- Katılım
- 16 Kas 2010
- Mesajlar
- 94
bende 450 kmde uzun yol yapıyım dedım kırklareline kadar gıttım ıstanbuldan gıdıste ve gelıste baya bastım servıstekı adam motoru aldıgmda demstı ıstedgn kadar bısey olmaz ama bende onun gazına geldım 450 km ye kadar basmadım basmadım yoluda bos gorunce gaza geldım bastım yanlıs mı yaptım naptım bı bılgılendırrısenız cok sevınırım ?