yeni motosikletim kawasaki zx636r

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
evet arkadaşlar sonunda çocukluktan beri heves edip istedigim racing motosikletimi aldım.

geçen sene cbf 500 kullandım bir süre sonra sattım. amacım cbr 600f almaktı hatta aldım da fakat binmeden sattım. çünkü masraflıydı.

cbr 600 rr düşünürken 2005 model mavi renk kawasaki zx 636r aldım.

motosikleti istanbuldan aldım ve bugün binerek antalyaya getirdim. yolculuk hem keyifli hemde yorucu oldu. sag bilegim yolda gelirken epey agrıdı. ara ara dinlendim.

yalnız beni şaşırtan durum motosikletin yakıt tüketimi oldu. yaptıgım hesaplamada 100 km de 4.8 lt yakıt tüketim degeri çıktı. yani 700 km lik yolu 150 tl lik benzin ile geldim. açıkcası cbf 500 den daha makul bir tüketimi var.

üzerinde bogazdan itibaren komple akrapovic egsoz var. ve yol buldukça gazladım.

akşam üzeri geldigim için fotograf çekemedim. en kısa zamanda fotolarıda eklerim.

bu arada yolda memur beyler pusu kurmuş. 114 ile radara girdim. 151 lira yazdılar. ufak cc ile o hızda radara girsem zoruma gitmezde bu makina ile hemde aldıgım gün ceza yemem zoruma gitti. cezayı yazana dedim bu motosiklette 6 vites var ve 1. viteste 100 km hızı rahatlıkla geçiyor dedim. yapabilecegim birşey yok dedi. neyse

neyse saglık olsun sag salim geldik sadakamız olsun.

allah herkesin gönlüne göre versin.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlı uğrurlu olsun kazasız kedersiz kullanmak nasib olsuninşallah , şu radara bir ben giremedim çokta mutluyum :cherry: :p
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
hayırlu ugurlu olsun..cezan da gelmiş.nazar kırıldı sanırım :) Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eder inşallah..önemli olan bu
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
8
. cezayı yazana dedim bu motosiklette 6 vites var ve 1. viteste 100 km hızı rahatlıkla geçiyor dedim. yapabilecegim birşey yok dedi. neyse

1.vitesde 100 6. vitesde 600 mü ? :)
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
35
Merhabalar,Süper bir seçim Ben geçen seneki kazadan sonra ss kullanamıyorum çok üzüyor beni.Kawasaki kalitesi tartışılmaz zaten.....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
ss,4 silindir.O nasıl yakıt tüketimi,aşık oluyorum sanırım:D
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hayırlı ve uğurlu olsun. Radara o hızla girersin tabi. Halbuki 200+ hızla geçseydin birşey olmazdı. :)
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
62
Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanın işşallah.

......................................................bu arada yolda memur beyler pusu kurmuş. 114 ile radara girdim. 151 lira yazdılar. ufak cc ile o hızda radara girsem zoruma gitmezde bu makina ile hemde aldıgım gün ceza yemem zoruma gitti. cezayı yazana dedim bu motosiklette 6 vites var ve 1. viteste 100 km hızı rahatlıkla geçiyor dedim. yapabilecegim birşey yok dedi................

Böylece 6 vitesinizin yanında değişik devir seçenekleriniz olduğunuda öğrenmiş oldunuz :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
120 ile gidersen az yakar tabi.
Motora alis azcik ondan sonra hesapla bakalim ne kadar yakiyo.:mrgreen:
Sonra gel supersport topigine agla bizle beraber bi depoyla 100km gidemiyorum diye.:p
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
cok guzel secım benımde en sevdıgım kasalardan bırı 2005 ama 4,8 lt cok guzel ya ben 7,5 8 lıtrenın altına ınemıyorum valla (şehiriçi) neyse hayırlı olsun kazasız belasız surusler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst