ilk aldığım gün 33 km yaptım cok rahat geldi bana artçı için dersen rodaj bitmeden kimseyi almam arkama 53 km yol yaptım şimdilik .Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?
volkan biz neden hep aynı motorlara gaz kesiyozdepoya canta takmak mumkun mu bu motorda ? ya da yan canta ?
askerden sonra benımkını satıp boyle bırsey almayı dusunebılırım
askere git gel bence 2013 de 350 cc cıkcakmış diyorlar yabancı sitelerde
kontağı aç,mode tuşuyla TRIP 2 ye gel...RPM 1 için MODE tuşuna , RPM 2 için SET tuşuna 6 saniye kadar basılı tut...sonra ekrana RPM 1 yada 2 gelicek,ondan sonra MODE tuşuyla arttırıp SET tuşuyla azaltabilirsin ayarı...Arkadaslar kusura bakmayin ama videoda paylastiginiz rpm ayarini kafam almadi benim bende devir kesici var oda 10000de devreye giriyor yani bu ayarla ben yazilim yukletmeden devir kesicinin devreye girmesini ileri seviyelere cekebilirmiyim? Bu arada duke 125 sahibiyim.
Arkadaşlar merhaba,
Duke 200 sürüş rahatlığıyla ilgili ayrıntı istiyorum.
Örneğin İstanbul trafiğinde 20-30 km yol yapmak mümkün mü? Hyosung Gt 250 R ile bu mesafelerde zorlanıyorum ondan soruyorum.
Ayrıca Duke 200'de artçı olayından kimse bahsetmemiş. Motorda artçının oturacağı bir alan yok mu? Tek kişilik bir motor mu?