KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
merhaba bende bugün kadıköydeki bayisinde duke 200 ü gördüm. çok güzel ama üzrine binince selesi hiç rahat değil. çok sert. bunun bi çözümü varmı diye sordum fakat çözüm yokmuş. bu sele ile 10 km sonra felç olur insan. sele hariç harika makina. yaz sonu tvs apachimi satıp duke 200 almayı düşünüyorum. suzuki inazuma ve sym wolf da aklımda. sym wolf çok daha rahat ve uzun yolda yormayacak bi makina. inazumada gelsin bakalım nasıl bişey. hayırlısı.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
istanbul'dan datça'ya ktm 200 duke ile geldim. akhisardan itibaren kıçımda oluşan ağrı yüzünden sık sık mola vermek zorunda kaldım. selesinin sertliğine bir çözüm bulmam lazım. sanırım benim motorda speed limiter var. 139'a geldiğimde gaz kesti. devir saatine baktığımda biraz daha hızlanabilecek gibi görünüyordu ama aniden gazı kapadı. tehlikeli olabileceğini düşünüp tekrar denemedim. buradan da fethiye'ye doğru devam edecem. selesi hariç bir zorluk yaşamadım. şöyle bir sorun yaşıyorum; bu motor istanbul dışında infial yaratıyor. nerede park etsem, motorun başına 4-5 kişi toplanıyor. üzerine binenler, fotoğrafını çekenler vs. üzerinde 200 yazmasına rağmen 200lük olduğunu duyunca şaşırıyorlar. 200lük motorla bu seyahati yapabilmeme daha çok şaşırıyorlar. off-road'a da, kuma da girdim. rahatsız olması bir yana, saplanma, kayma falan yaşamadım. her yolda gidiyor.

Bu speed limitör konusu henüz açılığıga kavuşmadı.

Aslında son sürat denemeden hız limitörmü yoksa devir kesicimi olduğunu son sürat yapmadan anlamanız münkün

6. vites 5 bin devirde gitti hıza bakın(örn. 60km/s) ve bunu oran-orantıyla 11bin devirde(kesici burası biliyorum) yapabileceği hızı hesaplamanız yeterli...

60 yaparsa 11 binde 132 yapması, 65 yaparsa 143 km yapması gerekir.

Eğer 5 bin devirde 64 civarı birşey yapıyorsa vites oranlarının izin verdiği sürat 139 dur ki benim tahminim bu yönde...
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
Bu speed limitör konusu henüz açılığıga kavuşmadı.

Aslında son sürat denemeden hız limitörmü yoksa devir kesicimi olduğunu son sürat yapmadan anlamanız münkün

6. vites 5 bin devirde gitti hıza bakın(örn. 60km/s) ve bunu oran-orantıyla 11bin devirde(kesici burası biliyorum) yapabileceği hızı hesaplamanız yeterli...

60 yaparsa 11 binde 132 yapması, 65 yaparsa 143 km yapması gerekir.

Eğer 5 bin devirde 64 civarı birşey yapıyorsa vites oranlarının izin verdiği sürat 139 dur ki benim tahminim bu yönde...

hindistanda 139km/s hızda speed limiter devreye giriyor. bu kesin. ama buraya gelenlerde olmayacağı söylenmişti. ben de göstergeye bakıyordum. 137, 138 derken 139 olduğu anda gazı kapadı.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Benim anlamadigim ben bule duke 125'te 127 gordum hadi 125lik icin yeterli ama 200cc mitora limitör koymak cok ayri bir kafa ne ictilerse bende aynindan istiyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Benim anlamadigim ben bule duke 125'te 127 gordum hadi 125lik icin yeterli ama 200cc mitora limitör koymak cok ayri bir kafa ne ictilerse bende aynindan istiyorum.
ben antalyada bir duke sahibiyle görüştüm 115 km gecmiyor diyordu hatta satıp er 6 f almış o yüzden.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Valla ben gectim sehir icinde istanbulda da 120lerden yukari gitmekteki amac ne sorgulamak lazim tamam elinin altinda guc olmasi iyi birsey ama sehir icinde yeterli sonuc olarak 125 ama uzun yolda cidden zorluyor o yuzden burgman'i satip biraz para koyup 690 duke veya 990 smt dusunmuyor degilim hayirlisi.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
merhaba BENİSEVME bende ktm duke 200 almayı düşünüyorum. merak ettiğim bazı şeyler var cevaplarsan sevinirim[/B]
1-motorun 100 km de yakıt sarfiyatı ortalama nekadar litre olarak.bir depo ile kaç km yapıyor.
2-otoban sürüşlerinde bir defada kaç km yol yaptın.
3-otoban sürüşlerinde yorucumu.
4-bol virajlı yollarda viraj kabiliyeti nasıl.
5-motor yüksek ve kısa biz uzun boyluyuz. özellikle yokuş aşağı virajlarda sıkıntı oluyormu.
6-motor sana kaça maloldu. supormoto hakkında pek olumlu şeyler yazılmıyo. senin düşüncen nedir firma hakkında. mal biraz kendi kendini satıyor durumu var.
7-bu makina aksesurla daha güzel oluyor.(elcik,stikır vs) aksesuar fiyatları nasıl can sıkıyormu.
birainz uzun oldu kusura bakma ama kullanıcı olarak senin düşüncelerin benim için çok önemli.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
...geçen susturucuyu çıkarıp dağ bayır gideyim biraz dedim, inanılmaz keyifliydi :)

Şu aletin susturucu parçasını ve nereden nasıl takılıp çıkartıldığını göstermeniz mümkün mü acaba? Yada video olsa daha iyi olur aslında. Benim de kendi motorum için böyle bir düşüncem var da, fikir edinmek için soruyorum
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
evet arkdaşlar bugün bende ktm duke 200 sahibi oldum anadolu yakasından avrupa yakasına 33 km yaptım ilk izlenimlerim sele sert uzun yolda büyük etli bir kase sahibi olmak gerekir :) frenler gayet başarılı nerdeyse hiç arka frenlere dokunmadım vites düşmeye gerek bile birakmıyor cekip götürüyor rodaj bitsin daha da ayrıntılı eksi ve artı yönlerini yazarım lastikler bence cok iyi bir önceki motorumda şerit üstünde giderken atıyordu bunda kesinlikle öyle bir şey yok .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
[Hayirli olsun Fatih.Telefonla konusmalarimiz ise yaradi desene:)

QUOTE=xawa;2756383]evet arkdaşlar bugün bende ktm duke 200 sahibi oldum anadolu yakasından avrupa yakasına 33 km yaptım ilk izlenimlerim sele sert uzun yolda büyük etli bir kase sahibi olmak gerekir :) frenler gayet başarılı nerdeyse hiç arka frenlere dokunmadım vites düşmeye gerek bile birakmıyor cekip götürüyor rodaj bitsin daha da ayrıntılı eksi ve artı yönlerini yazarım lastikler bence cok iyi bir önceki motorumda şerit üstünde giderken atıyordu bunda kesinlikle öyle bir şey yok .[/QUOTE]
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
tşk ederim senin rodaj döneminde devir aralığını kaç kullandın bana birde 500 km de yağ değişimi olursa iyi olur dediler.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben 5000-6000 deviri gecmedim.Devir artis ve dususlerini yavas yaptim.Motor frenini kullanmadim.Arasira her vitese yuksek devire cikip biraktim.Motor acildikca deviri yukselttim.Bana 7500 e kadar cikabilirsin demislerdi.Yag degisimini bana soylememislerdi.Ancak rodaj sonrasi bambaska olmustu motor.Ozellikle vites gecisleri ve sesinde belirgin fark vardi.

tşk ederim senin rodaj döneminde devir aralığını kaç kullandın bana birde 500 km de yağ değişimi olursa iyi olur dediler.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
bende duke 200 almayı düşünüyorum. deneyimlerini dört gözle bekliyorum. artı ve eksi yönlerini. bende seleyi denedim sert geldi. uzun yokda sıkıntı yaparmı acaba.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bende duke 200 almayı düşünüyorum. deneyimlerini dört gözle bekliyorum. artı ve eksi yönlerini. bende seleyi denedim sert geldi. uzun yokda sıkıntı yaparmı acaba.
bence uzun yolda yapar ama tabi öce kase bir alışsın önce sele ondan sonra belli olur.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben seleden hic rahatsiz olmamistim arkadaslar.Biraz alisma ile alakali olabilir.Ayrica naked lara gore gayet basarili ve rahatti bence.
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
42
öncelikle herkese merhaba...forumu takip ediyordum ama üye olmak bugüne kısmetmiş :)
bende bir aydır 200 DUKE sahibiyim...125 liğine hasta olmuştum ama 125 cc yetersiz kalır diye almayıp ps150 almıştım.ama 200 lüğü görünce hemen 3 aylık ps i satıp bunu aldım...

bu olay bizim motor içinde geçerli...ben yükselttim o değerleri mesela

duke 125 olan bu özellik 200 de de varmı acaba?
[YT]op7anwfL1hM&feature[/YT]


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

birde bu devir kesici yok denmiş ama benim motorda var...geçen pazar günü tem de son sürat deneyeyim dedim ama 139-140km de kesti...ilkten korktum noluyo diye ama sonra jeton düştü :cherry:

yol bilgisayarından RPM değerleri ayarlanabiliyor.ben onu en yüksek değer olan 12.500rpm e ayarladım...acaba sorun çözülmüş müdür yoksa farklı bir müdahale mi gerekir son sürat için???
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
öncelikle herkese merhaba...forumu takip ediyordum ama üye olmak bugüne kısmetmiş :)
bende bir aydır 200 DUKE sahibiyim...125 liğine hasta olmuştum ama 125 cc yetersiz kalır diye almayıp ps150 almıştım.ama 200 lüğü görünce hemen 3 aylık ps i satıp bunu aldım...

bu olay bizim motor içinde geçerli...ben yükselttim o değerleri mesela



---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

birde bu devir kesici yok denmiş ama benim motorda var...geçen pazar günü tem de son sürat deneyeyim dedim ama 139-140km de kesti...ilkten korktum noluyo diye ama sonra jeton düştü :cherry:

yol bilgisayarından RPM değerleri ayarlanabiliyor.ben onu en yüksek değer olan 12.500rpm e ayarladım...acaba sorun çözülmüş müdür yoksa farklı bir müdahale mi gerekir son sürat için???

Tek silindir bir motorda yapısı devirlide olsa(kısa stroklu) 12500 devir bir hayli yüksek, yani full egzoz takıp trackday yapmak için sanırım o kadar yüksek bir ayara getirilebiliyor.

Ama yapılabilen devir kesici ayarı 139 dan yukarı çıkamama sorununa çözüm olacak gibi duruyor... yoksa 200cc lik avrupada 2 yılllık ehliyet isteyen motosiklette kimse hız limitörü istemez.

Aranızdan Kahraman bi KTM 200 sürücüsünün:p bu devir kesiciyi minimum 12.000 RPM ye alıp bi son sürat denemesi yapması farz oldu artık:)

deneyene Gopro ayarlayabilrim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst