Buda son video. Çok sallantılı.
http://www.youtube.com/watch?v=XIcsZmG1Rdk
[YT]XIcsZmG1Rdk[/YT]
blog girdisi http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/07/gidon-kamera-aparatlar-ve-deneme-video.html
ve şu konuda yardımcı olabilecek varsa sevinirim http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/105394-gidon-depo-ustu-kamera-tutacaklari-hakkinda.html
teşekkür ederim Mehmet hocam.
Sizin motorları ben çok merak ediyorum. Eğer bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim...