Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Biraz daha konuşsanız neler öğreneceğim maşallah bayağı bilgi kirliliği oluşmuş sizde :) Tabloda 10/40 kaç derece gösteriyor güzel bakın derim. İyi forumlar :)

CB kullanma kılavuzunda da bir tablo var, 20-30 derece aralığından sonra 10-40 gösteriyor. İlla Kullanma kılavuzuna uaycağım derseniz bu havalarda 10-40 kullanmanız gerekiyor.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
hafta sonu kafama nerden estiyse spil dağına çıktım makina hakikaten torklu dik yokuşlar 3. viteste 40 la rahat rahat çıktım.Ha daha hızlıda çıkılır ama o yolda hız yapmak direk ölüme davetiye olur gitmeyenlerede gitmelerini tavsiye ediyorum...Şu yaz sıcaklarında o kadar serinki anlatamam millet yün ceketler giyiyordu o derece serin :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hafta sonu kafama nerden estiyse spil dağına çıktım makina hakikaten torklu dik yokuşlar 3. viteste 40 la rahat rahat çıktım.Ha daha hızlıda çıkılır ama o yolda hız yapmak direk ölüme davetiye olur gitmeyenlerede gitmelerini tavsiye ediyorum...Şu yaz sıcaklarında o kadar serinki anlatamam millet yün ceketler giyiyordu o derece serin :mrgreen:

fotoğraf paylaşırsak bizde serinlemiş oluruz:)bende tatilde yaylalara çıkmak istiyorum serinlemek ve oksijen için..
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
fotoğraf paylaşırsak bizde serinlemiş oluruz:)bende tatilde yaylalara çıkmak istiyorum serinlemek ve oksijen için..

öyle ani bir kararla gittimki tek bir kare bile çekmeden geldim çünkü makinem yanımda değildi ayrıca tek başıma gittim... :) önceki mesajımda da dediğim gibi hakkaten foto çekme özürlüyüm :queen: itiraf ediyorum...
Yakın zamanda tekrar bu sefer arkadaşla gitme durumu var hatta izmir tarafından çıkıp manisa tarafından iniş yapıcaz arkadaş bol bol foto çeker bende paylaşırım inşallah :wiinkk:
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Arkadaşlar merak ettimde kaç kilometredesiniz ?

Benim dün itibariyle 2.000 km doldu.Hatta çok kısa sürede bunun 2 katına çıkma durumu var biraz uzun geziler düşünüyorumda...Bakalım kısmetse çok yakında 4 5 binleri deviricem :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
arkadasım japon motordan aldım her hafta alanyadaki servisten gelip burda bakım yapıyolar dedi bana ama bakıcaz artık
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
inzel keske satmayaydın ya ama sende motor cokmus galiba bi yazında öyle okudum sanırsam
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
yetmiyorrr arkadaşlar arkadaşta cbf250 vardı onunla 200 km yol yaptıktan sonra cb125e gitmiyorrrr
arkadaş sattı motoru ama hala bende hevesi kaldı cbf 250 lere de bakıyorum temiz yok gibi hepsi30000 i devirmiş temizlerde 7000 lira civarında
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tamam ürün pek kaliteli değil, ama 1. kalite ürünlerlede aynı fiyata değil. 3.350'lilere alanlar vardı bu motoru. Yeni nesil Çin motorları ayarında sadece.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
3. dünya ülkesine 3. kalite ürünleri 1. kalite fiyatlarla sunan bir firmayı koşulsuz savunmaya devam edin o zaman bakalım. Küçük cc'lerde Honda'nın çinlilerden bir farkı kalmamıştır, en azından türkiyeye gelen mallar böyle.

bunu de bana tamam diyim ben buna itiraz edicek kadar da gözü kapalı bişeyi savunmuyorum,sadece bu tavırlar hoşuma gitmiyo evet arkadaş cb serisinin belkide en berbat motoru cb 110,125,150 serisi var hondanın cb 150yi getirse ne apache ne ybr ne cbf kalır..ben bu motoru 3.750ye aldım herşey dahil ve o paranın karşılığını aldığımı söylüyorum...aynı motor mondial drift bana göre muadili 3300 aradaki farka baktım araştırdım mondial almam dedim çünkü bundan öncede cbf kullandım onun hakkında da atıp tutanlar çoktu ne oldu herkeste cbf...evet cb cbf gibi değil eksileri olduğu gibi bana göre artılarıda var,fırsat kollar gibi eleştiriler mide bulandırıcı oluyor...al cbyi al senin motorunu detaylı karşılarştır ölç tart burda paylaş eyvallah diyelim ama bu tavır beni rahatsız ediyor...

ben honda fanatiği değilim yamaha bu motoru çıkarsaydı bu fiyata onu alırdım...kendim düşündüm taşındım denedim karar verdim aldım...

cbfde yağ yakıyodu ki cbnin daha yağ yaktığını ölçmedim kendi motorumda,cbfle 950 km gezi yaptım hiçbi sorun yoktu ama millet konuşuyo...

inzelin dediği gibi ybr,4.500 herşey dahil cbf desen uçmuş apache 4400 fiyat sordum almak için değil sadece sormuştum cb almadan önce...cb herşey dahil 3.750 bundan düşük fiyata bile alanlar oldu,hondanın bi yanlışı fiyatı arttırıyo tutuldukca bu yanlış bi hareket bence...

tekrar söylüyorum cbften sonra tüh keşke almsaydım demedim cb için...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bende epey bi süre hiç etkilenmedim bu durumdan, forumda benden daha eskiler takılıp şakalaşıyorlar gibi gelmişti başta. Sonra baktım yeni kayıt olmuş bi arkadaşımız kararsızlık yaşıyor gelen cevaplarda olumlu olumsuz bilgi yok, genelde şu şekilde :)

Honda motor değil, 115 dediimi tıkanıyormuş ( commuter ne demekse onlar için :) ), markaya para verirsin boşa ( ben 3350 alırken yorumu yapan arkadaşın motoru 125cc 4300 TL :) ) biyerden sonra komik gelmemeye başladı

He şahsım adına değil, kim ne derse desin ben kararımı verene kadar yeteri kadar araştırdım zaten. Yeni başlayan biri olarak bana, motosiklet nedir, trafikte nasıl bi yeri vardır, vites denge koordinasyonu nasıl tecrube edilir butür başlangıç detayları.

Şimdi 2. el YBR al diyenler oldu örnek bu olduğu için marka veriyorum, debriyaj teli elimde mi kalacak, muayenesi nezaman acaba, zincir dişli ... daha gidermi gitmezmi,

biyerde kalıcam allah allah ne oldu acaba sahibi nasıl kullandı ki kaldım diye aklıma takılacağına ki zaten motosikletin "m" sini bilmem etmem direk herşeyi eski sahibine yorardım kesin.

Commuter başlıklarını tek tek okudum %80 rodajda bile son sürat deniyor, gazı açtım tıkanmadı öyle zorladım tık demedi ... ... :) Honda titriyor diyenler oldu 2-3 konu geziyorum aynı kişi param olsa Apache alıcam diyor.

Konuşmak için konuşanların varolduğunu görünce, dedim ben cilli gibi "0" km Honda alayım, yoluma bakayım :)

Araştırdım ettim bir de fiyatı gördüm mendili aldım halay çektim :santa: Resmen Honda bana hemen hemen aynı malı, hatta daha az yakıt harcayan, kıvrak atik olan, deposu dolgun duran, farı marı süper işini yapan... bi motosiklet sattı,

yanında cebime de 1000 TL para koydu gibi bi hisle aldım açıkçası. Commuter den beklediğimi fazlasıyla da aldım. Önceden hiç motosiklet kullanmamış biri olarak sadece ürün olarak değerlendiriyorum motosiklet değil, 4600 TL laptop aldım,

işimi yaparken ısınıp kapanıyor, 3350 TL motosiklet aldım artçılı, çantalı durmadan kaçkez 250-300 km yol yaptım, ne ısındı ne kapandı. Bana eyvallah parasının hakkını veriyor dedirtti.

Satmayı düşünerek almadım, koşullarım elverirse NC 700 serisine merak sardım ama daha 10-15000 km tecrube etmeden düşünmüyorum. O gün geldiğinde bembeyaz şehir içi yakıt koklayanımı satmadan bi abi getirmek çok iyi olur.

Arkadaşlarım ehliyet almaya başladı, ne şikayetin olursa olsun razıyız bizde bununla öğrenelim, plaka ruhsat uğraştırma bizi diyorlar :) yedirtmem size diyorum. 1 ( bir) tanecik şikayetim olsa inanın direk satarım onlara :) ama yok arkadaş yok !!!

Bu tür konuşmak için konuşanlara sadece bir kez cevap yazdım http://www.motosiklet.net/forum/mar...isi-olan-arkadaslar-yardim-8.html#post2761844

ama ne dediğimi anlamaya bile çalışmadılar, şaşırmadım da zaten pek :) Sağlıcakla kalın Honda CB severler :)
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
117
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CB almaya gittim, Wave alıp çıktım ama bu tarz ile ilgili bir mesele.. Neyse şimdi konuyu bulandırmayayım..

Evet CB 1. kalite bir alet değil hatta YBR de kalitesinde de değil ama Çin falan da değil canım.. Ne kadar ekmek o kadar köfte diyen bir alet.. Amacım kimseye laf sokmak değil, şunun için söylüyorum: ADAM ÇİN'E BİNECEĞİNE EN AZINDAN CB'YE BİNSİN!!!

Yıllarca Çinler'i kakaladılar millete hurdalıklar Çin motoru dolu.. İyi bir bakımla CB'nin en az 50 bin gideceğini düşünüyorum ku sitede şu an bile 10 bini deviren kullanıcılar var...

Son sözüm de Honda'ya: ENJEKSİYONLU CBF'LERİ İNGİLTERE'DE SATIYORSUN DA NİYE TÜRKİYE'YE GETİRMİYORSUN??

İyi akşamlar cümleten..
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
6
arkadaslar zıncırı kac kmde yaglamamız gerekıyor ve nasıl bı yag kullanmalıyım sprey olnalar var hangısını onerırsınız yardımcı olursanız svınırım
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ortalama 500 km'de bir yağlayın. 1000 km'de bir de yağlamadan önce zinciri güzelce temizleyip yağ kalıntılarından arındırın.
Eğer kullandığınız bölgede; toz, toprak, yağmur, çamur çoksa bu süre daha da kısalır.
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
kim ne derse desin motor süper gösterişi var bide temiz kullandınmı senelerce binersin bugün pasta cila cektim pırıl pırıl yanıyor.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst