TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
arkadaşlar!! tvs apache nin kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim...internette ve bu sitede araştırdım bulamadım da....?

her motor için birtane geliyor, ve aynı zamanda garanti kitapçığı. Servisten bulamazsın ya tanıdık birinden alıp fotokopi çektireceksin çok lazımsa, yada garantisi bitmiş birinden rica edeceksin dostum...
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
arkadaşlar vitese göre en fazla hız nedir. örnek 1. vites en fazla hız 2. vites en fazla hız 3-4-5

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

bakımdan somra biraz yavaşladı gibi geldi yada ben motora alıştım ondan mı bilemedim.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
hamd olsun sizleri sormalı

çok şükür bizdende iyi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

arkadaşlar vitese göre en fazla hız nedir. örnek 1. vites en fazla hız 2. vites en fazla hız 3-4-5

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

bakımdan somra biraz yavaşladı gibi geldi yada ben motora alıştım ondan mı bilemedim.

1. Vitesin torku yüksek olduğu için sadece kalkışı yapmak için kullanırım ben. 2 ve 3 tede devir 9000 de değiştiriyorum vitesi. 4. Viteste 116 yaptım 5. Viteste 137 yaptım. Motor orjinal
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
2200 km ya sanki bakım dan sonra oldu gibi geliyor bana

supap ayarını bozmuş olabilirler. Bir motorun gitmeme sebepleri bellidir aslında.
Tıkalı hava filtresi
kirli buji
hava kanallarının tıkalı olması.
En önemlisi subap ayarı. Subap ayarının bozuk olması motorun çok yakmasına ve gitmemesine sebep olur. Güvendiğin bi usta varsa göster bence..

Benim motorda 2250 lerde filan ama dediğim gibi 4 te 116 yapıyor ve zorlanmıyor 5 e taktığımdada rahatlıyor ve km aynen artmaya devam ediyor
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
tanıdığım bir usta yok. bugün iş çıkışı tekrar son hızını test edeyim, aynıysa güvenilir bir usta arayışına çıkalım:)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
tanıdığım bir usta yok. bugün iş çıkışı tekrar son hızını test edeyim, aynıysa güvenilir bir usta arayışına çıkalım:)

tamam kardeşim dikkat et önce can güvenliği :)
sonuçları paylaşırsın. Motorun devrini tam aldır basarken 9000 den önce değiştirme vitesi 1. Vites hariç. rüzgar varsa yat üzerine rüzgar yememeye çalış
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
ÖNCELİKLE SELAMIN ALEYKÜM CÜMNETTEN GÜNAYDIN ARKADAŞLAR SEVGİLİ ADAŞIM MESUT BENDE YUNUSUN DEDİĞİ GİBİ 9000 DEN ÖNCE VİTES DEĞİŞTİRMİYORUM ÇOK DEĞİL ZATEN MOTOR 9000 DEVİR RED LİNEYE BAŞLANGICI BEN 4 VİTES EN ÇOK 113 FALAN GÖRDÜM 10.000 DEVİRDE. 5 VİTES EN ÇOK 134 GÖRDÜM HAFİF MEYİLLİ BİR YOLDA TABİ KİLO RÜZGAR FALAN HEP ETKİLİYOR BEN 110 KİLOYUM 1.85 BOY :) AMA BU ARALAR NE HİKMETSE SENİNDE DEDİĞİN GİBİ MOTOR YAVAŞLADI DÜZ YOLDA 120 Yİ ÇOK NADİR GÖRÜR OLDU BENİMDE SİBOB AYARI BUJİ HAVA FİLİTRESİ KOMBİNİNİ BİR KONTUROL ETTİRMEM LAZIM BENİM MOTOR 5.000 KÜSÜRDE AMA İZMİRDEKİ YETKİLİ SERVİS TIRT İZMİRDE SAĞLAM Bİ MOTORCU BİLEN VARSA ADRES TELEFON VERSİN ARKADAŞLAR.....
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
:) anlaşıldı 9000 devir normal, motoru yeni aldığım için bağırınca içim gidiyor.:cherry: bu akşam görecez. ayrıntıları yazarım..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Çantayı satmak istiyorum demiri ile beraber isteyen varsa elden teslim ederim Kartal gebze arasında olursa tabii maxem 29 standart amortsor bağlantılı siyah demir led stop var çantada ikisini uygun bisiye vericem depocantası alıcam
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
:) anlaşıldı 9000 devir normal, motoru yeni aldığım için bağırınca içim gidiyor.:cherry: bu akşam görecez. ayrıntıları yazarım..

9000 deviri normal olarak kabul etme ama.. çok yüksek hızlara çıkmak istediğinde yüksek devirlerde vites değiştirirsen motor daha iyi ivmelenir. ben bunu anlatmaya çalıştım.
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
Arkadaşlar slm,İzmirdeki servisi kimse beğenmiyor,bende özel bir kurye firmasının servisinde yaptırıyorum tanıdık oldugundan ilgileniyorlar.Ama her seferinde servis ısıgı sorun oluyor.Onu köklü nasıl çözerim.Diğer bir konuda lastikler suyu görünce,benim banyodaki sabuna basmış halimi andırıyor.değişip kalınlaştırmak istiyorum.Bir boy büyütsek ölçüler nedir ve ne önerirsiniz.
İzmirli arkadaşlarla bir buluşamadık gitti bu arada.Bir organızasyon yapsak mı?
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
çok şükür bizdende iyi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------



1. Vitesin torku yüksek olduğu için sadece kalkışı yapmak için kullanırım ben. 2 ve 3 tede devir 9000 de değiştiriyorum vitesi. 4. Viteste 116 yaptım 5. Viteste 137 yaptım. Motor orjinal
4. vites 116 değilde 106 veya 108 olmasın 116 olması orjinal dişli ile imkansız çünkü 110 de kesicide saymaya başlıyor ve 4 de kesiciye girmesi de zor oluyo veya göstergende hata payı vardır. 1. vites yanlış hatırlamıyorsam 45 di en son.
yanlış hatırlıyorda olabilirim onun için denicem :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst