KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
42
benimde dükkanın önünde duruyor motor,gelen geçen dönüp tekrar bakıyor,resim çektirende var :)

ben ixs in bu kaskını kullanıyorum...güneş vizörüde var,terekli olduğu için aldım (ufaktan cross havası veriyo :cherry: )

bl389.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
http://www.youtube.com/watch?v=MH0wkCZNAHI
kararsızım ktm 125 yada 200 mü? honda cbr250r mı?
önçe tip olarak ne istediğine karar ver bence
bana üste parada versen ben racing tarzı almam sevmiyorum racing tarzını ama video ya göre sen hiz istediğin anlamı cıkıyor ne yapacan drag yarışınamı katılacan
bana göre ilaki ktm olacak diye söylemiyorum
istanbul içi en idealı
200cc veya 250 cc 20 hp az olmayacak bir motor
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
önçe tip olarak ne istediğine karar ver bence
bana üste parada versen ben racing tarzı almam sevmiyorum racing tarzını ama video ya göre sen hiz istediğin anlamı cıkıyor ne yapacan drag yarışınamı katılacan
bana göre ilaki ktm olacak diye söylemiyorum
istanbul içi en idealı
200cc veya 250 cc 20 hp az olmayacak bir motor

ktm tip olarak çok hoşuma gidiyo orasına bişey demem ama 125lik fiyatı nerdeyse hondanın 250lik fiyatına eşit... 200lük almak biraz daha maliyetli... parasını babam verince biraz ayar yapmak lazım :) peki ktm 125 az kalır dimi? ben kadıköydeki ktm'de de bakmıştım çok güzel bence
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
ktm tip olarak çok hoşuma gidiyo orasına bişey demem ama 125lik fiyatı nerdeyse hondanın 250lik fiyatına eşit... 200lük almak biraz daha maliyetli... parasını babam verince biraz ayar yapmak lazım :) peki ktm 125 az kalır dimi? ben kadıköydeki ktm'de de bakmıştım çok güzel bence
bence ktm 200 al hemen sıkılmazsın .
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
Slm arkadaslar. Bugun motorla ilk kazamı gerçekleştirdim. Cok "sayın" bir ticari taksinin kaldırıma sıkıştırması sonucu motor sağ gövde üzerinde kaydı ve beni sağ altına aldı. Radyatör kenarındaki plastik düz kapak kırıldı ve malum sağ elcigin ve ön frenin köşesi aşındı. Direksiyonda sol çekme var gibi geliyor. Servise götürdükten sonra ne kadara masraf çıktığını söylerim. Bu markanın en sevdiğim özelliğinden birisi bu tarz seylerde masraf çıkarmıyor oluşu. insallah yine öyle olur :)

ve hepinizden ricam, trafik kurallarını hiçe sayan motorcuları her fırsatta uyarın. Anlamıcaklar büyük ihtimal ama yinede uyarın. Onların yüzünden motorlar hiçe sayılıyor. Ben kırmızı ışıkta beklerken yanımdan her seferinde en az bir tane kurye yada paket servis motoru ışık dinlemeden geçip gidiyor. Sonra saygı bekliyoruz.

Daha önceki kısımlarda arkçı ile ilgili sorular vardı motoru düşünenlerden.
Ben zayıf, kilolu, kısa boylu uzun boyle farklı kişileri arkçı olarak aldım. Sadece kilolu birisi bindigi takdirde arka tarafı oldukça alçalıyor ve hareketlerde rahatlığı engelliyor. AMA motorun gücünde, kalkışında, gidişinde hiç bir zorluk sıkıntı yok. 90 kilo 1,80 boyunda birisi varken yokuş yukarı çok ama çok rahat çıktım hiç boğulma belirtisi hissetmedim. ve boğazici köprüsü avrupa yakası çıkışında 110km yi gördüm çıkıştan çıkmam gerektiği için yavasladım. Hızlanmada da sorun yok kısacası. Ama bu motorun arka selesinin ebatını düşününce zayıf kişileri almanız daha rahat olacaktır.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Slm arkadaslar. Bugun motorla ilk kazamı gerçekleştirdim. Cok "sayın" bir ticari taksinin kaldırıma sıkıştırması sonucu motor sağ gövde üzerinde kaydı ve beni sağ altına aldı. Radyatör kenarındaki plastik düz kapak kırıldı ve malum sağ elcigin ve ön frenin köşesi aşındı. Direksiyonda sol çekme var gibi geliyor. Servise götürdükten sonra ne kadara masraf çıktığını söylerim. Bu markanın en sevdiğim özelliğinden birisi bu tarz seylerde masraf çıkarmıyor oluşu. insallah yine öyle olur :)

ve hepinizden ricam, trafik kurallarını hiçe sayan motorcuları her fırsatta uyarın. Anlamıcaklar büyük ihtimal ama yinede uyarın. Onların yüzünden motorlar hiçe sayılıyor. Ben kırmızı ışıkta beklerken yanımdan her seferinde en az bir tane kurye yada paket servis motoru ışık dinlemeden geçip gidiyor. Sonra saygı bekliyoruz.

Daha önceki kısımlarda arkçı ile ilgili sorular vardı motoru düşünenlerden.
Ben zayıf, kilolu, kısa boylu uzun boyle farklı kişileri arkçı olarak aldım. Sadece kilolu birisi bindigi takdirde arka tarafı oldukça alçalıyor ve hareketlerde rahatlığı engelliyor. AMA motorun gücünde, kalkışında, gidişinde hiç bir zorluk sıkıntı yok. 90 kilo 1,80 boyunda birisi varken yokuş yukarı çok ama çok rahat çıktım hiç boğulma belirtisi hissetmedim. ve boğazici köprüsü avrupa yakası çıkışında 110km yi gördüm çıkıştan çıkmam gerektiği için yavasladım. Hızlanmada da sorun yok kısacası. Ama bu motorun arka selesinin ebatını düşününce zayıf kişileri almanız daha rahat olacaktır.


büyük geçmiş olsun. umarım sende bişey yoktur, kırılan pek bişey olmadığı için çok bi masraf çıkcağını zannetmem ama motor sola çekiyo demişsin o önemli. servis baktıktan sonra bizlerle de paylaşırsın.

Artçı ile giderken dediğin gibi çekiş problemi yok ben dün akşam 130 gördüm sahil yolunda , artçım da 70 kilo civarıydı , tek problem motor kompresyona girdiğinde artçının öne doğru yığılması, o da sanırım artçıylaalakalı bi durum
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
sola cekiyor demişsin tanıdığın başka motor kullanmasını bilen varsa bir de ona denetir .benim ilk motorda ona benzer bir olay yaşamıştım
banada cekiyor gibi gelmişti bir kuryeci arkadaşa kaza yaptım demedim bir denesene dedim bindi bir tur attı geldi aynen şöyle dedi çok hafif direksiyonda eğiklik var .
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
sola cekiyor demişsin tanıdığın başka motor kullanmasını bilen varsa bir de ona denetir .benim ilk motorda ona benzer bir olay yaşamıştım
banada cekiyor gibi gelmişti bir kuryeci arkadaşa kaza yaptım demedim bir denesene dedim bindi bir tur attı geldi aynen şöyle dedi çok hafif direksiyonda eğiklik var .

Sola çektiğinden eminim. kontrol edince birşey yok gibi duruyor ama giderken hissediliyor. Duzeltilince masrafı ve sorunuyla ilgili bilgi vercem.
Ozzy sagolasin. Bende normal herzaman olan diz ve dirsek cizigi var kısa mesafe diye kullanmadigim korumalar yüzünden. Motor ayak bilegimin üstüne düştüğü için orda biraz sıkıntı var ama ktm için basit kazalar bunlar. Bilenler anlar ne demek istediğimi.
Korumasiz kısa mesafe dahi demeyin. Heleki istanbuldaysaniz :)

Arkci için tamamen o kişinin bilmemesinden kaynaklaniyor. Gaz verince arkaya giden gaz kesince öne gelen arkci olmaz olsun :p
iyi akşamlar
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Bugün bende 10gün önce aldığım motorumda bir değişiklik yaptım. Şuanda orjinal aksesuarına gücüm yetmediğinden değişikliği orjinal plakalık üzerinde yaptım beklediğimden daha güzel bir hava kattı diye düşünüyorum yorumlarınızı almayı cok isterim :)

catscud.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Bugün bende 10gün önce aldığım motorumda bir değişiklik yaptım. Şuanda orjinal aksesuarına gücüm yetmediğinden değişikliği orjinal plakalık üzerinde yaptım beklediğimden daha güzel bir hava kattı diye düşünüyorum yorumlarınızı almayı cok isterim :)
ben daha fuarda gördüğümde arka kuyruğu kesmeye karar vermiştim ama kesmeye kıyamadım neden dersen hem daha yeni ve su dan
gecerken çok camur atıyor daha önceki motorumdan tecrübeyle sabittir ve ben yaz kış motor kullanırım ancak demont birşey yapmam lazım o zaman keserim kuyruğu güzel olmuş arkadaki file zaman la deriye iz yapıp sonra yırtılıyor haberin olsun.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
güzel olmuş baya güle güle kullan :) plakayı aydınlatan led ışığı da iptal ettin heralde o motora çok farklı bi hava katıyodu, bir de şu gidondaki ufak aydınlatmalar motorun ince işçiliğini , kalitesini ortaya koyuyor.

Fırsatın olursa kuyruğun tam karşıdan bir resmini yükleyebilir misin?
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
Motoru almadan önce alınca kestiririm diye düşünüyordum ama motora ayrı bi hava katıyor kuyrugun uzun olması. Ve söylenmiş zaten çok çamur atıyor. artik sırtına gelenlere yakınma hiç :)
Ozzy haklısın, o düğme içlerindeki ışıklarin verdigi şıklık bile on numara.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sizin motorlarda titreşim ne alemde?? KTM nin crossları meşhurdur :) Bunu nasıl yapmışlar merak ettim...
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
yalnız güzel olmuş :) bende olsam bende böyle yapmak isterdim ama dedikleri gibi su konusu sıkıntı olabilir
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Elimden geldiği kadar doğru açıyı ayarlamaya çalıştım en az su,çamurdan etkilenmek için ama pis bir atletle teste cıkmak şart galiba:D

Karşıdan görünüş bu şekilde

img0097io.jpg


img0098yw.jpg
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
yakışıklı olmuş senin kerata :D , aşağıdaki de orjinal power part. Plaka kısmına gelmeden biraz daha uzatmış seninkine oranla, bir de o led ışığı da eklemiş. Sen de led'i ekleyebilseydin daha iyi olurdu ama yine d oldukça başarılı, Türkiye'de gördüğüm en yakışıklı duke bu şimdilik :)

pppwme_9727_947727960.jpg


---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

bir de şu ufak plakalardan taksan tadından yenmez :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst