Tr'de Tek Modifiye Yamaha Ybr Esd yEni Kasaya Daha Yeni Ve canlı Görünüm...

Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
5
S.a arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve ilk dakikadan motorumn resmini paylaşmak istedim buyrun bide siz bakın eleştiriye acıgım her konuda makina burda gerisi sizde ilginize tşkler..Adana/(ceyhan(01)





 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
5
evt gösterdigin motorda bu zaten kardeşm başka varsa bakalm...bu resim motorun yeni hali o gösterdigin motorun ilk gün cıkışı üzerinde hiçbirşey yoktu son hali bu yapabilcegim bi kaç şeylerim daha var kısmetse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

kardeşim 2.gösterdigin mz motoru var dedigin zaten mz sadece yamaha parçalarını mz'in catısına bindirmişler o kadr...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
5
ilk gösterdiklerin 1. olanlar büyük ihtimal ve kesin yurtdşı kardeşm tr(türkiye)genelinde yazdım. 2. gösterdigin ybr bende gördüm modifiye yönünden fazla bişe yapılmamş ama genede jan janlı olmş.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
yok sen Demek istediğimi anlamadın galiba sidik yarışı değil benim demek istediğim Modifiyeli çok motor var
Ama senin motorunda çok güzel olmuş
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
aynalar ahhh aynalar..


edit: kafana modifiye yaptırıp, kafanın arkasına göz mü taktırdın?
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Lastikler samrellimi oldu? Koso ayna diye arattir mavi camli ve cok modern bi cift koso ayna ile daha havali ve islevsel olabilir
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
gerçekten çok şık bir modifiye olmuş eğer aynalara ihtiyaç yoksa bana verebilirsiniz :pl:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
motosikletiniz çok güzel olmuş, Maşallah! fakat 1 çift ayna takmanızı öneririm! Çok güzel aynalar var, custom yapılanlar veya Rizoma Parts. bakabilirsiniz...
http://www.rizoma.com/universal/mirrors/en istersen burdan bakabilirsin, elciklere takılan aynalardan bulabilirsin, motosikletinede çok yakışır.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
öncelikle aramıza hoş geldin :) bir zamanlar sahibinden.com da motor almaya karar vermişken , bu kurduğun tr de tek cümlesinden dolayı 2. el 500 cc lik motosiklet alacakken gidip 150 cc sıfır aldım :)

yani dolayısıile üzerine alınma arkadaşım ama tr de tek dendiği zaman hemen kulakları dikerim ama hiç bir zamanda o kadar motosiklet baktım hiç biri türünün son örneği değildi :)

o yüzden bu tr de tek lafına bir hayli takıntım vardır ki af buyur bundan dolayı yazma gereği duydum :)

motosikletle uğraşmışsın bu belli yani ortada bir emek ve para sözkonusu şayet tr de tek olan motosikletini sadece kendin topladıysan bu güzel ve taktir edilecek bir durumdur :)

ama öte yandan para verip yaptırdıysan yapısı itibari ile 125 cc bir motosiklete limit üzeri hızlara göre yapılıp modifiye edilmiş bir motosiklet ama trde tek değil bunu bilmiş ol :)

kaç km hız yapmayı planlıyorsun yada kaç km hızlara çıktın :) cevabı duyar gibiyim :) ve bu cevabı sen vermeden , ben onaylayamayacağımı ve tr de değil dünyadada tek olsa gözümde olmayacağını bilmeni isterim ,

modifiye edilmiş ybr esd güzel olmuş lakin tr de tek deyince , kanat takıp uçurmuş olman gerekliydi :)

bak 2 resim koyacağım ve iddia ediyorum tr de tektir her ikiside aynısının tıpkısından bire birinden bana getirene 1 yaşında cbf mide hediye edeceğim tüm mt şahitliğinde ,

bunlar tektir ama ybr 125 esd değil .









 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
İrfan abi baya sert yaptın ya:) Bu arada eleştiriye açık olan arkadaşım bir kaç eleştirim var.
belliki bu motosikleti cadde de kullanmayacaksın:silent:
gel gelelim ki bu forumun neredeyse %100 ü cadde motosikleti kullanan kişiler hobi amaçlı 2. motosikleti olup yarışlara katılanlarda var elbet.
yani diyeceğim o ki yanlış yerde yanlış konu ve yanlış bir tanışma olmuş.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
öncelikle aramıza hoş geldin :) bir zamanlar sahibinden.com da motor almaya karar vermişken , bu kurduğun tr de tek cümlesinden dolayı 2. el 500 cc lik motosiklet alacakken gidip 150 cc sıfır aldım :)

yani dolayısıile üzerine alınma arkadaşım ama tr de tek dendiği zaman hemen kulakları dikerim ama hiç bir zamanda o kadar motosiklet baktım hiç biri türünün son örneği değildi :)

o yüzden bu tr de tek lafına bir hayli takıntım vardır ki af buyur bundan dolayı yazma gereği duydum :)

motosikletle uğraşmışsın bu belli yani ortada bir emek ve para sözkonusu şayet tr de tek olan motosikletini sadece kendin topladıysan bu güzel ve taktir edilecek bir durumdur :)

ama öte yandan para verip yaptırdıysan yapısı itibari ile 125 cc bir motosiklete limit üzeri hızlara göre yapılıp modifiye edilmiş bir motosiklet ama trde tek değil bunu bilmiş ol :)

kaç km hız yapmayı planlıyorsun yada kaç km hızlara çıktın :) cevabı duyar gibiyim :) ve bu cevabı sen vermeden , ben onaylayamayacağımı ve tr de değil dünyadada tek olsa gözümde olmayacağını bilmeni isterim ,

modifiye edilmiş ybr esd güzel olmuş lakin tr de tek deyince , kanat takıp uçurmuş olman gerekliydi :)

bak 2 resim koyacağım ve iddia ediyorum tr de tektir her ikiside aynısının tıpkısından bire birinden bana getirene 1 yaşında cbf mide hediye edeceğim tüm mt şahitliğinde ,

bunlar tektir ama ybr 125 esd değil .




[url]http://img705.imageshack.us/img705/4892/img0001kjs.jpg[/URL]




[url]http://img13.imageshack.us/img13/3316/img125g.jpg[/URL]

kurban olurum irfan abime :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tam apaçi işi ve iğrenç...şimdi otobanda kask'sız korumasız üzerinede yatıyosundur....
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
103
öncelikle aramıza hoş geldin :) bir zamanlar sahibinden.com da motor almaya karar vermişken , bu kurduğun tr de tek cümlesinden dolayı 2. el 500 cc lik motosiklet alacakken gidip 150 cc sıfır aldım :)

yani dolayısıile üzerine alınma arkadaşım ama tr de tek dendiği zaman hemen kulakları dikerim ama hiç bir zamanda o kadar motosiklet baktım hiç biri türünün son örneği değildi :)

o yüzden bu tr de tek lafına bir hayli takıntım vardır ki af buyur bundan dolayı yazma gereği duydum :)

motosikletle uğraşmışsın bu belli yani ortada bir emek ve para sözkonusu şayet tr de tek olan motosikletini sadece kendin topladıysan bu güzel ve taktir edilecek bir durumdur :)

ama öte yandan para verip yaptırdıysan yapısı itibari ile 125 cc bir motosiklete limit üzeri hızlara göre yapılıp modifiye edilmiş bir motosiklet ama trde tek değil bunu bilmiş ol :)

kaç km hız yapmayı planlıyorsun yada kaç km hızlara çıktın :) cevabı duyar gibiyim :) ve bu cevabı sen vermeden , ben onaylayamayacağımı ve tr de değil dünyadada tek olsa gözümde olmayacağını bilmeni isterim ,

modifiye edilmiş ybr esd güzel olmuş lakin tr de tek deyince , kanat takıp uçurmuş olman gerekliydi :)

bak 2 resim koyacağım ve iddia ediyorum tr de tektir her ikiside aynısının tıpkısından bire birinden bana getirene 1 yaşında cbf mide hediye edeceğim tüm mt şahitliğinde ,

bunlar tektir ama ybr 125 esd değil .




[url]http://img705.imageshack.us/img705/4892/img0001kjs.jpg[/URL]




[url]http://img13.imageshack.us/img13/3316/img125g.jpg[/URL]

İrfan abi tr de teksin :cat: :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kusura bakma ama bir tur atmak için bile bu motora binmem, o derece kötü gözüküyor. Sen beğendiysen de birşey diyemem, güle güle kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst