Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Abi eline sağlık çok güzel ve zevkli bir iftar ve gece oldu. Katılan herkeze saygılar inşallah ilk fırsatta tekrar olur.
yavvv mert sölesene b şekerim mustafa kara benim eniştem deyiiii :cherry: alem adamsın vallaafiyet şeker olsun bunun ilk fırsatı son fırsatı yok artık seneye inşallah
![]()
Eeee hadi ama merakla bekliyoruz fotoğrafları ve videoları![]()
Abi o değilde bidakine sahur falan mı yapsak :mrgreen: Hem gaz açıp milletide uyandırmış oluruzneyse batuhan arkadaşlar yol yorgunu bu akşamlık idare edelim :cherry: bende turşumsu bir haldeyim hepinize hayırlı sahurlar ben tüyer![]()
Abi o değilde bidakine sahur falan mı yapsak :mrgreen: Hem gaz açıp milletide uyandırmış oluruz![]()
Aç konuyu abi talebe göre ileriki bir tarihte yapalım :cherry:hele bir terimiz kurusun kulağa hoş geliyor :cherry:
Aç konuyu abi talebe göre ileriki bir tarihte yapalım :cherry:
Sana saygıdan konu açamaz olduk abi o derece yani :cherry:aç konuyu heeee :cherry: melmeketin tek askeri benmiyim komutanım :cherry:
Sana saygıdan konu açamaz olduk abi o derece yani :cherry:
irfan seni terlettik biraz,allah razı olsun...pideler harikaydı
irfan abi,organızasyon cok guzeldı,emegıne,yureğıne sağlık. Katılan,çok hoş vakit geçırmemıze vesıle olan herkese de cok tesekkurler =)
Asıl İstanbul`dan gelen mavi Racer`li arkadaş eve varabildimi acaba deposunda problem vardı merak ettim.