Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Beyler kötü bir haberim var, CB'ler yağ yakıyor sanırım bugün marşa bastıktan sonra epey duman attı. 2-3 gün içerisinde yağ değişimi yapıp miktarına bakacağım. 8 bine yanaştım şimdilik...

eğer dediğin gibiyse cb için iyi bir haber değil honda ya yakışmaz derim
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
reverse kardeş tekrar dene bi tekerlek en sonunda durması lazım durmuyor ise debriyajın kaçırıyor, birde debriyajın kavrama noktasına bak manette çok boşluk olmamalı.

Teşekkür ederim.
Arka teker durmuyor. Dediğim gibi ayağımla durdurduğum halde tekrar dönmeye başlıyor. Demek ki kaçırıyor.
- Bunu ben kendim halledebilir miyim?
- Bu şekilde kullanmak ne kadar zarar vermiştir ve neye zarar vermiştir acaba?
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
debriyaj balataların aşınır ama öyle aşırı zarar verecek şekilde değil. dediğim gibi debriyaj manetinde boşluk varsa motorun sağ tarafında debriyaj telinin kavramaya bağlandığı yerdeki 2 somunlu siyah parçadan sıkmanız lazım manettte çok az bir boşluk kalmalı ki eliniz ağrımasın.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
evet arkadaşlar 1000 km bakımını yaptırdım motor kendinden geçti:)anes motorda yaptırdım ve memnun kaldım bu arada verdiğim yanlış bir bigiyi düzelteyim,serviste istediğin yağı koyuyorlarmış ben mobili seçtim mobil 10-40...

bakımda yapılanlar:zincir kontrolu germe yağlama,debriyaj kolu kontrolu,yağ değişimi...servisteki ustaya dedim daha 1000 kmde sibop ayarı yaptıranlar var dedi gerekirse yapıyoruz motoru sıcak havada aşırı zorlamdan olur dedi,benim motorun sesini beğendi bi sorun yok dedi:)

motorun sesi tok bi hale geldi gaz yemesi güzelleşti ve en mükemmeli vites geçişleri kaymak gibi sanki içine tereyağı var:)2den boşa 1den boşa çok rahat geçiyor ve ses yok yağ gibi...

titreşimde bi değişiklik olmadı aynı,rahatsız edicek seviyede değildi zaten bende hala da aynı...

buda bakım yapılırken...


birde arkadaşlar serviste cb 125'in full koruma demirli hali ve yan çantalı halini gördüm resimlerini çektim ben çok beğendim motorda harika durmuş...arka çantalar varken artçının ayak mesafesine bakın baya yer var...birde 2 çeşit cam örneği ikiside güzel ama birisini grenaja vidalıyorsunuz...işte resimler...











 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Benim far yuvarlak olduğu ben kapla ka600 modelini çizdim kestirdim ybr ye göre sadece ayaklarını satıyorlar mı diye sormak lazım Hakan bey. E cami kestirdim ayaklarını yaptırsam30 tl istedi adam eğer bu ayak lari tek satıyorlar bunları alırım orj olur kappa ile aynı olur kappa pahalı olduğu icin reklam çi ya kestirdim 40 tl bu ayakları da alırsam o kadara 80 tl ye kappa gibi markası olmasıda aynı görüntü de aynı islevsellik te camım olacak
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Beyler kötü bir haberim var, CB'ler yağ yakıyor sanırım bugün marşa bastıktan sonra epey duman attı. 2-3 gün içerisinde yağ değişimi yapıp miktarına bakacağım. 8 bine yanaştım şimdilik...

acaba honda yine kullanıcılarını üzecekmi... eksilen yağ ne kadar.... ne kadar zorlamada tüketiyor ... bunlar önemli bence..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Mücahit az önce anes o aradım sadece ayaklarını satıyorlar mı diye sabah tekrar arayacam ni güzellik yaparlar sa o ayaklar ellerinde varsa verecekler getirme imkanı varsa veririz dedi eleman
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
tkrardan merhaba arkdaslar 750 km ı gordum rodajı hala beklıyorum ama sanırım benım kı benzını ıcıyormu bana mı oyle geldı anlamadın :s
ılk aldıgımda 55 tl ye fulllendı sonra kırmızıya yakınlastı korkusuyla kı ızmıte gıttım geldım ne olur ne olmaz dıye fullıyım dedım 35 tl ye fullledım bu sefer bundan 2 gun oncede 20 tl attım ıbre yarıya geldı ama suanda bıldıgın kırmızının altında yeege aldım korka korka gıdıorum.. genel olarak ıse gıdıp gelıyorum besıktas gazıosmanpasa arası bılen bılır belkı kagıthane tunelı kullanıyorum aksamları barbaros trafıgı tabıkı dur kalklar asırı oluyor yanı ama cok degıl mı?
04.07.2012 de aldım motoru ve ılk benzını 750 km de 110 tl ve suan yedekteyım :s
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
evet arkadaşlar 1000 km bakımını yaptırdım motor kendinden geçti:)anes motorda yaptırdım ve memnun kaldım bu arada verdiğim yanlış bir bigiyi düzelteyim,serviste istediğin yağı koyuyorlarmış ben mobili seçtim mobil 10-40...

bakımda yapılanlar:zincir kontrolu germe yağlama,debriyaj kolu kontrolu,yağ değişimi...servisteki ustaya dedim daha 1000 kmde sibop ayarı yaptıranlar var dedi gerekirse yapıyoruz motoru sıcak havada aşırı zorlamdan olur dedi,benim motorun sesini beğendi bi sorun yok dedi:)

motorun sesi tok bi hale geldi gaz yemesi güzelleşti ve en mükemmeli vites geçişleri kaymak gibi sanki içine tereyağı var:)2den boşa 1den boşa çok rahat geçiyor ve ses yok yağ gibi...

titreşimde bi değişiklik olmadı aynı,rahatsız edicek seviyede değildi zaten bende hala da aynı...

buda bakım yapılırken...
[url]http://img560.imageshack.us/img560/5027/imag1369.jpg[/URL]

birde arkadaşlar serviste cb 125'in full koruma demirli hali ve yan çantalı halini gördüm resimlerini çektim ben çok beğendim motorda harika durmuş...arka çantalar varken artçının ayak mesafesine bakın baya yer var...birde 2 çeşit cam örneği ikiside güzel ama birisini grenaja vidalıyorsunuz...işte resimler...

[url]http://img163.imageshack.us/img163/1162/imag1370.jpg[/URL]

[url]http://img59.imageshack.us/img59/2631/imag1371.jpg[/URL]

[url]http://img860.imageshack.us/img860/5841/imag1372.jpg[/URL]

[url]http://img198.imageshack.us/img198/7042/imag1373v.jpg[/URL]

[url]http://img705.imageshack.us/img705/8360/imag1374w.jpg[/URL]

[url]http://img11.imageshack.us/img11/6572/imag1375.jpg[/URL]

bu çantaları motoru sıfır alınca yanında bedavamı veriyorlar?bedeva değilse aşşağı yukarı ne kadardır?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bence pek normal değil, bana çok abartı geldi. Hemen hemen hepimiz çok yoğun trafikteyiz hatta birçoğumuz artçılıyız. Bence bir göster servise çünkü yakıt sarfiyatın neredeyse 2 katı gibi, bi sorun olmalı.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Bence pek normal değil, bana çok abartı geldi. Hemen hemen hepimiz çok yoğun trafikteyiz hatta birçoğumuz artçılıyız. Bence bir göster servise çünkü yakıt sarfiyatın neredeyse 2 katı gibi, bi sorun olmalı.

aslında hesaplasyınca km de 13 krs yakıo devenın nalı degıl ama arkdaslarında dedıgı gıbı rodajdan sorna duzelır gıbı kıbakıma gıdınce gosterıcem tabıkı...daha da az olabılrı tavıkı 750 km den bahsedıyoruz sonucta...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hmm 13 kuruş ise az bi fark tabi. Ben tuhaf hesaplamışım :)

1 depo ile 600 km ler gidilebiliyor 55 TL max alıyor depo (yedek dahil) 10-15 lira daha eklesen 750 km yapar gibi hesapladım onun için çok abartı geldimişti aslında :)

Hesap kitap konusunda hep zayıfımdır zaten :)
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Hmm 13 kuruş ise az bi fark tabi. Ben tuhaf hesaplamışım :)

1 depo ile 600 km ler gidilebiliyor 55 TL max alıyor depo (yedek dahil) 10-15 lira daha eklesen 750 km yapar gibi hesapladım onun için çok abartı geldimişti aslında :)

Hesap kitap konusunda hep zayıfımdır zaten :)

ınsanlık halı bnde buraya yazmadan once tuhaf bı hesap yapıpta yazdım zaten bı an once rodaj bıtsın dıe 1000 km ıcın normal aslında tamam tamam :) bızım melekler az yakıo ıı kacıo :)
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
bu işten anlayan bilen arkadaslar ilkj aldıgımda depoyu fullemiştim 370 km oldu ibre kırmızıya dayandı amka hala gidiyor yedege düsmedi düştügünü varsayalım 60 tl doldurmustum 370 km gitmişim ve ibre kırmızıda güzel bir sonucmu acaba ?? bilgi verebilirseniz sevinirim
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Göstergeye bakmayın sallama bir şey o.
Yağ konusunu yarın netleştireceğim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Göstergeye bakmayın sallama bir şey o.
Yağ konusunu yarın netleştireceğim.

İbre hakikaten sallama daha bitmez o benzin kolay kolay :)

İnzell binlerce km önden gidiyorsun hocam biçoğumuz ilerleyen zamanlarda neler olabileceğini senden öğreniyor, inşallah bişey çıkmaz!

Saol uyarıların için herdaim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst