
Bunu yazan z moto bizde onu tartisiyoruz zaten z moto diyorki 250cc yeni kasa gelmicek eski kasaya devam ama 300 cc yeni ninja cikicakmis ekimde o gelecekmis tr ye ve avrupayaselam arkadaşlar
konu ile ilgili sadece size şu linkte yani kawa nın kendi sitesindeki açıklamada motor hacmi zaten 249cc yazıyor.
konu saçma sapan yönlere kaymış.o mail i kime attılarsa sizde bu linki bir de göz doktoruna randevu alıp gönderin derim.
[url]http://img832.imageshack.us/img832/981/ekranalntsqr.th.jpg[/URL]
Liquid-cooled4-stroke Parallel TwinDOHC 8-valveDigital Fuel Injection (some markets)249 cm3 6-speed172 kg / 174 kg (ABS model)
buyrun link http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html
bu tip asılsız haberlerede inanmayın.e2 miş 3 muş.adam yazmış sitesinde 249 cc diye.
ayrıca 250r yerine 400R getirsinler kafaları çalışıyorsa
konu kapanmıştır.
saygılar
madem bu adamlar işlerini bu kadar ciddiye almıyor bir imza kampanyası başlatıp gönderelim japonya genel merkeze ne dersiniz arkadaşlar? yazı kısmını ben hallederim teknik noktalardan da istatistikle felan süslersek iyi birşeyler çıkar diye düşünüyorum?
Kawasaki'nin ninja 400r isimli bir modeli zaten var. Adamlar hem 400 hem 250 varken neden gidip 300'lük model üretsinler. 250cc'lik hacmin 300'e çıkacağına dair dedikodular vardı 3-5 ay önce, ancak yine 250cc olarak açıklandı motor. Z-moto yalan söylüyor. Kawasaki böyle bir temsilciyi haketmiyor Türkiye'de.
Bencede bana mail adresini bulun ben tercume edip yollayabilirim hemde isin dogrusunu ogrenmis oluruzAslında Kawasaki genel merkeze konuyu ve z-motorun tüketiciye verdiği cevabı yazıp göndermek gerek. Konu en güzel şekilde aydınlanır.
Yeni kasa çıkacağı için hayallerimi ertelemem, aklıma yatan başka bir motor alırım.
Bu yoruma katılmamak mümkün değil.. Avruvada kanunlar 250cc yerine 300 cc üretilme zorunluluğu gibi bi kanun çıkardı tam ayrıntısını bilmiyorum.. Bu yüzden 250cc lik scooterlerin çoğu 300 model adıyla 265-280cc civarında hacimlerle model yenilediler..Mesele sym gts 250, 263cc oldu Piaggio beverly 250 270 küsür cc oldu...
Aslında kavasaki yukarıda söylendiği gibi 400cc modeli olduğu için 300cc üretmesi hiç işine gelmeyeceltir çünkü motorları birbirinr rakip olur... Ama şuda var ER-4F le Ninja 250 arasında keskin bir stil farkı olduğundan yinede belki ninja 300 lük üretebilir.. Bu hamle hondayıda zor durumda bırakır ve 300 lük motor üretilene kadar kawasaki müşterileri avucunun içine alır. yinede bu ihtimal %05 seviyelrinde bence.. Çünkü kawasaki zaten 300cc scooterların hepsinden hızlı ve hondaya karşı güç avantajı var. Bu da ihtimalin %05 leri geçememesinin diğer bir sebebebi...
Biraz geç olsada piyasadan 250 cc scooterların üretimi bitince geç de olsa bizdede ötv 300cc ye göre ayarlanıcaktır Avrupayla paralel ben bu yüzden 300'lük ninjanın çıkmasından yanayım.. Böylece CBR da 300cc ye yükselmekte mecbur kalır.. Böyle bişey iyi olur çünkü motor teknolojisi ve turbo teknolojisi çok ilerleme kaydettiğinden CBR250'nin gücü malesef istenen seviyede değil yüksek hızla akan yollarda![]()
madem bu adamlar işlerini bu kadar ciddiye almıyor bir imza kampanyası başlatıp gönderelim japonya genel merkeze ne dersiniz arkadaşlar? yazı kısmını ben hallederim teknik noktalardan da istatistikle felan süslersek iyi birşeyler çıkar diye düşünüyorum?
Syanur' Alıntı:Ya bu aslında çok mantıklı çünkü sanmıyorum ki japonlar arada sırada "bilmem neredeki temsilcinizden hiç memnun değiliz" diye imzalı mail alıyor olsunlar. Bence böyle birşey olursa dikkate alırlar gibime geliyor.
Bencede bana mail adresini bulun ben tercume edip yollayabilirim hemde isin dogrusunu ogrenmis oluruz
selam arkadaşlar
konu ile ilgili sadece size şu linkte yani kawa nın kendi sitesindeki açıklamada motor hacmi zaten 249cc yazıyor.
konu saçma sapan yönlere kaymış.o mail i kime attılarsa sizde bu linki bir de göz doktoruna randevu alıp gönderin derim.
[url]http://img832.imageshack.us/img832/981/ekranalntsqr.th.jpg[/URL]
Liquid-cooled4-stroke Parallel TwinDOHC 8-valveDigital Fuel Injection (some markets)249 cm3 6-speed172 kg / 174 kg (ABS model)
buyrun link http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html
bu tip asılsız haberlerede inanmayın.e2 miş 3 muş.adam yazmış sitesinde 249 cc diye.
ayrıca 250r yerine 400R getirsinler kafaları çalışıyorsa
konu kapanmıştır.
saygılar