KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
burada 14000 rpm var gözünüzü korkutayım biraz
ama tavsiyem limitörü çok da fazla artırmayın 1000 rpm yeterli bence artış için
[YT]ISd6JbHSx1M[/YT]
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?
ilk aldığım gün 33 km yaptım cok rahat geldi bana artçı için dersen rodaj bitmeden kimseyi almam arkama 53 km yol yaptım şimdilik .
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
8
Artçı almak mümkün bu durumda. Sadece denemediğiniz için yorum yapmadınız sanırım.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
yok rodaj bitene kadar kimseyi bindirmem hele bir kendine gelsin gerci bugün sözüm var küçük kızıma mahalede bir tur atıracama ona sorarım 9 yaşında .:)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
depoya canta takmak mumkun mu bu motorda ? ya da yan canta ?

askerden sonra benımkını satıp boyle bırsey almayı dusunebılırım
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
askere git gel bence 2013 de 350 cc cıkcakmış diyorlar yabancı sitelerde
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bugün küçük kızımla büyük kızım bindi gayet rahat olduğunu ifade ettiler kısa mesafeydi ama büyük ihtimalle rahatsız edeceni düşünmüyorum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
bu işte bi iş var yasin :)
mayıs gibi atamam olursa haziranda bu motor benim gibi :)
hayırlısı
malesef simdkini satacağım eylül ekim gibi :(
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Arkadaslar kusura bakmayin ama videoda paylastiginiz rpm ayarini kafam almadi benim bende devir kesici var oda 10000de devreye giriyor yani bu ayarla ben yazilim yukletmeden devir kesicinin devreye girmesini ileri seviyelere cekebilirmiyim? Bu arada duke 125 sahibiyim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar, en yüksek güvenli devirin ne olduğunu biliyor musunuz da arttırmaya çalışıyorsunuz ? Bundan dolayı hem motara zarar verebilirsiniz hem de büyük ihtimalle motor garanti dışı kalır. Ayrıca motor devri yükseldikçe güç artar zannetmeyin.
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
42
Arkadaslar kusura bakmayin ama videoda paylastiginiz rpm ayarini kafam almadi benim bende devir kesici var oda 10000de devreye giriyor yani bu ayarla ben yazilim yukletmeden devir kesicinin devreye girmesini ileri seviyelere cekebilirmiyim? Bu arada duke 125 sahibiyim.
kontağı aç,mode tuşuyla TRIP 2 ye gel...RPM 1 için MODE tuşuna , RPM 2 için SET tuşuna 6 saniye kadar basılı tut...sonra ekrana RPM 1 yada 2 gelicek,ondan sonra MODE tuşuyla arttırıp SET tuşuyla azaltabilirsin ayarı...

benimkiler RPM 1 10.000 , RPM 2 12.000 de duruyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

arka seleyi iptal edip çanta takılabiliyor... (kendi kullanma kılavuzunda öyle gösteriyor.ama yan çanta takılamıyor galiba)

bu arada arka sele kısa mesafelerde iyi ama uzun mesafede rahatsız dedi arkama oturanlar :)
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
yazılım buna müsade ettiği sürece garantide sıkıntı cıkmaz bence. evet güç artmaz ama devir yükseldiği için hız artışı sağlanır bilinçli kullanıldığında çok fayda bile saylar( sollamalarda)
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
dönüşte 10.6 kilo gelen sırt çantamı kargoya verip fethiyeden çıktım yola. tam 12 saatte kadıköy'de evimde oldum. sırtımda yük olmayınca ve seleye havlu koyunca popo ağrısı azaldı. giderken bu naked lere neden çamur atıyorlar, rüzgar sorunum yok falan diyordum. dönüşte hava çok rüzgarlıydı ve 100km/s hızı geçince öne eğilmem gerekiyordu. izmir-aydın arası otobanda yine hız testi yaptım. yine 139da gaz kesti ve 135e düşene kadar gazı açmadı. 10200 devirde falandı. göstergede 13000 devre kadar yolu var. redline nerede başlıyor bakamadım. yaklaşık 32liralık benzinle 250km falan yol yapıyor. orjinal topcase takarsanız artçı koltuğu iptal oluyor. givi çıkartmış normalini dediler ama bilemiyorum. neyse 2700km yol yaptım 1 haftada ama yorucu mu yorucu. yapılıyor mu yapılıyor.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
givinin çıkardığı çanta linkteki gibi, bana artçı selesini baya daraltmış gibi geldi, zaten çok geniş olmadığından pek rahat olmaz gibi
0.0.1.ktmduke125_lato.jpg


http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=KTM&mo=Duke-125-11

---------- Post added at 02:49 ---------- Previous post was at 02:41 ----------

İstanbul trafiğinde sürüş rahatlığı için tek söyleyeceğim şey sanki motor değil de bisiklet kullanıyomuşsun gibi, oturuş pozisyonunun avantajı sanırım hiç yormuyo trafikte, eski motorum cbr125di ve arada ciddi fark var. Artçı konusunda ise biraz artçının cüssesiyle alakalı eğer uzun boylu ve hafif kilolu bi artçı varsa sürücü için de pek rahat olmaz ama 50 kiloluk bir artçıyla gayet keyifli bi sürüş oluyor.

Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Fotoğraftaki arka çanta ve ve küçük ön cam gayet hoş durmuş. Çanta varken artçının yeri dar görünüyor gerçekten ama sırt dayama da kalan yeri daraltıp artçının dik oturmasına izin vermeyecek gibi duruyor. 75 kg nin altında idare eder gibi ama yer darlığından uzun yolda artçının beli işkenceye maruz kalabilir.

@ Anarchy

12 saat nasıl sürdünüz:) Son sürat limitörü devreye girdiğinde devir limitörünüz 11-12 binlere yükseltilmişmiydi acaba?
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
ramazan muhabbetine yollar bomboş. sıkılmadan sürdüm. devir limitörüyle vs. oynamadım hiç. muğla civarında dağlarda asfaltı yeni yapmışlar, yollar geniş, virajlar güzel, oralarda sürmek o kadar zevkli ki, daha büyük bir motorla dönmek için sabırsızlanıyorum.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
güzel gezmişsin valla. 12 saat yolculuk yaparken hiç dinlendinizmi. benzin almak için durmak dışında. dönüş yolunda 12 saatte kaç km yol yaptınız. nekadar benzin parası ödediniz.bu sene sonuna doğru bende duke 200 almak istiyorum. motor hakkında tavsiyelerin ve eleştirilerin varmı. benden başka almak isteyenlerede yardımı olur diye düsünüyorum yorumlarının.tşk...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst