- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 415
irfan abi emegin için çok tesekkürler..çok güzel bi iftardıı..pideler harikaydı.
mavi racer li arkadaştan şimdi ayrıldık levent sapagından..sorunsuz geldik benzin akıtma olmadı japon dan sonra.
bende yeni eve vardım..
Çok iyi çok iyi




















