Çalıntı da olabilir bu fiyata, malum honda'nın ölüsü bile 3 tane çinli eskitir :mrgreen:adem şu motora bak ulen köyde otursam alırım mobilet gibi binerim zaten fiyatta ona göre 1000 tl ye alınır paşa paşa binilir
ben 1100 tl ye mondial cub sattım adam honda yı o fiyata veriyor hemde ön disk olan delüx olan bu galiba değil mi yumurta adem
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-honda-titan-94452149/detay
beyler bu ilanın verildiği yerde hırsızlık olmaz hatta orası öyle bir yer ki yiğit le delikanlının harman olduğu yerevet delüx modeli bu. Bu canavar 12.5 hp orjinali. Bakımsız kalmış. Muhtemelen çalıntı olabilir. Evrak, plaka yok. Köylerde kullanılabilir. Parça parça satsan 2 bin lirayı geçer bu motorl: krangı bin liradan pahalı :santa: