fethiye istanbul arası kaç km bilmiyorum. bir selçuk'ta bir de susurluk'ta uzun mola verdim. yemek yedim, kahve falan içtim. her 250-270 km'de bir benzin bitiyor, ve 30-35 tl. arası bir miktar benzin alıyorum. enerji içeceği, su, sigara ihtiyacımı gideriyorum. totali hesaplayamadım, araba gibi değil tek depoyla falan gideyim. bir yere de not etmedim. ben selesi sert kıçım acıyor diye şikayet ediyordum ama cruisercılarla da, sport touringcilerle de konuştum, hepsinin kıçı ağrıyormuş. başka bir eleştirim yok. karşılaştırabilecek kadar tecrübem de yok. henüz ilk motorum. bu boydaki motorlarda duymadım ama varsa combined abs olan bir motoru tercih edebilirim. misal yurtdışında absli cbr 250ler var. burda olsa onu tercih edebilirdim ama şu halleriyle kararımdan çok memnunum.