- Katılım
- 9 Kas 2010
- Mesajlar
- 938
içindeki normal yağın üstüne ilave etse olurmu bor yagını yoksa tamamen bor yagımı olması gerekiyor.
bor Takviyesi uygun değil, silindir ve piston için iyi fakat Debriyajda aynı yağın içinde olacağı için bu sefer debriyaj balatası kaçıracak yani kullanma






