Mücahit fotolar süper olmuş .evet arkadaşlar 1000 km bakımını yaptırdım motor kendinden geçtianes motorda yaptırdım ve memnun kaldım bu arada verdiğim yanlış bir bigiyi düzelteyim,serviste istediğin yağı koyuyorlarmış ben mobili seçtim mobil 10-40...
bakımda yapılanlar:zincir kontrolu germe yağlama,debriyaj kolu kontrolu,yağ değişimi...servisteki ustaya dedim daha 1000 kmde sibop ayarı yaptıranlar var dedi gerekirse yapıyoruz motoru sıcak havada aşırı zorlamdan olur dedi,benim motorun sesini beğendi bi sorun yok dedi
motorun sesi tok bi hale geldi gaz yemesi güzelleşti ve en mükemmeli vites geçişleri kaymak gibi sanki içine tereyağı var2den boşa 1den boşa çok rahat geçiyor ve ses yok yağ gibi...
titreşimde bi değişiklik olmadı aynı,rahatsız edicek seviyede değildi zaten bende hala da aynı...
buda bakım yapılırken...
[url]http://img560.imageshack.us/img560/5027/imag1369.jpg[/URL]
birde arkadaşlar serviste cb 125'in full koruma demirli hali ve yan çantalı halini gördüm resimlerini çektim ben çok beğendim motorda harika durmuş...arka çantalar varken artçının ayak mesafesine bakın baya yer var...birde 2 çeşit cam örneği ikiside güzel ama birisini grenaja vidalıyorsunuz...işte resimler...
[url]http://img163.imageshack.us/img163/1162/imag1370.jpg[/URL]
[url]http://img59.imageshack.us/img59/2631/imag1371.jpg[/URL]
[url]http://img860.imageshack.us/img860/5841/imag1372.jpg[/URL]
[url]http://img198.imageshack.us/img198/7042/imag1373v.jpg[/URL]
[url]http://img705.imageshack.us/img705/8360/imag1374w.jpg[/URL]
[url]http://img11.imageshack.us/img11/6572/imag1375.jpg[/URL]
Mücahit fotolar süper olmuş .
benim motor da 900 km i geçti bugün otoseveri arayıp randevu aldım 26.07.2012 sabah 08:30 a randevu verdiler , benim istediğim yağı koyar mısınız dedim , sadece kendi yağımızı koyuyoruz başka yağları koymuyoruz dediler bana , ne yağ kullandıklarını da söylemediler .
Ayrıca benim motordan zırıl zırıl sibop sesi geliyor acilen sibop ayarı istiyor ve debriyaj kolu çok gevşedi fakat gidişi mükemmel , süper kaçıyor , titreşimde ciddi oranda azaldı ya da ben artık alıştım. Rodajımı çok itinalı yaptığım halde neden bu ses geliyor hiç anlam veremedim . inşallah önemli bir sıkıntı yoktur .
mucahıt yarın cb125 alıcam karar veremedım senmmnun gozukuosun motordan ama senı rahatsız eden bı konu varmı
hakkaten gösterge 2 gündür sonda motor hala gidiyo merak ediyom ne zaman yedege alacak
Bende arkadaşıma sordum ani rüzgar yediginde neyapıyorsun diyeBenimki 1200 lük ve epey ağır motor hiç etkilenmiyorum, ufak Keewayim varken hiçbir çözüm bulamıyordum dedi.
Motosikletin hafifliğine bağladı meseleyi bana da mantıklı geldi açıkçası :/ Lastiksel bi durumsa süper, değiştiririz biter iş ama pek sanmıyorum, benide en az 1 mt sola salladı rüzgar o an arkadan biri gelse allah korusun !
CB'yi verdim beyler. Sizlere keyifli sürüşler.
Yağ testini de yapamadım o kadar ani oldu.
hayırlı olsun abi kaça verdinCB'yi verdim beyler. Sizlere keyifli sürüşler.
Yağ testini de yapamadım o kadar ani oldu.
Bende arkadaşıma sordum ani rüzgar yediginde neyapıyorsun diyeBenimki 1200 lük ve epey ağır motor hiç etkilenmiyorum, ufak Keewayim varken hiçbir çözüm bulamıyordum dedi.
Motosikletin hafifliğine bağladı meseleyi bana da mantıklı geldi açıkçası :/ Lastiksel bi durumsa süper, değiştiririz biter iş ama pek sanmıyorum, benide en az 1 mt sola salladı rüzgar o an arkadan biri gelse allah korusun !
dün beykentten şehremine geliyordum , sefaköy rampasından aşağıya inerken rüzgar o kadar şiddetli vurdu ki beni orta şeritten sol şeride attı ve işin kötüsü Toyota avensis model bir arabada kaptırmış geliyor ...Bende arkadaşıma sordum ani rüzgar yediginde neyapıyorsun diyeBenimki 1200 lük ve epey ağır motor hiç etkilenmiyorum, ufak Keewayim varken hiçbir çözüm bulamıyordum dedi.
Motosikletin hafifliğine bağladı meseleyi bana da mantıklı geldi açıkçası :/ Lastiksel bi durumsa süper, değiştiririz biter iş ama pek sanmıyorum, benide en az 1 mt sola salladı rüzgar o an arkadan biri gelse allah korusun !
bu doğru tabikide ruzgar olayı scooterlarda daha çok sallar çünkü hep kaporta,ama commuter yada nakedlarda ağırlık önemli...mesela ben 97 kilo iken motor ok gibi gidiyoduşimdi 91'e düştüm köprülerde filan bi sarsma yaşıyorum:queen:
yağı kontrol ettirdim bugün eksiltme yoktu, yan çantalardan bende alacağım![]()