Köprü trafiği motosiklet aldırdı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
İstanbul da durum tabii çok daha kötü ama Ankarada da trafikten bıktım artık. Bu millet bu kadar parayı nasıl buluyorda araba alıyor hiç anlamam, trafikde ki arabaların %60-70 civarı 5 seneden eski değil. Üstelik bu arabalar çok pahalı, Avrupa ile karşılaştırın ne kadar çok para verdiğimizi anlarsınız. Avrupa da 2-3 bin euro alan bi vatandaş, 15 bin euro civarına güzel bir aile arabası alabiliyor, bizim ülkemizde 2-3 bin lira alan adam gidip 70 bin liralık araba alıyor. Matematik'den biraz anlayan hesabı yapabilir, yaklaşık 4 kat daha fazla para veriyoruz arabalara. Peki bu satışları etkiliyor mu, tabii ki hayır, her taraf yeni ve lüks arabalarla dolu. Üstelik bir evde 2 araba felan var, sonra trafik den şikayet ediyoruz. Zor işler...
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
İstanbul'da motor kullandığım yaklaşık 3 ay sonunda anlamıştım ki ; değil otomobil kullanmak , yüksek cc'li ağır motosikletler bile fazla geliyor o trafiğe ilerleyemiyorsunuz 3. vitesten öteye gidemiyorsunuz hep bir karmaşa tampon tampona trafik sinirli sürücüler bıkkın sabırsız insanlar, en güzeli ufak bir scooter ya da olmadı maxi scooter alıp kullanmak.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
o yaz geldiği için olmasın:mrgreen:

ne bekliyordunuz

ayrıca kimse motosiklet aşkı içinde olmadan trafik sıkışık diye motor almaz bu koca bir yalan
millet motora ne kadar ön yargılı biliyorsunuz .çocukluktan beri motor sürdüğüm halde istanbulda ben motor sürmedim korkupta
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Askerden önce motordan nefret ederdim gereksiz ölüm makinası derdim aynı kafada olsam ben yinede motor almazdim taaki bir arkadaşım şu Mz 251, sende 2 hafta kalsın köye gidecem istersen bin diyene kadar ulan nerden bindim inemedim 10 senedir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst