KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Herkese merhaba,

Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"

Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.

İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.

Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir:) Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.

not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.

Tayfun abi hayırlı olsun. Satmadan şu fotoğrafları da koysan. Sonra iyice yalan olacak :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Herkese merhaba,

Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"

Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.

İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.

Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir:) Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.

not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.

Motoru çok beğendim hastası oldum diyebilirim. Param olsa dakka durmam alırdım şu motoru ama seneye kısmet olursa duke 200'ü alıcam. Hayırlı satışlar dilerim.
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar bugün motorumu satmış bulunuyorum.Motoruma çok iyi bakacağını düşündüğüm Erdal arkadaşıma hayırlı olmasını dilerim:)
20120714182451.jpg

Shot at 2012-07-14
20120714181641.jpg

Shot at 2012-07-14

---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

[/COLOR]Reşit arkadaşımla buluşmamızda motorlarımızı test etmiştik.İşte NC 700 s ve Ktm Duke:) Reşit kardeşim biraz geç oldu kusura bakma ,elimdeki foto ve videolar bunlar.Sendekileride bekliyorum:)
http://www.youtube.com/watch?v=fRmR7BxG42o&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=3WaSkJrl2kA&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=2&feature=plcp
20120625192653.jpg

Shot at 2012-07-14
20120625192634.jpg

Shot at 2012-07-14

20120625192617.jpg

Shot at 2012-07-14

20120625172203.jpg

Shot at 2012-07-14

20120625171312.jpg

Shot at 2012-07-14
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.

öncelikle geçmiş olsun, korumasız çıkanlar okusun, ayrıca korumasız kısa mesafe diye f650 ile yola çıkan şehir içinde taksiye çarpıp uçan bir abimiz de şu an hastanede, iki kol bir ayak kırık ... neyse frenlemeyi ani olarak mı yaptınız? ön ve arka eşit olarak mı sıkıyorsunuz yoksa sadece ön mü sıktınız? ben ileri sürüş eğitimi aldım, bize her koşulda frenlemenin ön arka eşit olarak sıkılarak yapılması gerektiği söylenip öğretilmişti, neyse geçen gün bende e6 da emniyet şeridi içinde araçlarla beraberdim, zaten o şeritte hız rekoru kırılıyordu, aniden emniyete girenler oldu, benim kaçacak yerim yok, eşit sıkarak frenledim, motor 8 çizdi, bıraktım frenleri, tekrar eşit sıktım, tekrar bıraktım ancak düzeldi ama ödüm de ... karıştı :) sizin de mi böyle oldu merak ettim, benim lastiklerde supermoto lastiği, sıcakta bunlar hep mi böyle, yoksa her lastik o sıcakta böyle mi tepki veriyor merak ediyorum ...
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.

Orjinal lastikler nedir şuanda? Geçmiş olsun buarada
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.


Üstad büyük geçmiş olsun, korumalı olmana sevindim daha büyük bir hasar olmamış en azından, tamirat da baya ucuz tutmuş o da güzel, bugün ben de biraz fren çalıştım ani frende ön teker ciyakladı ve sağa doğru yatıyodu freni bırakınca toparladı kendini, lastiği değiştiren var mı? ya da lastik tavsiyesi olan?
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.

üzerindeki lastikler bence hiç iyi değil çok sert ve hemen kaymaya başlıyor. Ata moto da bana pirelli diablo corsa önerdi, baya yumuşak hamurlu bi lastik fiyat da 800 civarıydı sanırım, hatta ata motoda tamir bekleyen bi duke125 var onun üzerinde de o lastikten vardı.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
25
MRF REVZ TYRE * hindistanın 1 numaralı lastik üreticisiymiş :)

http://www.mrftyres.com/Products/ProductList.aspx?pid=10

aslında üstündeki lastikler fena değil. yağmurlu havada bile yol tutuşunu koruyor. fakat frenler çok güçlü. çok düşük hızlarda bile panik frende asılınca motor hemen durmak istiyor ve arkasıda önüde kayabiliyor. avantaj panik haliyle dezavantaja dönüşüyor.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
4
Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...

Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi

Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim:)

Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..

2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Gule gule kullan Erdal kardesim:)Gercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz:)

Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim :mrgreen: Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum :rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Rica ederim kardeşim ne demek:) Anlıyorum seni benim içinde zor oldu eklemek ama ben anlamam isterim bütün videoları Reşit:p

Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim :mrgreen: Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
4
Teşekkürler Tayfun, Resim ve Video eklemeye çalışacağım, senden de 690 videoları bekliyoruz :)...

Gule gule kullan Erdal kardesim:)Gercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz:)


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!

Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...


Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi

Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim:)

Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..

2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası:bounce:

Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım:)

Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım:p
Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor :)... inanılmaz gidiyor!

Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

Teşekkürler Tayfun, resim video ekleyeceğim, senden de 690 videoları bekliyoruz :)...



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!

Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
4
Tayfun dediğin gibi 7000devirden sonra makinaya bişeyler oluyo :D, çıldırıyo, hafif olmanın avantajıda var... geçen susturucuyu çıkarıp dağ bayır gideyim biraz dedim, inanılmaz keyifliydi :), resmi ekliyorum...
NTPHvasVYA


http://instagram.com/p/NTPHvasVYA/?...t_map={"10151116310361425":10150958147503597}

ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası:bounce:

Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım:)

Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım:p
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
istanbul'dan datça'ya ktm 200 duke ile geldim. akhisardan itibaren kıçımda oluşan ağrı yüzünden sık sık mola vermek zorunda kaldım. selesinin sertliğine bir çözüm bulmam lazım. sanırım benim motorda speed limiter var. 139'a geldiğimde gaz kesti. devir saatine baktığımda biraz daha hızlanabilecek gibi görünüyordu ama aniden gazı kapadı. tehlikeli olabileceğini düşünüp tekrar denemedim. buradan da fethiye'ye doğru devam edecem. selesi hariç bir zorluk yaşamadım. şöyle bir sorun yaşıyorum; bu motor istanbul dışında infial yaratıyor. nerede park etsem, motorun başına 4-5 kişi toplanıyor. üzerine binenler, fotoğrafını çekenler vs. üzerinde 200 yazmasına rağmen 200lük olduğunu duyunca şaşırıyorlar. 200lük motorla bu seyahati yapabilmeme daha çok şaşırıyorlar. off-road'a da, kuma da girdim. rahatsız olması bir yana, saplanma, kayma falan yaşamadım. her yolda gidiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst