- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar sonunda çocukluktan beri heves edip istedigim racing motosikletimi aldım.
geçen sene cbf 500 kullandım bir süre sonra sattım. amacım cbr 600f almaktı hatta aldım da fakat binmeden sattım. çünkü masraflıydı.
cbr 600 rr düşünürken 2005 model mavi renk kawasaki zx 636r aldım.
motosikleti istanbuldan aldım ve bugün binerek antalyaya getirdim. yolculuk hem keyifli hemde yorucu oldu. sag bilegim yolda gelirken epey agrıdı. ara ara dinlendim.
yalnız beni şaşırtan durum motosikletin yakıt tüketimi oldu. yaptıgım hesaplamada 100 km de 4.8 lt yakıt tüketim degeri çıktı. yani 700 km lik yolu 150 tl lik benzin ile geldim. açıkcası cbf 500 den daha makul bir tüketimi var.
üzerinde bogazdan itibaren komple akrapovic egsoz var. ve yol buldukça gazladım.
akşam üzeri geldigim için fotograf çekemedim. en kısa zamanda fotolarıda eklerim.
bu arada yolda memur beyler pusu kurmuş. 114 ile radara girdim. 151 lira yazdılar. ufak cc ile o hızda radara girsem zoruma gitmezde bu makina ile hemde aldıgım gün ceza yemem zoruma gitti. cezayı yazana dedim bu motosiklette 6 vites var ve 1. viteste 100 km hızı rahatlıkla geçiyor dedim. yapabilecegim birşey yok dedi. neyse
neyse saglık olsun sag salim geldik sadakamız olsun.
allah herkesin gönlüne göre versin.
geçen sene cbf 500 kullandım bir süre sonra sattım. amacım cbr 600f almaktı hatta aldım da fakat binmeden sattım. çünkü masraflıydı.
cbr 600 rr düşünürken 2005 model mavi renk kawasaki zx 636r aldım.
motosikleti istanbuldan aldım ve bugün binerek antalyaya getirdim. yolculuk hem keyifli hemde yorucu oldu. sag bilegim yolda gelirken epey agrıdı. ara ara dinlendim.
yalnız beni şaşırtan durum motosikletin yakıt tüketimi oldu. yaptıgım hesaplamada 100 km de 4.8 lt yakıt tüketim degeri çıktı. yani 700 km lik yolu 150 tl lik benzin ile geldim. açıkcası cbf 500 den daha makul bir tüketimi var.
üzerinde bogazdan itibaren komple akrapovic egsoz var. ve yol buldukça gazladım.
akşam üzeri geldigim için fotograf çekemedim. en kısa zamanda fotolarıda eklerim.
bu arada yolda memur beyler pusu kurmuş. 114 ile radara girdim. 151 lira yazdılar. ufak cc ile o hızda radara girsem zoruma gitmezde bu makina ile hemde aldıgım gün ceza yemem zoruma gitti. cezayı yazana dedim bu motosiklette 6 vites var ve 1. viteste 100 km hızı rahatlıkla geçiyor dedim. yapabilecegim birşey yok dedi. neyse
neyse saglık olsun sag salim geldik sadakamız olsun.
allah herkesin gönlüne göre versin.