iftar fotoğraflarımızı paylaşalım (4 ağustos cumartesi)

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
emegi geçen herkez sağolsun irfan ayrıcana hakkını helal et kardeşim

motorumu yıkayıp yola çıkmaya hazır hale getirdim benim için en sevindirici olaysa ferenbahçe çatısı altında iftar açmak oldu

417424_10151079302289394_1770488586_n.jpg



603444_10151079302449394_866402789_n.jpg



561212_10151079302589394_498376977_n.jpg



536572_10151079302704394_1093919780_n.jpg



391183_10151079302884394_173724936_n.jpg



481942_10151079303014394_1804700211_n.jpg



539226_10151079303144394_1176750610_n.jpg



215574_10151079303209394_893557535_n.jpg



529977_10151079303474394_1539454434_n.jpg



378306_10151079303649394_1326966942_n.jpg



539228_10151079303819394_1322994426_n.jpg



405229_10151079304094394_776917021_n.jpg



531341_10151079304949394_1980447679_n.jpg
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Uğur, ömer ve Emrah abi ile d.dere ışıklardan çıkış videomuz.kısa öz emrah abi yine uçuşlarda :D

[YT]lCJxECg3GeA[/YT]
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Irfan abi ellerine sağlık abi nedense senin düzenlediğini organizasyonlar bir başka oluyor

Abi bidaha isteriz...
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
dscf0021vg.jpg

Bu sizin için :D:D:D:D
dscf0023rq.jpg

dscf0024ql.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
İrfancım,pideler müthişti.Ellerine sağlık kardeşim.Hakkını hela et,çok emeğin geçti.
Dostlarla görüşmek,yeni ahbaplarla tanışmak güzeldi.
Tekrar görüşebilmek dileğiyle,hoşçakal.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Oooo İrfan kardeş çok güzel bi organizasyon olmuş katılım ise baya bi çokmuş resimlerden anladığım kadarıyla Allah kabul etsin inş. :rendeer:
Eveeeettttt Ramazanın 15ide geçtiğine göre şimdi gelelim kuru fasulyanın faziletlerine değilmi :) anladın sen :cat:
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
bende organizasyona tüm emeği geçenlere teşekkür ederim. çelikatlıyla beraber döndük. yolda sıkıntı yaşamadık. sağ sağlim döndük.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Böyle Kareler görmek nasıl benı heyecanlandırdı. keşke böle organızasyonda bende olabilseydım. ama Makum şehir Uzak.... Ama HONDA mavi üstlü abimizin tişörtü hoşuma gitti bende Hondacıyım sonucta :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Skutır cı çocuk sana da teşekkür ederiz çok çalıştın seviyoruz seni :)
Teşekkür ederim abi sevgiler karşılıklı :rendeer:

Esas senin emeğinede sağlık,az koşturmadın:)

Rica ederim abi ne yaptık ki :)


uğurcum seninde eline ayağına sağlık kardeşim , en az benim kadar terlettim seni kusura bakma asıl ben sana teşekkür ederim :)

Keyifti abi benim için :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631


Uploaded with ImageShack.us

istanbuldan ilk gelen bizlerdik



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

sülalem raat vaziyeti :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

hangimiz yaşlıyız benim aklım karıştı,her gezide daha bi gençleşiyor bu adam :)



Uploaded with ImageShack.us

mekan


Uploaded with ImageShack.us

reşiti zor zapt ettik,sonra problem çıkarmadı



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

komtanım saygılar :)


Uploaded with ImageShack.us

irfanım bi denem arı gibi koşturdu durdu arka planda


Uploaded with ImageShack.us

vay bir zamanların harbitürk'ü seni gördüğüme çok sevindim,



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

katılan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim.sağlıcakla kalın::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Vay be cok guselll bir iftar olmus
irfan abi ye katilamasam dacok tesekkurler
resimleri paylasan arkadaslara da paylasimlari icin
tesekkurler
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Resimlerden gördüğüm kadarıyla süper bir iftar olmuş valla altımda motorum olsa düşünmeden gelirdim ama malesef ki şuanda yok nese artık seneye yapılan iftar şenliğine katılırım bende.İrfan abi ellerine sağlı süper bir organizasyon olmuş:cat: resimlere bakarkan bile canım çekti seneye olan iftar listesinin en başına beni yaz şimdiden :cherry:.Bu arda fotoğrafları yükleyenlerede ayrıca teşekkür ediyorum bizlere o anları yaşattıkları için :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ayağımıza sağlık. Bende çok gelmek istedim fakat kısmet olmadı. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst