KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Video için teşekkürler :) Aşık oldum motora :$
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Rica ederim:)

Video için teşekkürler :) Aşık oldum motora :$


---------- Post added at 09:22 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

Kullanim olarak kesinlikle soylediklerin dogru.120 kilo ve 28 hp motorum ile giderken bazen altimda 2 zamanli cross motoelr var saniyorum:)

Bu arada bana duke 200 ün maksimum güç ve tork değerleri bana kullanımı zevkli 2 zamanlı 125 likleri hatırlatıyor. örneğin derbi GPR125'in 23 hp lik gücünü ama farkı 5.0-6.0 lt yerine 3.0-3.5 lt yakacak olması. Tabi motor karakteri olarak alt devirler de tork çok daha dengelidir.

200cc den 25 hp çıkaran ve 11.000 rpm çeviren benzer bir üniteyi YZF-R125 ve yeni 4 zamanlı Aprillia RS4 125 de çoktandır hakediyor. Çünkü 125cc Avrupadaki ehliyet kanunlarının getirdiği saçmalıktan ibaret..

Vitesli motorlarda bu büyük markaların alt segmente getirecekleri çesitlilik ve kalitenin üst modellerinin satış rakamlarını azaltıp kar oranlarını ciddi oranda yok edeceği konusunda büyük fobileri var...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor harika ama egsoz sesi korkunç. Ben 10 dakika binemem bu sesle, rahatsız olurum.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ses desibeli oldukca yuksek dogru.Ama benim cok hosuma gidiyor trafikte farkedilmemek zor.Aslinda ses hic rahatsiz etmiyor surerken duyulan ses daha farkli.Hele bizim diger motor 690 in sesi gokgurultusu gibi, onun yaninda duke hic birsey.duke 200 e Sebring Egzost ilk benim motoruma takildi Spormoto'da .Oradakilerde oldukca begendi ve sasirdilar sese.

Motor harika ama egsoz sesi korkunç. Ben 10 dakika binemem bu sesle, rahatsız olurum.[/QUOT
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Doblo'mu al demek istedin bana anlayamadim:)
21 yıl arac kullanmış biri olarak herkese motor tavsiye ediyorum sana asla motor al demem yalnız insanların motor keyif işi deyip fazla ücret istemesini kabul etmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

Bu var karanlık bir video ama ses daha iyi sanırım:)

http://youtu.be/5BrUgNH5Eaw



---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

Aslında o arkadaşta Duke 200 araştırıyordu.Birkaç mesaj göndermişti bana ,forumada yazmıştı o zamanda motor teslimatından şikayet ediyordu.Bir kerede telefonla konuşmuştuk.Duke ve Doblo :)

Top speed şu an 140 daha üstünü görmedim:)
vaz gecmiş değilim evdeki hesap carşıya uymadı alacam biraz sabretmem gerekiyor :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bir kaç gün önce beşiktaştan bebeğe giderken 3 tane ktm duke 200 yada 125 lik de olabilir geçti resmen hayran kaldım ses görüntü süper :D ktm her zaman belli ediypr kendini
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
21 yıl arac kullanmış biri olarak herkese motor tavsiye ediyorum sana asla motor al demem yalnız insanların motor keyif işi deyip fazla ücret istemesini kabul etmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------


vaz gecmiş değilim evdeki hesap carşıya uymadı alacam biraz sabretmem gerekiyor :)

Hayirlisi olsun arkadasim,daha guzelleri senin olsun:)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir şey merak ediyorum :D Boyum 1.88 kilo 95 bu motora sıgabilir miyim ben :D Şaka bi yana boydan dolayı bi sıkıntı verir mi?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kilom 93 Boy 181.Kardeşim 75 kilo 188 boyunda.Videolarda o da ben de varım izle istersen. bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum, ama tam da olmaz:)



Bir şey merak ediyorum :D Boyum 1.88 kilo 95 bu motora sıgabilir miyim ben :D Şaka bi yana boydan dolayı bi sıkıntı verir mi?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videoların hepsini izledim,bir sıkıntı yok gibiydi :D En azından altımdan kayıp gitmez ya o yönüde var :)
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
şu an kaç kişi var forumda duke 200 kullanan bi liste yapsak ya toplantı felan organize ederiz :)
TAYFUNBORA yakıt tüketimin rodajdan sonra farklılaştı mı ? ben 7000 devir bandında 2,5 lt görüyorum rodaj sonrası yüksek devirlerde ne kadar oynar acaba?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bende fark ettim :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
137
125 almak benım ıcın daha mantıkı gıbı yanılıyormuyum. 2000 tl daha ucuz. hızı dısında pekde bır farkı yok sanıyorum

80 kıloyum ve ılk motorum olcak saplanmış gıbı durma dımı :))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
125 almak benım ıcın daha mantıkı gıbı yanılıyormuyum. 2000 tl daha ucuz. hızı dısında pekde bır farkı yok sanıyorum

80 kıloyum ve ılk motorum olcak saplanmış gıbı durma dımı :))

Boyun 1,60 ise daha başka bir duruş olur sizinkisi :) Bir de tek farkları hız değil de özellikle hızlanma diyelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst