Köprü trafiği motosiklet aldırdı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Haliç Köprüsü’nün bakıma girdiği son bir ay içinde motosiklet satışlarında yüzde 5 oranında artış kaydedildi. sahibinden.com verilerine göre satılık motosiklet ilanlarının görüntülenme oranı ise yüzde 40 yükseldi.

18 Haziran’da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Haliç Köprüsü’nde başlayan bakım çalışmaları nedeniyle trafikte uzun saatler geçiren İstanbullular alternatif ulaşım yöntemlerine ilgi göstermeye başladı.

Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com’un verilerine göre, bakım çalışmalarının başladığı günden bu yana, motosiklet satışlarında yüzde 5 oranında artış kaydedildi.

Ocak ayından bu yana satılık motosiklet ilanlarının incelemesinde yüzde 120 oranında artışın görüldüğü sahibinden.com’da, köprülerin bakıma gireceği haberlerinin ilk olarak yayınlandığı günlerde ise ilanların incelenme oranı yüzde 40 oranında artış gösterdi.

Kaynak: Cnnturk
 

Ekli dosyalar

  • koprutrafigi2012.jpg
    koprutrafigi2012.jpg
    42.5 KB · Görüntüleme: 15,876
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
köprüye gerek yok,şehir içindeki trafiketen dolayı babamda motor mu alsam diyo:)

fatih vatan caddesi başakşehir arası her akşam felç:)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
üzülüyorum, büyükşehirlerdeki trafik durumuna , Muğla merkezde toplam 10 tane trafik lambası vardır birde Dolmuş yok , motosiklet kullanıcı için harika ötesi :queen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Trafikte motor da eziyet oluyor. Sol bileğim debriyajı sıkıp bırakmaktan kas yaptı. Fan durmaksızın çalışıyor, motordan gelen sıcaklık pantolona rağmen bacaklarımı yakıyor. En sağdaki dar aralıktan geçerken dizliklerim bariyerlere sürtüyor bazen, dizlikler haşat. Motorumun gidonu çok geniş olduğundan ister istemez bazen araçların aynalarına dokunuyorum, kimbilir ne küfür ediyorlardır. Bıktım bu şehirden de trafiğinden de.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Evet evet bende bu trafikten daralıp motosiklet alanlardanım sanırım. Kurban olayım trabzondaki trafiğe :p günde yarım saat, oda 5-6 gibi :)
10 gün trafik gördüm beynim sulandı.yarın alıyorum yeni motoru, bu kadar ara yeter :bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
istanbul'da artık, trafik sıkıştığında motor bile ilerleyemiyor. üç şeritli yola bir anda beş sıra araba sıkıştı mı, aralarında motor geçecek yer kalmıyor.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
ben de onu diyecektim. istanbuldaki trafiğe motor da çözüm değil ki. aslında motor şeridi çözüm olabilir diyecem ama o da zor istanbula. asıl motosiklet satışlarındaki artışı o zaman görebiliriz.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Bu kadar trafiğe,köprü bakımına ve köprülerin ücretsiz olmasına rağmen sahibinden'de motosiklet satışında sadece %5 artış olmuş...
Ver allahım ver daha çok trafik ver,millet banamısın demez gene arabasında gider,toplu taşıma araçları balık istifini geçer,artık preslenmiş şekilde gider,belki bi %2-3 daha artar.
Araçların ve koca hacimli jiplerin yolda rölentideyken harcadıkları benzine onların adına ben acıyorum.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
emniyet şeridini motoskletlerde kullanması gerekir sonuçta acil bi durum olduğunda hemen yanaşabilip emniyet şeridini tekrar açabilirler
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
özellikle istanbul için , bir gün gelecek herkez motosiklete binecek diyorum bana kimse inanmıyor :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
emniyet şeridini motoskletlerde kullanması gerekir sonuçta acil bi durum olduğunda hemen yanaşabilip emniyet şeridini tekrar açabilirler
ben motorumu satmadan önce kullanıyordum sağolsun polisler (seneyeki meslektaşlarım) dert etmediği için bi şekilde kurtuluyosun traifkten :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emniyet şeridini motoskletlerde kullanması gerekir sonuçta acil bi durum olduğunda hemen yanaşabilip emniyet şeridini tekrar açabilirler

Her ne kadar yasal olmasa da göz yumulduğu için motosikletler emniyet şeridini kullanıyor zaten ama asıl trafiğin olduğu avrupa yakası E-5'de bu emniyet şeridinden yok. İngiltere'nin tercihli yolları (otobüs yolu) motosikletlere açması gibi metrobüs yolu motosikletlere açılabilir. Ama muhtemelen duraklarda beklemek istemeyen, otobüsleri sollamaya çalışan motosiklet sürücüleri nedeniyle çok kaza olur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
istanbul'da artık, trafik sıkıştığında motor bile ilerleyemiyor. üç şeritli yola bir anda beş sıra araba sıkıştı mı, aralarında motor geçecek yer kalmıyor.

ona çözümü ben yapacağım önümüzdeki yazın başında inşallah :cherry:



 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Bugün Hasanpaşa'dan Tophane'ye tam 22 dakikada sakin bir sürüş ile gittik. Emniyet şeridine göz yummaları çok rahatlatıyor. Eğer arabalı olsaydım en az 2 saatimi harcayacaktım. Dönüşte aynı şekildeydi. Toplamda 3 saatten fazla bir süre kazanmış oldum. İnsanlar hala niye bu kadar ısrar ediyorlar anlamıyorum. Herkes motosiklet kullanamaz tamam ama %20'si bile kullansa trafik çok rahatlar. Toplu taşıma diyorlar. Bir ülkede ray sistemi gelişmemişse toplu taşıma falan da olmaz. O saçma sapan otobüslerde insan gitmek istemiyor haliyle, haklılar da. 250 cc bir scooter herkesin işini rahatlıkla görür İstanbul'da. Hele ki otoyola çıkmıyorsa kişi 125 lik bile mükemmel olur. Bir kere tadını alsalar bırakamayacaklar. 125 cc bir motosikletin yıllık benzin dahil tüm masrafları bindikleri arabaya bir ay harcadıklarıyla eş değer. Ama bunu birilerinin medya aracılığı ile anlatması lazım. Geçenlerde "Motosiklete binmemek aptallık" diye afişler asılmıştı MOTED tarafından. Bu gibi tanıtımların çoğalması lazım. Safir'de miydi hatırlamıyorum ama "Bu yazıyı okuyorsanız trafiktesiniz, motosiklet alın" gibi bir yazı vardı. Bunlar çok etkili aslında ve artırılmalı diye düşünüyorum. Velhasıl inşallah motosiklet ve scooter kullanıcı sayısı hızla yükselir..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bugün Hasanpaşa'dan Tophane'ye tam 22 dakikada sakin bir sürüş ile gittik. Emniyet şeridine göz yummaları çok rahatlatıyor. Eğer arabalı olsaydım en az 2 saatimi harcayacaktım. Dönüşte aynı şekildeydi. Toplamda 3 saatten fazla bir süre kazanmış oldum. İnsanlar hala niye bu kadar ısrar ediyorlar anlamıyorum. Herkes motosiklet kullanamaz tamam ama %20'si bile kullansa trafik çok rahatlar. Toplu taşıma diyorlar. Bir ülkede ray sistemi gelişmemişse toplu taşıma falan da olmaz. O saçma sapan otobüslerde insan gitmek istemiyor haliyle, haklılar da. 250 cc bir scooter herkesin işini rahatlıkla görür İstanbul'da. Hele ki otoyola çıkmıyorsa kişi 125 lik bile mükemmel olur. Bir kere tadını alsalar bırakamayacaklar. 125 cc bir motosikletin yıllık benzin dahil tüm masrafları bindikleri arabaya bir ay harcadıklarıyla eş değer. Ama bunu birilerinin medya aracılığı ile anlatması lazım. Geçenlerde "Motosiklete binmemek aptallık" diye afişler asılmıştı MOTED tarafından. Bu gibi tanıtımların çoğalması lazım. Safir'de miydi hatırlamıyorum ama "Bu yazıyı okuyorsanız trafiktesiniz, motosiklet alın" gibi bir yazı vardı. Bunlar çok etkili aslında ve artırılmalı diye düşünüyorum. Velhasıl inşallah motosiklet ve scooter kullanıcı sayısı hızla yükselir..

reşitcim bizim insanımız yumurta sıkışmadıkça anlamaz :cherry: artık otomobil sahibi olmak, bundan 20 yıl evvel buzdolabı sahibi olmaktan çok çok daha kolay :)

ben çamaşır makinası almak için araya patronumu referans tanıdık gösterip , 2 tanede kefil ile çamaşır nakinası almıştım ciddiyim maytap geçmiyorum ,

şimdi borcun harcın yoksa ve düzenli bir maaşın varsa araba almak sorun değil :)

eeeeee ne oldu şimdi ? zaten lüksü rahat yaşamı , varolanı sonuna kadar tüketen teknolojiyi seven milletiz vesselam , her ailede bir otomobil var, bankalar çatır çatır kredi dağıtıyor :) ve artık durum şuna doğru yol almakta , 1 ailede 5 kişi var ise babada ayrı, anada ayrı, çocuklarda ayrı araba olacak böyler giderse eeee sonra ????


yollara çıkmak istemeyeceğiz çünki yollar bize yetmeyecek özelliklede şehir içleri yavvv herşeyi geçtim arkadaş deniz olsa bu kadar arabaya dayanmaz şu benzin 5 liraya 10 liraya çıkmazmı çıkar elbet :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
3 değil 5 tane köprü olsa gene boş.. 40 derece sıcakta beklerken de, feribota 400 lira para verirken de, en pahalı akaryakıtı paşa paşa kullanırken de akıllanacağı yok bu milletin.. Bekleyin 3. köprü yapılsın bakalım, yolunu 2 saat uzatıp ordan geçecek misin? Böyle başa böyle tarak diyorum. Motosiklet satışının eser miktarda artması mevsimlik olay, yoksa; aaa köprüden geçemedim, gideyim bir motor alayım da hemen işe yetişeyim.. Yok böyle bir olay... Kışın çok ağır hava şartlarında 15 kilometre yolu 3 saatte gelince kafayı çizmiştim 3 günlüğüne.. Her gün 4-5 saatini yolda geçirenlerde zaten düşünebilecek beyin falan kalmadığını görüyoruz. Geçemedikleri köprü beleş oldu diye seviniyorlar, tek kale maç falan oynuyorlar... Beter olun beter...
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
özellikle istanbul için , bir gün gelecek herkez motosiklete binecek diyorum bana kimse inanmıyor :)
bu yoruma %10000000 katılıyorum aynısını bende herkese söylüyorum.Tahmini değerim 30 yıl sonra.30 yıl sonra herkes motorun rahatlığını, kolaylığını, zevkini anlıyacak.
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
Ben yaklaşık 5 yıl evvel motosiklet kullanmaya başladım. Öncesinde İstanbul'da arabayla yaşamımı nasıl sürdürüyormuşum hayret ediyorum:) Şimdi de iyi ki motor kullanıyorum ve şükür ki bu ayrıcalığa ve yeteneğe sahibim diyorum..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ben yaklaşık 5 yıl evvel motosiklet kullanmaya başladım. Öncesinde İstanbul'da arabayla yaşamımı nasıl sürdürüyormuşum hayret ediyorum:) Şimdi de iyi ki motor kullanıyorum ve şükür ki bu ayrıcalığa ve yeteneğe sahibim diyorum..

ben yılın sadece bir kaç günü istanbula giderim :) işim çıkmadıkça şayet gideceksem motosikletle gitmeye çalışırım , eğer bir şeyler getirmem icab ediyorsa genelde beşikteş emimnönü yada karaköye geçerim bana göre tam bir muamma :) yada ben terz zamanlara denk geliyorum ,

arkadaşın biri yavvv irfan senin araba az yakıyor seninkiyle gidip karaköyden müzik aletlri var alıp gelelim dedi :) bende kusura bakma benim arabam anayolda az yakıyor deyip anında sıvıştım eş dost hatrına bile çekilmez o trafik :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
reşitcim bizim insanımız yumurta sıkışmadıkça anlamaz :cherry: artık otomobil sahibi olmak, bundan 20 yıl evvel buzdolabı sahibi olmaktan çok çok daha kolay :)

ben çamaşır makinası almak için araya patronumu referans tanıdık gösterip , 2 tanede kefil ile çamaşır nakinası almıştım ciddiyim maytap geçmiyorum ,

şimdi borcun harcın yoksa ve düzenli bir maaşın varsa araba almak sorun değil :)

eeeeee ne oldu şimdi ? zaten lüksü rahat yaşamı , varolanı sonuna kadar tüketen teknolojiyi seven milletiz vesselam , her ailede bir otomobil var, bankalar çatır çatır kredi dağıtıyor :) ve artık durum şuna doğru yol almakta , 1 ailede 5 kişi var ise babada ayrı, anada ayrı, çocuklarda ayrı araba olacak böyler giderse eeee sonra ????


yollara çıkmak istemeyeceğiz çünki yollar bize yetmeyecek özelliklede şehir içleri yavvv herşeyi geçtim arkadaş deniz olsa bu kadar arabaya dayanmaz şu benzin 5 liraya 10 liraya çıkmazmı çıkar elbet :)

Ben de 94 de buzdolabı almak için arçelik bayisine gittiğimde benden evi olan kefil istemişti. :) Evinin tapusuyla beraber kefili bayiye götürmüştüm... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst