- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,440
İstanbul da durum tabii çok daha kötü ama Ankarada da trafikten bıktım artık. Bu millet bu kadar parayı nasıl buluyorda araba alıyor hiç anlamam, trafikde ki arabaların %60-70 civarı 5 seneden eski değil. Üstelik bu arabalar çok pahalı, Avrupa ile karşılaştırın ne kadar çok para verdiğimizi anlarsınız. Avrupa da 2-3 bin euro alan bi vatandaş, 15 bin euro civarına güzel bir aile arabası alabiliyor, bizim ülkemizde 2-3 bin lira alan adam gidip 70 bin liralık araba alıyor. Matematik'den biraz anlayan hesabı yapabilir, yaklaşık 4 kat daha fazla para veriyoruz arabalara. Peki bu satışları etkiliyor mu, tabii ki hayır, her taraf yeni ve lüks arabalarla dolu. Üstelik bir evde 2 araba felan var, sonra trafik den şikayet ediyoruz. Zor işler...