- Katılım
- 5 Nis 2012
- Mesajlar
- 283
merhaba bende bugün kadıköydeki bayisinde duke 200 ü gördüm. çok güzel ama üzrine binince selesi hiç rahat değil. çok sert. bunun bi çözümü varmı diye sordum fakat çözüm yokmuş. bu sele ile 10 km sonra felç olur insan. sele hariç harika makina. yaz sonu tvs apachimi satıp duke 200 almayı düşünüyorum. suzuki inazuma ve sym wolf da aklımda. sym wolf çok daha rahat ve uzun yolda yormayacak bi makina. inazumada gelsin bakalım nasıl bişey. hayırlısı.