iftar fotoğraflarımızı paylaşalım (4 ağustos cumartesi)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
4 ağustos cumartesi iftar etkinliği gezi ve fotoğraflarımızı burada paylaşabiliriz arkadaşlar :)


şu an bende resim olmadığı için geçen yıldan bir resmle konuyu açıyorum buradan devam edebiliriz :) haydi dökülün resimleri :) sabırsızlanıyorum :)

 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Abi eline sağlık çok güzel ve zevkli bir iftar ve gece oldu. Katılan herkeze saygılar inşallah ilk fırsatta tekrar olur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi eline sağlık çok güzel ve zevkli bir iftar ve gece oldu. Katılan herkeze saygılar inşallah ilk fırsatta tekrar olur.

yavvv mert sölesene b şekerim mustafa kara benim eniştem deyiiii :cherry: alem adamsın valla :) afiyet şeker olsun bunun ilk fırsatı son fırsatı yok artık seneye inşallah :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
irfan abi,organızasyon cok guzeldı,emegıne,yureğıne sağlık. Katılan,çok hoş vakit geçırmemıze vesıle olan herkese de cok tesekkurler =)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Eeee hadi ama merakla bekliyoruz fotoğrafları ve videoları :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sana saygıdan konu açamaz olduk abi o derece yani :cherry:


estağfurullah batuhancım :) saygı hakedenin olmalıdır , ve aslında şunu söyleyebilirim , gerçekten saygınlık kelimesinin altında ağır yükler var , sırtlamayı üstlendiğinde bu değeri haketmek çok uzaklarda değil bence :)

haberleşelim ben şaka yapıyorum yalovaya gelirim , siz gelirsiniz vs. olur bir şeyler sorun değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

irfan seni terlettik biraz,allah razı olsun...pideler harikaydı

coşkun abi tekerinize sağlık güzel bir akşamdı gönül dostlarıyla bir arada olmak herşeye bedeldi gersi teferruat be abi hamama giren terler zaten alışığım ben :) afiyet olsun ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

irfan abi,organızasyon cok guzeldı,emegıne,yureğıne sağlık. Katılan,çok hoş vakit geçırmemıze vesıle olan herkese de cok tesekkurler =)

uğurcum seninde eline ayağına sağlık kardeşim , en az benim kadar terlettim seni kusura bakma asıl ben sana teşekkür ederim :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Asıl İstanbul`dan gelen mavi Racer`li arkadaş eve varabildimi acaba deposunda problem vardı merak ettim.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Asıl İstanbul`dan gelen mavi Racer`li arkadaş eve varabildimi acaba deposunda problem vardı merak ettim.

bende aynı merak içerisindeyim , japon olayı kimin aklına geldiyse iyi etmiş, karbonatla birleşince :) inşallah yolda sıkıntı olmamıştır ..

şaka maka bir yılı geride bıraktık, eksilksiz noksansız gelemeselerde tüm dostlarımız sağ ve salim , zaman çabuk geçiyor anlayamıyor insan inşallah seneye de hep bir arada olabiliriz ,

hepinize hayırlı geceler :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
irfan abi emegin için çok tesekkürler..çok güzel bi iftardıı..pideler harikaydı.
mavi racer li arkadaştan şimdi ayrıldık levent sapagından..sorunsuz geldik benzin akıtma olmadı japon dan sonra.
bende yeni eve vardım..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Güzel bir akşamdı. İrfan abi teşekkür ederiz, bizleri çok güzel ağırladın. Pideler çok çok çok güzeldi. Sağ salim geldik evimize, en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere :rendeer:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Abi yıllardır bize ramazanlarda içli pide diye garip şeyler kakalıyorlarmış senin pideni yedikten sonraki fikrim. Sanırım içine sevgini de kattın :D:D:D.... Abim eline koluna yüreğine sağlık. süper 1 organizasyondu süper 1 geceydi. Katılan abilerimin kardeşlerimin tekerine sağlık umarım herkes kazasız belasız evine sağ sağlim varır. Racer200 lü arkadaşta 1 sıkıntı yaşamadan varmıştır umarım. seneye ramazanı iple çekiyorum :D:D..

Fotoğraflar upload oluyor sabredin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst