaptığım denemeler ama onun dışındada biraz devirli kullanıyorum ara devirlerdeki titreşim canımısıktığı için mesela 5. vites 60 km de rahatsız edici bir titreşim var ama 70 te neredeyse tamamen kesiliyor o titreşim ondan biraz devirli kullanıyordum diyim bu ara yakıt denemek için sizin kullanım moduna gectim tekrar sakin :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ferdinandd,o minderlerden var bende motoru aldğımda direk ondan bi tane aldım zaten:)ama bana çok hoş gelmiyor şuan çıksam uzun yola onla çıkıcam zaten ama koltuğu orjinal bi şekilde yapmak istiyorum...aklımda sünger kesitirmek var tam koltuğun kendi süngeri ölçülerinde bunu yapabilirlermi acaba sonrada kaplama...

ben orjinal istiyorum ama buda güzelmiş,tabi pahallı:)

http://www.feyizoglu.com/Hava-Destekli-Sele-Pedi_46552.html#0
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
bende az önce yağını değiştim motorun tam 2.000 e gelmesini bekledim:)motor sıcakken direk açtım alt vidayı ilk başta su gibi çıkmaya başladı sonra normale döndü hava aşırı sıcak bu 10-40 incemi geliyo acaba?

neyse castrol 10-40 yağ koydum çıkan yağ tam 1 litre içinde çapaklarda var dediğin gibi hala rodaj yapıyor motor....

birde yağı doldururken sanki böyle kıl gibi bişe gözüme ilişti ama tam anlamadım bi zararı olurmu motora nerden geldi onuda bilmiyorum:)

motor sanki zorlanarak çalışıyodu rahatladı ve viteslerin sonlarına rahat rahat çıkabiliyo şuan...buda titreşimi bi nebze azaltıyor..

Demekki çapaklar normal 4000 bakımından sonra tamamen biter rotajımız demekki o yağdaki kılda belki yağ akarken ışık yansıması tarzında birşeyden yanılıyor olabilirmisin acaba ama gercekten kıl girdiyse zararvermez diye düşünüyorum ama tam olarak bilemem tabi yinede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

Merhaba arkadaşlar,yeniyim. Ben de cb125 almak istiyorum. Satan birisinle tanıştım.Motor 4200lerde.Koruma demiri+su geçirmez navigasyon+arka çanta+3 kask 3000 TL istiyor.Pazarlıgı daha konusmadık ama 2800e düşer gibime geliyo.Sizce iyi mi?Motoru kullananların yorumu nedir?(Ayrıca ilk motorum olcak bunu da geçmiyim) Bir de adam rodajda düzgün kullanmadıysa motoru aldıgımda hissedilebilir güç eksikliği yaşar mıyım? Ya da ben normal sakin bir şekilde kullanınca motor kendini tazeler mi? Fazla bilgim yok nasıl sormam gerektiğini de tam bilmiyorum o yüzden.Şimdiden teşekkür ederim.

Bu fiyat kesinlikle kaçmıyacak bir fiyat adamın konuşmalarına dikkat et celişki varmı niye satıyor soyledikleri birbirini tutuyormu ama motoru öldürmüş bile olsa en az 5000 km sorunsuz binersin diye düşünüyorum ben daha motorlar yeni cünkü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst