RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
200cc motor enjeksiyonlular hariç 3,5 litrenin altında yakması zor. Çok ısrar edersen yolda az yaksın diye 3 litre yakar. Şuda bir gerçekki daha az yaksın diyorsan 200 cc almanın mantığı nerde.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Syanur bilmiyorum parça fiyatını.

Bayiye gittiğimde sorayım ;)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sana zahmet, aslında internette olması lazım sitede ama kesin koymamışlardır...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
14
motosiklette titreşim yok ben bayiiye gittiğimde çalıştırtmıştım ama ileride nasıl olur gidişi nasıl olur yüksek hızda ok gibi mi gider sağa sola mı gider bilmiyom artık ???
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok daha rodaj bitmedi. 700 küsür km lerdeyim 1500 den sonra hepsini yazacağım ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün "Castrol Power 1" 15/40 yağ koydum motora. daha rahatlamış gibi hissettim motoru.

Servisteki usta kaliteli yağ koymuyorlar dedi, Bu yağ 4000 km ye kadar gider dedi.

25 TL ye aldım. Kendim serviste değiştirdim. Başka da para vermedim.

Bu akşama inş. 800 km ye kadar olanları resimlerle beraber detaylı olarak yazacağım ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzos Çalışması

Merhaba Arkadaşlar.

Egzos daki Euro 3 emisyon için konulan bölümün iptalini yaptık. Maliyet ; 8 TL Mat siyah sprey boya + 90 TL işçilik.

Amaç; Motorun daha az hararetle çalışmasını sağlamak, titreşimi bir nebze olsun hafifletmek ve Çekiş gücünü yükseltmek.

Sonuç;
Sesi az da olsa değişti. Mukavemet azaldığı için motor rahatladı ve Çekiş gücü arttı ;)

blog girdisi : http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/07/egzos-calsmas.html

IMAG0226.jpg


IMAG0227.jpg


resimlerin devamı http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/07/egzos-calsmas.html


herkese yapmasını tavsiye etmiyorum. sadece ben kendim yaptığım için paylaşayım dedim. Bu işlemi yaptıktan sonra meydana gelebilecek durumlardan dolayı sorumlu değilim...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
çok güzel bir inceleme olmuş, belgesel tadında , ellerin dert görmesin . bende mondi ile 1000de aynısı yapayım ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim Mehmet hocam.

Sizin motorları ben çok merak ediyorum. Eğer bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
teşekkür ederim Mehmet hocam.

Sizin motorları ben çok merak ediyorum. Eğer bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim...

yakıt tüketimi konusunda bi süpriz bekliyorum , geçen topiktede paylaştımda 100kmde 2 lt gibi bir rakam çıktı :cyclopsan , onu doğrulamasını yapayım , birde kaza yaptım biliyorsun , öncesi ve sonrasını filan paylaşacağım artık
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet biliyorum, geçmiş olsun ;) gösterge paneli çok pahalıydı sanırım.

100 km de 2 litre demek koş hemen al demek :)

doğrulamayı GPS li telefonla felan yapman lazım. 100 km gidip gitmediğine dair ;)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
slm arkadaşlar rks 150 alınır mı yedek parça olsun son hız olsun ve özellikle özellikle titreşim ve yakıt nasıl acaba ?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst