[Yalova - MT]

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
akşam üstü serdsar abinin yanına gittim termale.. dedim erdemi arayımmı :mrgreen:dedimçalışyodur dedim.. sonra bastım gittim serdar abiyi göremedim:pale: tabii..oraya gidince foto çekip irfana selam olsun die buraya koycaktım:mrgreen: dünkü gibi kısmet olmadı bu arada 700km devirmeye azkaldı ne geziyom beyav...:sunny:

sen buradan motorla ayrılırken yengen ve elif hemen balkona koşmuşlar seni motorla görmek için :cherry: bende bastım fırçayı girin uleyyynnn içeri ne gülüyonuz :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
akşam üstü serdsar abinin yanına gittim termale.. dedim erdemi arayımmı :mrgreen:dedimçalışyodur dedim.. sonra bastım gittim serdar abiyi göremedim:pale: tabii..oraya gidince foto çekip irfana selam olsun die buraya koycaktım:mrgreen: dünkü gibi kısmet olmadı bu arada 700km devirmeye azkaldı ne geziyom beyav...:sunny:

Keşke gelmeden önce arasaydın Mevlüt.
Neyse artık bi çay borcum olsun.:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Lucas Süt'den başka bişi içmez ona göre :p

Yok la süt icemiyom ben, malt ve serbetciotunun köpürttürülerekten yapilan seyi icerim, bi de ruslarin geleneksel icecekleri hosuma gider, hatta ictikten sonra sen bile hosuma gidebilirsin :p

BıPıK; motorun isi bitsin de cay da ismarlariz, ayran da :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yok la süt icemiyom ben, malt ve serbetciotunun köpürttürülerekten yapilan seyi icerim, bi de ruslarin geleneksel icecekleri hosuma gider, hatta ictikten sonra sen bile hosuma gidebilirsin :p

BıPıK; motorun isi bitsin de cay da ismarlariz, ayran da :)

Sende bizim çizik kestane kuvvetmacununu geçtin abi hee o 5 ay motorun yapılması bekledi sezon bitti sende o yolda hızla ilerliyorsun yani :queen:
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Yarım saat sonra merkeze gelecem abi müsait olursan ara otururuz biraz :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sende bizim çizik kestane kuvvetmacununu geçtin abi hee o 5 ay motorun yapılması bekledi sezon bitti sende o yolda hızla ilerliyorsun yani :queen:

Benim anca 1 ay oldu, parca bekledik bebe. Aksilik cikmazsa en fazla haftasonu turlamaya cikarim :)

Batuhan, motorla ugrasicam bi kac aksam, ben gitmeyince ellemez kimse, gidiim de ellesinler biraz :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Benim anca 1 ay oldu, parca bekledik bebe. Aksilik cikmazsa en fazla haftasonu turlamaya cikarim :)

Batuhan, motorla ugrasicam bi kac aksam, ben gitmeyince ellemez kimse, gidiim de ellesinler biraz :)

Benide al götür abi bişiler kapalım elleme konusunda :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Sonunda Mevlüt abiyi motoruyla görmek nasip kısmet oldu :) Buradan kendilerine saygı ve sevgilerimi iletiyorum :) He abi bu arada 700 oldu benim motor haberin ola :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Sonunda Mevlüt abiyi motoruyla görmek nasip kısmet oldu :) Buradan kendilerine saygı ve sevgilerimi iletiyorum :) He abi bu arada 700 oldu benim motor haberin ola :)
BU NEHIZ GENÇ..ben bu satırları yazarken sen heraldr 1000 devirdin bu arada ben giderken elamanı gördüm köşede farkına varmış yağ olayını egzoz felan batmıştı..sana iş çıktı..
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
BU NEHIZ GENÇ..ben bu satırları yazarken sen heraldr 1000 devirdin bu arada ben giderken elamanı gördüm köşede farkına varmış yağ olayını egzoz felan batmıştı..sana iş çıktı..

Yok abi ya bir sıkıntı egzozdada sıkıntı yok çok şükür :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst