Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
Tekrardan size söyleyebilecegimiz sadece, web sitelerinde gördügünüz 2013 model yeni kasa Ninja 250R in Türkiye ve Avrupa'da satisi olmayacagidir. Belirttigimiz gibi Ninja 250R satisimiza 2013 de de devam edecek ve Avrupa için yenilenen ve üretilen 300 cc lik yeni Ninja modelinide ötv farki nedeni ile yaklasik 4000 tl fiyat farki ile satisa sunacagiz.

Saygilarimizla,

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
----- Original Message ----- From: "kemal mamati" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Thursday, August 09, 2012 3:03 PM
Subject: Ninja
CEvap bu kimse inanmasin bunlara ekimde kismetse gorucez bu arada onumuzdeki motorsiklet ve motorsiklet aks fuari ne zaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

ve zaten kafadan verdikleri cevap cok mantiksiz avrupada cc buyutmek icin tekrar sinava girmen gerekiyo ilk sinavdaki ehliyette sinirin 30 hp 32 hp gibi birsey olmasi lazim 300cc de hp 40 falan olur yani avrupadan yeni baslayanlar bunu kullanamaz :D buda demektir ki yeni kasa ninjalar ocakta burada.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
selam arkadaşlar

konu ile ilgili sadece size şu linkte yani kawa nın kendi sitesindeki açıklamada motor hacmi zaten 249cc yazıyor.

konu saçma sapan yönlere kaymış.o mail i kime attılarsa sizde bu linki bir de göz doktoruna randevu alıp gönderin derim.



Liquid-cooled4-stroke Parallel TwinDOHC 8-valveDigital Fuel Injection (some markets)249 cm3 6-speed172 kg / 174 kg (ABS model)

buyrun link http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html

bu tip asılsız haberlerede inanmayın.e2 miş 3 muş.adam yazmış sitesinde 249 cc diye.
ayrıca 250r yerine 400R getirsinler kafaları çalışıyorsa
konu kapanmıştır.

saygılar
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
selam arkadaşlar

konu ile ilgili sadece size şu linkte yani kawa nın kendi sitesindeki açıklamada motor hacmi zaten 249cc yazıyor.

konu saçma sapan yönlere kaymış.o mail i kime attılarsa sizde bu linki bir de göz doktoruna randevu alıp gönderin derim.

[url]http://img832.imageshack.us/img832/981/ekranalntsqr.th.jpg[/URL]

Liquid-cooled4-stroke Parallel TwinDOHC 8-valveDigital Fuel Injection (some markets)249 cm3 6-speed172 kg / 174 kg (ABS model)

buyrun link http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html

bu tip asılsız haberlerede inanmayın.e2 miş 3 muş.adam yazmış sitesinde 249 cc diye.
ayrıca 250r yerine 400R getirsinler kafaları çalışıyorsa
konu kapanmıştır.

saygılar
Bunu yazan z moto bizde onu tartisiyoruz zaten z moto diyorki 250cc yeni kasa gelmicek eski kasaya devam ama 300 cc yeni ninja cikicakmis ekimde o gelecekmis tr ye ve avrupaya
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kawasaki'nin ninja 400r isimli bir modeli zaten var. Adamlar hem 400 hem 250 varken neden gidip 300'lük model üretsinler. 250cc'lik hacmin 300'e çıkacağına dair dedikodular vardı 3-5 ay önce, ancak yine 250cc olarak açıklandı motor. Z-moto yalan söylüyor. Kawasaki böyle bir temsilciyi haketmiyor Türkiye'de.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
madem bu adamlar işlerini bu kadar ciddiye almıyor bir imza kampanyası başlatıp gönderelim japonya genel merkeze ne dersiniz arkadaşlar? yazı kısmını ben hallederim teknik noktalardan da istatistikle felan süslersek iyi birşeyler çıkar diye düşünüyorum?
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
30
Yeni model 250 ninja 300 cc lik olacaksa modelin adının Ninja 250R değilde 300R olması gerekmezmi? Burda bile bi tezatlık var sanki? :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
55
madem bu adamlar işlerini bu kadar ciddiye almıyor bir imza kampanyası başlatıp gönderelim japonya genel merkeze ne dersiniz arkadaşlar? yazı kısmını ben hallederim teknik noktalardan da istatistikle felan süslersek iyi birşeyler çıkar diye düşünüyorum?

Aslında Kawasaki genel merkeze konuyu ve z-motorun tüketiciye verdiği cevabı yazıp göndermek gerek. Konu en güzel şekilde aydınlanır.
Yeni kasa çıkacağı için hayallerimi ertelemem, aklıma yatan başka bir motor alırım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kawasaki'nin ninja 400r isimli bir modeli zaten var. Adamlar hem 400 hem 250 varken neden gidip 300'lük model üretsinler. 250cc'lik hacmin 300'e çıkacağına dair dedikodular vardı 3-5 ay önce, ancak yine 250cc olarak açıklandı motor. Z-moto yalan söylüyor. Kawasaki böyle bir temsilciyi haketmiyor Türkiye'de.

Bu yoruma katılmamak mümkün değil.. Avruvada kanunlar 250cc yerine 300 cc üretilme zorunluluğu gibi bi kanun çıkardı tam ayrıntısını bilmiyorum.. Bu yüzden 250cc lik scooterlerin çoğu 300 model adıyla 265-280cc civarında hacimlerle model yenilediler..Mesele sym gts 250, 263cc oldu Piaggio beverly 250 270 küsür cc oldu...

Aslında kavasaki yukarıda söylendiği gibi 400cc modeli olduğu için 300cc üretmesi hiç işine gelmeyeceltir çünkü motorları birbirinr rakip olur... Ama şuda var ER-4F le Ninja 250 arasında keskin bir stil farkı olduğundan yinede belki ninja 300 lük üretebilir.. Bu hamle hondayıda zor durumda bırakır ve 300 lük motor üretilene kadar kawasaki müşterileri avucunun içine alır. yinede bu ihtimal %05 seviyelrinde bence.. Çünkü kawasaki zaten 300cc scooterların hepsinden hızlı ve hondaya karşı güç avantajı var. Bu da ihtimalin %05 leri geçememesinin diğer bir sebebebi...

Biraz geç olsada piyasadan 250 cc scooterların üretimi bitince geç de olsa bizdede ötv 300cc ye göre ayarlanıcaktır Avrupayla paralel ben bu yüzden 300'lük ninjanın çıkmasından yanayım.. Böylece CBR da 300cc ye yükselmekte mecbur kalır.. Böyle bişey iyi olur çünkü motor teknolojisi ve turbo teknolojisi çok ilerleme kaydettiğinden CBR250'nin gücü malesef istenen seviyede değil yüksek hızla akan yollarda:)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
Aslında Kawasaki genel merkeze konuyu ve z-motorun tüketiciye verdiği cevabı yazıp göndermek gerek. Konu en güzel şekilde aydınlanır.
Yeni kasa çıkacağı için hayallerimi ertelemem, aklıma yatan başka bir motor alırım.
Bencede bana mail adresini bulun ben tercume edip yollayabilirim hemde isin dogrusunu ogrenmis oluruz
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu yoruma katılmamak mümkün değil.. Avruvada kanunlar 250cc yerine 300 cc üretilme zorunluluğu gibi bi kanun çıkardı tam ayrıntısını bilmiyorum.. Bu yüzden 250cc lik scooterlerin çoğu 300 model adıyla 265-280cc civarında hacimlerle model yenilediler..Mesele sym gts 250, 263cc oldu Piaggio beverly 250 270 küsür cc oldu...

Aslında kavasaki yukarıda söylendiği gibi 400cc modeli olduğu için 300cc üretmesi hiç işine gelmeyeceltir çünkü motorları birbirinr rakip olur... Ama şuda var ER-4F le Ninja 250 arasında keskin bir stil farkı olduğundan yinede belki ninja 300 lük üretebilir.. Bu hamle hondayıda zor durumda bırakır ve 300 lük motor üretilene kadar kawasaki müşterileri avucunun içine alır. yinede bu ihtimal %05 seviyelrinde bence.. Çünkü kawasaki zaten 300cc scooterların hepsinden hızlı ve hondaya karşı güç avantajı var. Bu da ihtimalin %05 leri geçememesinin diğer bir sebebebi...

Biraz geç olsada piyasadan 250 cc scooterların üretimi bitince geç de olsa bizdede ötv 300cc ye göre ayarlanıcaktır Avrupayla paralel ben bu yüzden 300'lük ninjanın çıkmasından yanayım.. Böylece CBR da 300cc ye yükselmekte mecbur kalır.. Böyle bişey iyi olur çünkü motor teknolojisi ve turbo teknolojisi çok ilerleme kaydettiğinden CBR250'nin gücü malesef istenen seviyede değil yüksek hızla akan yollarda:)

scooterlarda 300 cc muhabbetini bilmiyordum. TR hükümeti de ayak uydursa iyi olur. Tabi önce hafiften bilmemezlikten gelip yolsunlar da ondan sonra.

Neyse bence CBR ve Ninjayı kıyaslamak iyi değil. Kıyaslıyorsun demiyorum hani. Çünkü 2 firmanın bu segmentteki politikaları başka. Honda herzamanki gibi "millet alsın binsin, uygun olsun+çok satalım+çok kazanalım" mantığında ilerlemeye devam ediyor. 300cc olması motorun azcık daha güçlü olmasına fırsat verir okadar. Hatta zaten 250cc de bile kawayı kendine rakip görmediği için zorunlu bir yasa çıkmadığı sürece 300cc lik bir motor üretimine girişmeyebilir bile Honda.

Kawasaki ise Aprilia ile birlikte küçük segmentteki Spor motorları ciddiye alan ve özel çalışmalar sonucu bazı modeller ortaya koyan bir diğer firma. Hadi oldu da 300cc ye çektiler diyelim kotayı, işte işin balını kaymağını yiyeceğimiz marka kawa'dır ozaman. Yine çok güzel bir motor ortaya çıkartırlar. Ancak Honda için birkaç hp den fazlasını umut etmek hayal kırıklığı olur. Ben tabi hayali bir 300cc projesi üzerinden markaların politikasını karşılaştırdım sadece. Bence Spor seven birisi için Kawa dururken Hondaya bakmak...bilmiyorum, çok saçma bence. Eski kasa yeni kasa farketmez. Maddiyatı bir kenara bırakırsak tabi.

madem bu adamlar işlerini bu kadar ciddiye almıyor bir imza kampanyası başlatıp gönderelim japonya genel merkeze ne dersiniz arkadaşlar? yazı kısmını ben hallederim teknik noktalardan da istatistikle felan süslersek iyi birşeyler çıkar diye düşünüyorum?

Ya bu aslında çok mantıklı çünkü sanmıyorum ki japonlar arada sırada "bilmem neredeki temsilcinizden hiç memnun değiliz" diye imzalı mail alıyor olsunlar. Bence böyle birşey olursa dikkate alırlar gibime geliyor.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
Syanur' Alıntı:
Ya bu aslında çok mantıklı çünkü sanmıyorum ki japonlar arada sırada "bilmem neredeki temsilcinizden hiç memnun değiliz" diye imzalı mail alıyor olsunlar. Bence böyle birşey olursa dikkate alırlar gibime geliyor.

konuyla alakalı bir yazı hazırladım onaydan geçince bu mesaja konunun linkini ekleyecegim arkadaşlar..
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
32
selam arkadaşlar

konu ile ilgili sadece size şu linkte yani kawa nın kendi sitesindeki açıklamada motor hacmi zaten 249cc yazıyor.

konu saçma sapan yönlere kaymış.o mail i kime attılarsa sizde bu linki bir de göz doktoruna randevu alıp gönderin derim.

[url]http://img832.imageshack.us/img832/981/ekranalntsqr.th.jpg[/URL]

Liquid-cooled4-stroke Parallel TwinDOHC 8-valveDigital Fuel Injection (some markets)249 cm3 6-speed172 kg / 174 kg (ABS model)

buyrun link http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html

bu tip asılsız haberlerede inanmayın.e2 miş 3 muş.adam yazmış sitesinde 249 cc diye.
ayrıca 250r yerine 400R getirsinler kafaları çalışıyorsa
konu kapanmıştır.

saygılar


gerekeni çok güzel yazmışsınız aynen katılıyorum size, bence işine hakim değiller!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst